Mina POV
Reggel a telefonom csörgésére keltem. Ma lesz az debütáló videó klipünk megbeszélése, a szöveg írásának az elkezdése, és a koreográfia kidolgozása. Elég húzós napunk lesz, ráadásul ma még a fiúk is átjönnek hozzánk filmezni. Mondtuk nekik, hogy kb olyan 5 fele végzünk, és hogy 7- re jöjjenek, hogy előtudjunk készülődni. Gyorsan elkezdtem készülődni, hogy ne rám kelljen várni. Mivel jó idő volt ezért felvettem egy haspólót és egy rövidnadrágot. Gyorsan egy kis natúr sminket tettem fel magamnak, a hajamat csak megfésültem és már kész is voltam. Lementem reggelizni, és észrevettem, hogy csak Nayeon, Momo, és Jihyo vannak már készen.
- Jó reggelt! - Köszöntem a 3 lánynak
- Szia. - Köszöntek vissza és folytatták tovább a reggelizést. Bementem a konyhába, hogy csináljak magamnak egy pirítóst, amikor nagy trappolásokra lettem figyelmes. Egy éppen ziháló Sanat láttam aki értetlenül nézett körbe.
- A többiek? - Kérdezte, miután visszaállt a lélegzete.
- Vagy alszanak, vagy készülődnek. - Felelte a leaderünk.
- Most ezért siettem, már azt hittem, hogy késébe vagyunk. - Mondta Sana elképedve.
- Még van negyedóránk, amíg nem jön a kocsi értünk. - Magyarázta Jihyo. - Max nem tudnak reggelizni, de azt majd bent az ügynökségnél is majd megtehetik. - Tette hozzá.
- Van még müzli? - Váltott témát rögtön Sana.
- Asszem még hagytam egy kicsit. - Válaszolt a kérdésre Momo.
- Mina ide passzolod a dobozt ami mögötted van? - Kérdezte Sana. A kis lustája, de mi ezért szeretjük *-*
- Persze, tessék. - Adtam neki oda dobozt, miközben egy tálat vettem elő, mert közben kész lett a pirítósom. Ekkor jött le a lépcsőn Dahyun és Tzuyu.
- Hali. - köszöntek.
- Sziasztok. - köszöntük vissza kedvesen. Bejöttek hozzám a konyhába és Tzuyu csinált magának kakaót, amíg Dahyun egy teát kezdett csinálni.
- Akkor a fiúk 7-kor jönnek? - kérdezte Tzuyu.
- Aha. - Felelte Jihyo. - Szerintetek miket vagyünk a filmezéshez? - Kérdezte.
- Popcornt, üdítőket, nasit és talán pizzát is rendelhetnénk. - Adta a tanácsot Dahyun.
- Jó, de milyen nasit? - kérdezte Jungyeon, aki amíg ezen tanakottunk, addig jött le.
- Szerintem vegyünk chipset, ropit, mogyorórt meg ilyeneket. - Ajánlotta föl az ötletet Chaeyoung, miközben jött le a lépcsőn.
- Akkor megeggyeztünk. - Mondta Nayeon, miközbe a tányérját tette a mosogatóba. Ekkor dudáltak, ami azt jelentette, hogy itt a kocsi értünk. Felvettük a cipőinket és már indultunk is a JYP-hez.
Amikor odaértünk kiszáltunk a kocsiból és már be is mentünk.
- Sziasztok lányok! - Köszönt JyPapa
- Szia. - Köszöntünk vissza és megöleltük.
- Akkor ma kezdjük az első vedeó klipp alapjait ugye? - Kérdezte Papa.
- Igen, már alig várjuk! - Felelte Nayeon.
- Lássunk is neki! - Mondta Papa.
Elkezdtünk a szövegen agyalni, hogy milyen támájú is legyen az M/V.
- Legyen példáúl az, hogy ugyan abba a srácba szeretünk bele, és rivalizálunk egymással, de a srác nem szereti egyikünket se, és rájövünk, hogy egy fiú miatt nem éri meg veszekedni. - Adja a tanácsot Sana.
BINABASA MO ANG
Twice és a Got7
FanfictionJYP Entertainment-nél két banda " Egymásra talál". A Twice mint lány banda és a Got7 fiú bandaként. JYPark felfedezetjei. Kíváncsi vagy mi történik velük? Akkor tartsatok velem!!! I <3 Got7