Pasisukusi ten kur jos buvo pamačiau fotografą..Tos nuotraukos pakliūs į viešuma..
-Mane mama nudės-pasakiau.
-Tu neturetum būti čia-pasakė vaikinas.
-Man nesvarbu,aš bendrauju su kuo noriu bendrauti-susiraukiau.
-Tu dar netgi drąsi-nusišypsojo jis.
-Kartais tenka tokia būti-taip pat nusišypsojau.
-Galbūt tau jau metas namo?-paklausė jis.
-Ar tu bandai manimi atsikratyti?-susiraukiau.
-Ne-nusijuokė jis.
Jo šypsena buvo labai plati ir begalo graži.
-Tai tuomet papasakok ką nors apie save-nusišypsojau aš.
-Neturiu ką pasakoti-šiek tiek surimtėjo jis-Mano šeima mirė,aš prasigėriau,todėl dabar aš čia-pasakė jis.
-Oh...-tyliai ištariau.
-O dabar tu-nusišypsojo jis.
-Aš nemėgstu savo šeimos,nes jiems rūpi materialūs dalykai,esu dvyliktokė-nusišypsojau.
-O kokia tavo nuomonę į materialius dalykus?-paklausė jis.
-Aš manau,kad jie yra reikalingi,bet reikia labiau vertinti žmones,o ne juos-nusišypsojau.
-Aš manau taip pat-pasakė jis.
Niall pradėjo groti "Demons" dainos melodiją,kas man suteikė šypseną,nes tai buvo mano mėgstamiausia daina.
-Tai mano mėgstamiausia daina-pasakiau jam.
-Nepatikėsi,bet mano taip pat-nusišypsojo jis.
-Jeigu aš kitą kartą atsineščiau įvairiausių dainų akordus,tu pagrotum?-paklausiau jo.
-Taip,žinoma-nusišypsojo jis.
-Gerai-nusišypsojau.
-Greit pradės temti-pasakė jis.
-Taip-rimtai pasakiau-Manau jau eisiu-pasakiau.
-Ar galiu tave nors truputi palydėti?-paklausė jis.
-Taip-nusišypsojau.
Vaikinas įsidėjo kelis gautus svarus į kišenę ir gitarą įsidėjo į dėklą. Atsistojus jam mes pradėjome eiti link mano namų. Aš jam pasakojau apie savo mama,jisai vis svarstė kodėl aš nesu tokia kaip ji. Mačiau jį šiandien labai laimingą,tokia buvau ir aš.Seniai taip nuoširdžiau su nieko nebendravau. Su juo buvo gera kalbėti apie viską,nors dar bendraujame tik dvi dienas.
-Gali užeiti,jeigu nori-nusišypsojau-Namuose nieko nėra-paaiškinau jam,nes jis atrodo kažkiek išsigando.
-Gerai-pasakė jis-Galbūt galėsiu į dušą?-nedrąsiai paklausė jis kai aš rakinau duris.
-Žinoma,tu nueisi į dušą,o aš padarysiu ką nors tau valgyti įsidėti-nusišypsojau.
-Tu per daug gera man-pasakė jis.
-Ne-pasakiau-Tai tu save per daug nuvertini-pasakiau.
-Vaikino pozicija-
Įėjęs į namus apsižvalgiau. Namai buvo erdvūs ir kvepėjo citrinomis.
-Čia yra vonia,gali eiti išsimaudyti-pasakė mergina.
-O tavo tėvai negrįš?-paklausiau jos.
-Šiandien jų dar nebus namuose,nesijaudink-nusišypsojo ji.
Man taip patiko jos šypsena. Pasidėjau gitarą prieškambaryje ir nuėjau prie durų į kurias buvo rodžiusi mergina. Užsirakinau iš vidaus. Nusimoviau visus rūbus ir įlipau į dušą,uždaręs jo duris paleidau vandenį. Buvo taip gera kai vanduo tekėjo mano kūnų. Jau labai seniai šito nejaučiau. Susiradau ant spintelės vyriška šampūną ir truputelį jo užsidėjau ant rankos,tuo nepiknaudžiaudamas. Šampūną įtryniau į plaukus ir vėl paleidau vandenį.
-Merginos pozicija-
Niall nuėjus į dušą,galvojau ką galėčiau jam padaryti valgyti. Iš šaldytuvo išėmiau kotletų,likusių iš po vakar. Juos pašildžiau kartu su bulvėmis ir papjausčiau šiek tie salotų. Viską padėjau ant stalo. Taip pat iš šaldytuvo išėmiau dešros,margarinos ir sūrio. Sutepiau kelius sumuštinius ir juos sudėjau į maišelius. Vaikinas atėjo į virtuvę su šliapiais plaukais,kurie jam krito ant veido.
-Pavalgyk-parodžiau į stalą.
-Žinai man truputi gėda-atsisėdęs prie jo pasakė jis.
-Nesigedink,dėlto kas esi-pasakiau.
Jis nusišypsojo ir pradėjo valgyti.
-Galėsiu duoti feną,išsidžiovinsi plaukus-nusišypsojau.
-Kaip benamis atrodysiu per daug gerai-nusijuokė jis.
-Aš stengsiuosi,kad tu tokiu nebebūtum-nusišypsojau.
Vaikinas nusišypsojo ir toliau valgė.
-Ačiū,buvo labai skanu-pasakė jis.
-Prašom-nusišypsojau-Nori išsidžiovinti plaukus?-paklausiau.
-Ne,manau jau eisiu-nusišypsojo jis.
-Gerai-pasakiau ir paėmiau maišelius su sumuštiniais-Tai tau rytoj pusryčiams-pasakiau ir padaviau juos jam.
-Ačiū,tau už viską-jis šiek tiek susigėdo.
Sumuštinius jis įsidėjo prie gitaros ir apsimovė megztinį ir batus. Neneigsiu,jog Niall vis dar turėjo gerą figūrą,kas mane labai žavėjo.
-Tai iki rytojaus,tikriausiai-pasakė jis.
-Taip,susitiksim ryt-pasakiau jam.
-Jeigu aš tau duočiau savo telefoną galėtum man jį pakrauti?-paklausė jis.
-Taip,žinoma-nusišypsojau.
Jis iš savo gitaros dėklo išsitraukė samsung galaxy s2 telefoną su pakrovėju.
-Yra dvi baterijos,jeigu galėsi pakrauk abi-nusišypsojo jis.
-Gerai-pasakiau.
-Iki-pasakė jis išeidamas pro duris.
Jam išėjus aš iškarto užsirakinau. Nuėjau į savo kambarį ir pajungiau Niall telefoną. Nuėjusi atgal į virtuvę,ją sutvarkiau ir nuėjau į dušą,viską taip sutvarkiau,kad tėčiui nekiltu įtarimas,jog namuose buvo vaikinas,o tuolabiau duše. Nuėjusi į viršų pasitaisiau savo lovą ir nuėjau miegoti.--------------
Lauksiu nuomoniųųų!:)))