25

1.8K 104 18
                                    

~Hoofdstuk 25~

"Brandon" Ik kijk raar hem aan. (A/N voor als jullie niet weten wie hij is. Hij is 1 van die mannen die toen bij haar tante thuis waren en haar in elkaar sloegen) 

"Wat doe je hier" Ik probeer mijn vraag zelfverzekerd over te laten komen, maar ik denk dat de angst duidelijk in mijn stem te horen is. 

"Ik ben hier voor je tante" Sist hij kwaad. Is hij hier nog steeds voor mijn tante? Zo hard had ik haar toch niet geraakt. "Je hebt haar neus gebroken waardoor ze last heeft van ademhalen" Zijn ogen scannen mijn lichaam. Boos kijken zijn ogen mij aan "Alles is jou schuld" roept hij. Kwaad duwt hij mij naar achter. Met een harde klap val ik op de koude grond. 

Mensen om ons heen kijken verbaasd, maar niemand lijkt ook maar in actie te komen. Hij geeft me een harde trap in mijn maag. Ik kreun van de pijn en vouw mijn handen op de plek. Een grote grijns komt op zijn gezicht als hij ziet hoeveel het pijn het doet. Een traan verlaat mijn ooghoek. 

Ik wil niet gaan huilen. Ik wil geen zwakte tonen. Hij trapt nog een keer hard in mijn buik. Zijn spieren spannen zich aan en zijn ogen spuwen vuur. Je kan duidelijk zien dat hij boos is. Een zuster slaakt een gil als hij een poging doet om tegen mijn hoofd te trappen. Gelukkig is mijn reactie vermogen snel en heb ik op tijd mijn handen over mijn hoofd kunnen plaatsten. "Help" Hoor ik iemand vaag gillen. Het lijk alsof de pijn mij langzaam meeneemt een zwart gat in. Hoe hard ik het ook probeer te verzetten het werkt niet. 

POV TIES

Wachtend zit ik op het ziekenhuisbed. Chelsea kan elk moment terug komen van haar controle. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk naar huis mag. Als we uit het ziekenhuis zijn ga ik het haar vertellen. Vertellen dat ik verliefd op haar ben. Ik hoop dat zij mij ook leuk vind ook al is dat een kleine kans. 

Een harde gil klinkt op de gang. Vervolgt door een stem die om hulp roept. Ik schiet overeind en loop naar de gang toe. Tot mijn verbazing zie ik niemand in de gang staan. Ik hoor hoe iemand schreeuwt. Ik volg het geluid en loop er heen. 

Mijn mond zakt open als ik zie wat er voor me gebeurt. Chelsea ligt bewusteloos op de grond, terwijl twee dokters een man rustig proberen te houden. Ik ren naar Chelsea toe en kniel naast haat neer op de grond. Haar handen hangen slapjes om haar hoofd. Ik vermoed dat ze die als bescherming tegen haar hoofd gehouden had. 

"Pas op Chelsea de volgende keer als ik je zie vermoord ik je" Ik kijk op en zie dat hij weg word gebracht door twee beveiligers. Verbaasd kijk ik hem na. Mijn ogen beginnen waterig te worden, waarom wil iedereen haar alleen maar pijn doen. Heeft ze niet al genoeg geleden? 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, 

Ik ga morgen op vakantie voor 5 weken dus dat betekend dat ik niet zo vaak kan update. Ik probeer zo vaak mogelijk maar ik weet niet wanneer het lukt. 

En jongen willen jullie "FAGGOTS!" lezen van tiolazier? Het gaat over Ties en Gio dat ze verliefd worden en shizzel. 

Alsvast bedankt!!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Alsvast bedankt!!!

Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Word saved te saai??? Ik weet het niet helppp

xxx Rosalie

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu