Имаше едно момиче на име Кейт.Тя нямаше много приятели,също така не беше популярна в гимназията.Единственият приятел,с когото споделяше мислите и мечтите си,бях аз,най-добрата ѝ приятелка Сузи.
Както всяка сутрин тя отиваше на училище.Седна на стол си и както знаете,в почти всеки клас има по три злобни момичета,е тази сутрин те бяха набелязали Кейт.-Вижте я тази Кейт,колко е грозна -започна да се дразни едното момиче.
Тя беше техния,така да се каже,лидер и се казваше Ванет.
Другите две злобарки(Жасмин и Лора) се засмяха с нея.
-Да.Тези дрехи са от
миналогодишната мода-каза Жасмин.
-Вие пък какво разбирате от мода?-попитах аз.
Те ме изгледаха злобно и без да кажат нещо седнаха на местата си.
Както всяко момиче в гимназията,Кейт харесваше момче.Казваше Брат,висок със сини очи и руса коса,играе футбол,идеалното момче,но уви той беше гадже с Ванет.
След часовете отидохме с Кейт до кафето,защото беше сервитьорка там,а аз исках да изляза с нея.Седнах на една маса,а Кейт си облече униформата и се залови за работа.
След няколко минути Брат влезе в кафенето заедно със своите приятели от футболния отбор,явно се връщаха от тежка тренировки, личеше им по лицата .Кейт не спираше да гледа влюбено към него.
-Наближава бала,а ти нямаш кавалер,какво ще правиш-попитах разтревожено аз.
-Е може да не дойда,Сузи-въздъхна тя и отново се загледа към Брат.
Погледнах я със съчуствие.
-Извинете може ли някой да ни обслужи?-попита Брат старата г-жа Томсън която беше готвачката на кафенето.
-Разбира се.Ето това момиче ще ви обслужи-каза г-жата и посочи с ръка Кейт.
Сервитьорката стана и плахо тръгна към масата на момчето което харесва.В очите ѝ се виждаше страхът да не се изложи или да направи нещо погрешно и той да я намрази.
-Какво ще желаете?-попита тя,а Брат и отговори:
- Ще искаме 5 студени коли и 1 пица.
Кейт записа това в тефтера си и даде бележката на готвачката.
След това седна при мен, подпря с ръка главата си и отново въздъхна гледайки момчето.
-Ех,Сузи.Както каза,бала наближава,а Брат ще ходи с гаджето си Ванет.
Едва довърши това и изведнъж вратата на кафенето се трясна.Погледнах и кой да видя?Ядосаната Ванет влиза като турнадо през вратата заедно със своите приятелки.
-Къде беше-развика се Ванет на Брат-Колко пъти ти звънях?
-Бях на тренировки-каза той тихо.
-А защо си тук без мен?
-Искахме да излезем по мъжки!
-По мъжки а?Е като е така май не ти трябва връзка?
- Но Ванет аз...
-Какво ти?Късам с теб!
След това излезе през вратата още по-ядосана от преди.
-Леле-казах аз уплашено.
"Какво беше това" питах се аз на ум.Май Ванет не е обичала толкова силно Брат.
Погледнах към него и го съжелих,че е бил с такава злобарка.
-Сега имаш шанс-казах аз на Кейт.
-Какво? Не,не,не!Той не би погледнал момиче като мен.
-Глупости!Попитай го дали иска да дойде с теб на бала или му напиши бележка и я пъхни в шкафчето му.
-Чудесна идея!-каза тя .
YOU ARE READING
Животът на Кейт
RomanceКейт е едно не популярно момиче в гимназията.Тя харесва момче,а балът наближава.