♡6♡

504 25 13
                                    


İyi Okumalar

"Lauren" dedi acıkan kız. Gerçekten şok içindeydi. Zar zor konuşmuştu. Bunun olma ihtimalini çok düşük hatta hiç olmadığını düşünüyordu. Sarı saçlı kız konuştu, "Sana park da diyeceklerim aslında bunlardı. Benim başka bir okula gideceğim. Seninde bir cadı olduğunu bilmiyordum. Ama aynı okulda hatta aynı binadayız. Merlin!!! Umarım aynı yatakhanedeyizdir." . Lily gülümsedi ve yana kaydı. Lauren hemen oturdu. Dumbledore kısa bir konuşma yaptı. Ardından da "Yumulun" dedi ve masada yemekler belirdi.

Herkes tıka basa doymuştu. Bir 5. Sınıf öğrencisi gelip, bina başkanı olduğunu ve yatakhaneye gitmeleri gerektiğini söyleyince Lauren ve Lily hemen kalkıp kalanlarını dışarıda beklemeye başladı. Büyük salonun kapısının önünde 1. Sınıfların hepsi toplandığı zaman sınıf başkanı Gryffindor binasına doğru gitmeye başladı. 1. Sınıflarda arkasından geldi. Gryffindor ortak salonuna gelince bina başkanı konuşmaya başladı "Şuradaki pano da hangi odada kalacağımızı öğrenebilirsiniz. Ama çabuk olun, adınız geçerse uzun süre beklemeniz gerekir." . Lily ve Lauren hemen panoya bakmaya gittiler. Bir kaç dakka sonra

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kızlar Yatakhanesi 4. Oda
☆ ☆
Marlene McKinnon ☆
☆ Lily Evans
☆ Irène Beauté ☆
☆ Lauren Moonlight
Alice ..... ☆
☆ ☆
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Kızlar devamını okuyamadan pano değişti. Lily ve Lauren panoya bakıp gülüyorlardı. Yanlarına bir kız geldi. "Selam, ben Marlene. Sanırım aynı yatakhanedeyiz." Dedi gülümseyerek. "Evet" dedi Lily, Lauren da katılıyorum dercesine kafasını salladı. "Tamam hadi yatakhaneye gidelim, ben yoruldum. Eminim sizde yoğrulmuşsunuzdur." Dedi Marlene ve kızlar yatakhanesinin olduğu yere doğru hızla gitmeye başladı. Lauren ve Lily de onun peşinden.

*******

Lily, Lauren ve Marlene pijamalarını giymiş, yataklarında birbirleriyle konuşuyordu. O sırada kapı açıldı ve....

Burada bitirseydim ne derdiniz, yorumlarda söyleyin ( Sende şöyle Kabuluk patiayakvecatalak )





















Burda bitirirsem çok kısa olur, o yüzden okumaya devam...

Ve içeri kumral ve siyah saçlı iki kız girdi. İçerdeki kızları görünce kumral saçlı kız gülümsedi ve "Merhaba ben Alice, odalarda kimlerin olacağını çok hızlı geçtikleri için beklemek zorunda kaldım." Dedi , siyah saçlı olan da "Bendeğ Irène, tağıştığıma memnuğn oğldum." Dedi. Herkes birbirini çok sevmişe benziyordu. Uzun bir sohbet yaptılar. Lily bu tanıştığı kızların çok iyi olabileceğini düşündü.

Aynı Zamanda Erkekler Yatakhanesinde

"James, yeter artık, sus da başkaları konuşsun" dedi Siyah, kıvırcık saçlı çocuk. Siyah kuzguni saçlı çocuk "Peki Sirius, sen adın ne?" Dedi yüzünde çizik olan çocuğa. "Remus, Remus Lupin" dedi gülümseyerek . James çaprazında olan yataktaki çocuğa baktı. Biraz tırsak gözüküyordu. James o çocuğa döndü ve gülümseyerek "Peki sen?" Dedi, "Bende Peter" dedi. Çocuk. Başka bir yerde oturan Frank de "Herkes tanıştığına göre artık yatabiliriz" dedi ve yattılar.

Ertesi Gün

"Çabuk olun!! Lauren sen hergun okula nasıl yetişiyordun??? Marlene gömleğini ters giyiyorsun, Alice çık artık banyodan, Irène Frédéric kim??" Irène, Frédéric lafını duyunca hemen kalktı. Lauren, sonunda kalkıp hazırlanmıştı. Alice, Marlene ve Irène "Siz gidin,biz birazdan geliriz." Dediler. Lily ve Lauren koridorda büyük salona doğru giderlerken Lauren'a biri çarptı. Lauren düşmekten son anda kurtuldu ve "Önüne baksana be!! Pardon sen miydin?" Kendisine çarpan çocuğun gri gözlerini görünce sadece özür dileyip dona kaldı.

















Çapulcular ve KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin