Αμήχανο πάρτι

179 23 3
                                    

Τα χέρια του φύγαν από το πρόσωπο μου,κοίταξα πάνω και ήταν ο ξανθούλης Ντέρεκ,ήξερα ότι θα ήταν εδώ.Του χαμογέλασα και το ίδιο έκανε και αυτός,κάθισε δίπλα μου αλλά απλά κοιταζόμασταν.
"Ντέρεκ έπιασες καμία καλή".Είπε ο Κρίστιαν,η Νίκολε τον σκούντηξε ενώ ο Ντέρεκ τον κοιτούσε απότομα,νευρίασα κάπως επειδή το επίπεδο ζήλιας μου είναι πάνω στο εκατό και η αυτοπεποίθηση μου στο μείον θα έλεγα,συμπέρασμα;Είμαι ανασφαλής οπότε αγαπητέ Κρίστιαν μην λες τέτοιες μαλακίες γιατί δεν θα έχεις καλό τέλος!
"Ναι Κρίστιαν,την βλέπεις δίπλα μου".Είπε ο Ντέρεκ χαμογελώντας στον Κρίστιαν,όλοι αναφωνούσαν φωνήεντα ενώ εγώ είχα γίνει σαν ντομάτα,γαμώτο ήταν τόσο γλυκό.Όλοι προφανώς περίμεναν απάντηση μου αλλά ανέφερα πριν ότι είμαι τόσο ντροπαλή.Ευτυχώς η Κάρα άνοιξε θέμα.
"Εντάξει παιδιά,τέλος τα γλυκόλογα ας πιούμε σε πάρτι είμαστε αναθεμάμε".Νομίζω είδη έχει μεθύσει αυτή.Με κοιτάζει ο Ντέρεκ και μου προσφέρει ένα ποτό.
"Ε,δεν πίνω".Είπα αμήχανα
"Για ένα δεν χάλασε ο κόσμος".Μου είπε χαμηλόφωνα με την ωραία φωνούλα του,σίγουρα μου έχει κάνει μάγια!Συμφώνησα και τελικά αποφάσησα να πιω..Λίγο!Η γεύση του μου θύμιζε σαν αναψυκτικό αλλά..Μου έκαιγε τον λαιμό και με κάποιον τρόπο με έκανε να νιώθω καλύτερα ψυχολογικά,θέλω κι'άλλο!Άδεισα το κόκκινο πλαστικό ποτίρι αλλά δεν χόρτασα!
"Βάλε μου κι'άλλο".Είπα λυσσασμένα
"Δεν είναι καλή ιδέα".Είπε η Κάρα αγχωμένα,ο Ντέρεκ χαμογέλασε
"Γιατί όχι;Σε πάρτι είμαστε,πάρε Ντιάνα".Μου πρόσφερε κι'άλλο ποτό,η Κάρα έδειχνε να ανησυχούσε αλλά δεν ήξερα γιατί,σε πάρτι είμαστε!Τα ποτά από δύο έγιναν αμέτρητα και δεν μπορούσα να σταματήσω,έχω εθυστεί αλλά δεν είναι κακό νομίζω..Ξαφνικά άρχισα να ζαλίζομαι,έπρεπε να πάω στην τουαλέτα.Σηκώθηκα απότομα,ο Ντέρεκ έδειχνε να ανησυχεί και σηκώθηκε μαζί μου.
"Θες να έρθω";Είπε ανησυχητικά
"Όχι,επιστρέφω".Είπα και τον φίλησα πεταχτά στο στόμα.Έμεινε με διάπλατα μάτια χωρίς να απάντηση.Εγώ;Εγώ το έκανα αυτό.Πω πω νιώθω άλλος άνθρωπος!Με περηφάνια πήγα μέσα προσπαθώντας να βρω το μπάνιο,κοιτούσα αριστερά και δεξιά αλλά τίποτα,γύρισα ξανά προς τα δεξιά αλλά ξαφνικά τα βλέπω όλα θολά,κόλλησα σε έναν τοίχο προσπαθώντας να συγκρατηθώ,ήταν δύσκολο πόσο ήπια;Κοιτούσα όπου μπορούσα και βλέπω έναν να τρέχει όμως δεν μπορούσα να καταλάβω το φύλο,το κατάλαβα όταν μίλησε,Ελένα!
"Ντιάνα τι στο διάολο έπαθες;Ο Ντέρεκ σε έκανε έτσι;Σου πα μην τον εμπιστεύεσαι ηλίθια"!Είπε αναστατομένη
"Δεν χρειάζονται βρισιές".Είπα χαμογελαστά.
"Ντιάνα δεν πας καλά,θα σε πάω στην τουαλέτα".Έγνεψα καταφατικά και κρατώντας με από τον ώμο της με πήγαινε στην τουαλέτα.Μου άνοιξε μια καφέ πόρτα και με έβαλε μέσα.
"Ευχαριστώ,μπορείς να πηγαίνεις τώρα".Είπα στην Ελένα αλλά δεν φαινόταν ότι συμφωνούσε με αυτό.
"Όχι Ντιάνα δεν θα αφήσω σε τέτοια κατάσταση,θα γυρίσουμε στην εστία."Τι;Όχι να γυρίσει αυτή!Εμένα με περιμένει ο Ντέρεκ μου.
"Όχι εγώ θα"..Ωχ όχι
"Εσύ τι";
"Εγώ δεν".Νιώθω το κάψιμο στον λαιμό μου..Δεν είναι καλό.
"Ντιάνα";Πήγα στην λεκάνη και άρχισα να κάνω εμετό,ήταν πολύς αλλά τουλάχιστον ένιωσα καλύτερα.Μπορούσα να δω τι φορούσε η Ελένα,φορούσε ένα κοντό άσπρο φόρεμα και τα μελαχρινά μαλλιά της από ίσια έγιναν σγουρά,πάντα φροντίζει να φαίνεται ωραία!
"Ντιάνα πλύσου θα είμαι έξω".Είπε η Ελένα λίγο εκνευρισμένη,ελπίζω!
Έπλυνα το πρόσωπο μου με κρύο νερό μπας και ξυπνήσω,πάλι έχει δίκιο η Ελένα είμαι ηλίθια γιατί ήπια!Άμα το μάθουν οι γονείς μου θα με σκοτώσουν.Μόλις βγήκα έξω η Ελένα δεν ήταν μόνη,ήταν με τον μαλάκα..
"Τι κάνει μαζί σου αυτός";Είπα εκνευρισμένη
"Δεν μπορώ μόνη μου με τέτοια κατάσταση που είσαι".Οι τρεις μας φαινόμαστε τόσο εκνευρισμένοι,επειδή απλά διασκέδαζα.
"Ντιάνα ο Ντέρεκ σε έβαλε να πιείς";Είπε εκνευρισμένος ο Μπρους
"Σε νοιάζει πολύ";
"Λέγε μην μου πουλάς ειρωνία".Γινόταν επιθετικός
"Αλλιώς τι θα με φιλήσεις πάλι".Είπα με ειρωνικό χαμόγελο μπροστά στην..Ελένα!Τι έκανα!Η Ελένα έμεινε με διάπλατα μάτια.Ο Μπρους κοκκίνησε από τα νεύρα.
"Μπρους τι έκανες";Σειρά της Ελένας λοιπόν να εκνευριστεί..
"Δεν μπορούσα,δεν ξέρω".Είπε αναστατομένα ο Μπρους.
"Μπρους έχεις γίνει σαν τον Ντέρεκ,προσπαθείς να την εκμεταλευτείς για την χαρά σου".Θέλω να επεμβώ αλλά νιώθω ότι σιγά σιγά χάνομαι.
"Μην με συγκρίνεις με αυτόν τον μαλάκα".Είπε ο Μπρους νευριασμένος,δεν αντέχω άλλο!Προσπαθώ να κρατηθώ από τον τοίχο αλλά δεν με νιώθω πια..
"Μπρους δεν σε πιστεύω".
"Ελένα σοβάρα,δεν θα της το έκανα ποτέ αυτό που ο Ντέρεκ έκανε σε εσένα".Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί,δεν είμαι σε θέση αλλά..Δεν έχω αλλά δεν ξέρω τι λέω!
"Μπρους θέλω να προσπαθήσω να διώξω τον Ντέρεκ από την ζωή της,δεν βοηθάς".
"Ελένα η Ντιάνα..Μου"..Όχι δεν αντέχω άλλο..
"Παιδιά"!Φώναξα και έπεσα κάτω,ένιωθα όλα να σκοτεινιάζουν όμως ξαφνικά δεν μπορούσα να δω μόνο να ακούσω,άκουγα το όνομα μου με ανησυχητικές φωνές όμως κάποια στιγμή απλά δεν μπορούσα να της ακούσω..

ImpossibleWhere stories live. Discover now