Θελω αυτα τα συναισθηματα. Θελω αυτο το μπερδεμα. Θελω αυτον...
================================
Οταν σταματησαμε το φιλι μας με κοιταξε στα ματια. Εψαχνε κατι. Δεν ξερω τι. Αλλα φαινεται πως το βρηκε γιατι μου χαμογελασε και μου εδωσε αλλο ενα πεταχτο φιλι. Δεν μιλουσε κανενας μας. Μου επιασε το χερι και αρχισαμε να περπαταμε προς τα πισω γιατι αρχιζε να νυχτωνει.
Λ: Τελικα δεν μου ειπες. Τι εκανες με τον Ashton πανω?
Ξαφνιαστηκα.Ν: Τι? Α, τιποτα.
Δεν θελω να του πω.Λ: Τι τιποτα?
Ν: Δεν εγινε τιποτα μεταξυ μας.
Λ: Εισαι σιγουρη?
Μα καλα τι τον επιασε?Ν: Ναι. Απλα μιλησαμε.
Ειπα και καλα αδιαφορα.Λ: Τι σου ειπε?
Ακουγοταν αγχομενος.Ν: Τι σε νοιαζει?
Μα καλα τι θελει?Τοτε με κολησε στον τοιχο διπλα μας. Τα χερια του ηταν δεξια και αριστερα απο το κεφαλι μου. Ειχαμε αποσταση χιλιοστων και ενιωθα την ανασα του. Με κοιτουσε απευθειας στα ματια οπως και εγω, καθως δεν ειχα αλλη επιλογη. Η καρδια μου ηταν ετοιμη να εκραγει.
Λ: Πες μου τι σου ειπε.
Ειπε με αισθησιακο τροπο που δεν μπορεσα να αντισταθω.Ν: Μ-Με ρωτησ-σε τι μ-μου βρη-βρηκες...
Λ: Θα τον σκοτωσω.. *Δεν ακουγοταν θυμωμενος* Θα μου κανεις μια χαρη?
Πλησιασε κιαλλο.Ν: Αν-αναλογως...
Λ: Τωρα που θα γυρησεις πισω, πες στους αλλους οτι προεκυψε μια δουλεια και επρεπε να φυγω. Οκ μωρο μου?
ΟΠΑ! ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕ? Με το που ειπε "μωρο μου" η καρδια μου εχασε εναν παλμο.
Ν: Αμ.. ο-οκ...
Λ: Τα λεμε αυριο κουκλα.
Μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο και εφυγε.Εγω εμεινα να τον κοιταω να απομακρυνετε. Μα καλα τι εγινε μολις τωρα? Δεν εκατσα να το σκεφτω και πηγα μεσα στο σπιτι. Οταν πηγα στο σαλονι ολα τα κεφαλια γυρησαν σε εμενα.
Α: Τι εγινε καλε?
Εδειχνε ανησυχη.Ν: ε?
Α: Τι εγινε λεω!! Γιατι εισαι ετσι?
Ν: Πως?
Α: Σαν ζομπι.
Ν: Αα.. Τιποτα.. Ο Λουκ ειχε μια δουλεια και δεν θα γυρησει..
Τοτε χτυπησε ενα τηλεφωνο.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Key (A 5sos Fanfic)
Teen FictionLuke: ο famous του σχολειου Nancy: η καινουργια Τι θα γινει οταν δυο τελειως διαφορετικοι κοσμοι συγκρουστουν? Οταν δυο εφηβοι ερωτευτουν? Πως θα ξεπερασουν τα εμποδια? Θα τα ξεπερασουν? Και πως αισθανεσε οταν εισαι ερωτευμενος?