4.Bölüm : Sorunlu Abi Ve Takıntılı Kızcağız

5 1 1
                                    

Hep aksilikler beni bulmak zorunda.Takıntılı manyaklar da.Sinirlendiren insan parçaları da.Niceleri de.

"Pelin tamam yapma.Of Pelin tamam.Ben de sana aşığım bebeğim.Oldu mu?"

Pelin denen manyak kız gülümsedi ve elindeki kahveyi yere boşalttı.Aferin abi sen olmasan haşlanmıştım.Dur bir saniye ya.Abim olmasa bu kız da hayatımda olmazdı.Yedim seni.

"Gel buraya!"

Hastaneden çıkmıştık.Pelin sayesinde tabi.Yaka paça dışarı atıldık da diyebiliriz ona.Kız bir de bizi zorla kendi evine getirdi.Dedim kesin kesti bu bizi.Şükürler olsun ki kız insaflı çıktı da tehdidini sıcacık bir kahveyle yaptı.Buna da şükür.Ucuz yırttım ya.

"Pelin yardım et!Hadi aşkım!"

Abime bak sen köşeye şıkışınca yalakalığa da başladı.Daha bir saat önce bu kızdan saklanmaya çalışıyordu.Ne ara aşkı oldu?

"Oldu canım.Salak gibi mi gözüküyorum oradan?Ne halin varsa gör."

Abim çığlıklarını kesti ve şaşkınca bakmaya başladı.Evet abim çığlık atıyordu.Çünkü o korkak bir abi.

"Hani sen beni seviyordun?Hani ya senindim ya kara toprağın?"

"Toprak kim abi?"

Hadi Pelin saldır şuna.Sor bir Toprak kim?

"Aynen Toprak kim Mert?"

Aferin seni gözüm tuttu Pelin hanım.Biraz kafadan kontaksın ama olsun o kadar da canım.

"Ne Toprağı şekerparem.Neden öyle bakıyorsun?Yemin ederim Toprak diye eski sevgilim yok.Valla bak."

Salak bu.Aa abimin ciddi ciddi Toprak diye sevgilisi vardı.Güzeldi ya o kız nasıl baktı benim abime acaba?

"Abi bittin sen."

"Mert bittin sen!"

Saldır Pelin!İstersen Şinasilerimin birkaçını sana verebilirim onlar da sen de benim tarafımdasın şu an.Yani teknik olarak hepimiz abimin sonunu istiyoruz.Mor Şinasi bile.

"Siz ikiniz ne kadar güzelsiniz bugün.Bir nur inmiş yüzünüze.Hele Pelin o nasıl güzellik?Gelsene bir."

Pelin saçının bir tutamını aldı ve oynamaya başladı.Pes etme asker!Gelme abimin oyunlarına.

"Gerçekten mi?"

Ah canım sen abime inanacaksan hemen işimiz zor bizim.Hadi Şinasiler bizim burada işimiz bitti gidiyoruz.Evet sen de gidiyorsun Mor Şinasi.İtiraz yok.

"Gerçekten tabi.Hadi gel sarılalım."

Pelin abime gitti ve sarıldı.Abim bana göz kırptı ve dil çıkardı.Kızın ruhu duymuyor tabi.Alacağın olsun abi.Gidiyorum ben.

"Hadi ben kaçtım.Size iyi aşklar.Ay akşamlar diyecektim dilim şey etti."

Abim gözlerini devirdi ve kendini koltuğa attı.Bu ev de güzelmiş ha.Neyse ben Yağız'ın yanına gideyim.Konuşmamız gereklidir herhalde.Sonuçta börekler facia oldu falan.Yazık.Abim burada kaldığına göre beni arabayla bırakacak biri yoktu.Araba kullanmayı da bilmiyorum ki alayım abimden anahtarları.Birini bulmam gerek.Düşün Nil düşün.

"Aha!"

Buldum valla buldum.Kafamın üstünde ampul bile çıktı yani.Parladı falan neyse.Hızla telefonumu aldım ve annemi aradım.

"Annem benim.Hadi beni alsana bak hasta kızın."

"Ne diyorsun kızım ne hastası?Ayrıca bilmiyor musun babanla ben yokuz ya.Nasıl alayım seni?"

Bay Hoş Kimse #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin