60. Well

637 75 22
                                    


Rose :

,,Moje dieťa !" šepla som. ,,Niall." obrátila som sa na Harryho.

,,Čo tu robíš?"

,,Ja.." nervózne sa poškriabal na zátylku. ,,Volali mi ako prvému keď sa to stalo lebo Niall ma má ako prvého v kontaktoch."

,,Takže vieš čo sa stalo." povedala som napokon a zrazu mi prišlo trošku trápne že som tu v takomto stave len v nočnej košeli pred Harrym.

,,Pozri neviem či je vhodné ti to povedať." postavil sa z prehnutej stoličky vedľa postele. Podlaha zavŕzgala a Harry sa presunul trochu bližšie ku mne.

,,Pozri mne je to v podstate jedno." začala som a oprela som sa o kraj postele. Harry sa zatváril nechápavo, no ja som aj naďalej pokračovala.
,,Ak mi to nepovieš ty, proste zájdem za lekármi a tí mi to povedia bez zbytočných omáčiek a ver že to urobia." nechcela som byť na Harryho protivná ale čo má človek urobiť v takejto chvíli ? Naozaj neviem čo sa stalo, som zmätená. Myslím že Harry to chápe kedže na mňa nie je nervózny ani protivný, snaží sa zachovávať neutrálny postoj.

,,Neviem čo je s tebou, myslím že máš na nohe sadru a na ruke nejakú dláhu, nič viac neviem." rozhodil rukami. ,,Ale viem čo je s Niallom." pokračoval. ,,A o dieťati naozaj nič neviem, dokonca som ani nevedel že budete rodičia mimochodom."

,,Harry na to teraz nie je naozaj vhodná chvíľa." zamračila som sa. Harry sa presunul ku mne a položil mi jeho ruku na plece.

,,Viem. Ale skôr než sa dozvieš čo sa stalo chcem ti len povedať že to nebolo nič čo by--" nepočula som čo dopovedal pretože som svoju hlavu otočila za zvukom ktorý sa ozval z chodby. Bol to zvuk náhlivého kroku, alebo skôr behu po chodbe. Prešla som k dverám a môj pohľad mi padol na toho človeka ktorého som v tejto chvíli potrebovala najviac. Strapaté blonďavé vlasy viali vo vzduchu, na sebe mal biele tričko a rifle. Jeho oči nervózne hľadali nejaký štítok s menom a číslo.

,,Niall." šepla som. Jeho hlava sa otočila, a ja som sa rozbehla oproti nemu. Smaozrejme, krívala som, na nohe som mala sadru ale aj tak som sa tam snažila dostať najrýchlejšie ako som vedela. Neviem akým zázrakom sa to stalo, o necelú sekundu som bola v objatí toho človeka, s ktorým sa cítim najbezpečnejšie. Objímal ma, a ja som mala zatvorené oči. Zacítila som jeho typickú vôňu, vôňu domova zmiešanú s korenistou voňavkou. Moja hlava padla na jeho plece zatiaľ čo Niall ma držal pevne v objatí. Jedna ruka ma hladila upokojujúco po chrbte a druhou ma držal za pás.

,,Rose neveríš ako som sa bál." jeho hlas mi spôsobil zimomriavky. Konečne, konečne som ho mohla počuť. Nič iné som si v tejto chvíli neželala.

,,Rose ja.." povzdychol si. ,,Keď som sa zobudil a nebola si vedľa mňa a ešte k tomu som bol v neznámej miestnosti." zúfalstvo v jeho hlase by sa dalo krájať.
,,Bolo to ako nočná mora."

,,Už som tu." šepla som. Prestala som sa triasť a konečne som sa upokojila.
,,Niall čo je s našim dieťaťom?" spýtala som sa so strachom.

,,Je v poriadku." usmial sa a dlaňou ma pohladil po bruchu. Potom jeho dlaň prešla na moje líce a hlboko sa mi zadíval do očí. ,,Mrzí ma čo sa stalo, mal som byť opatrnejší."

,,Ako to myslíš opatrnejší? Harry mi povedal že do nás niekto vpálil."

,,Hej ten zkurvysyn bol pod drogami a alkoholom." zaťal všetky svaly na tvári. ,,Keď ho nájdem ja ho zabijem proste keď sa mi dostaví do rúk ja ho vlastnoručne zničím!"

,,Hej exot, už nemusíš práve mi volali z polície, chytili ho." ozval sa mi zpoza chrbta Harry. ,,Zostal by som ale vyrušili ste ma pri práci takže..."

,,Jasné Harry chápeme." Niall pohotovo  odpovedal. ,,Ďakujem za všetko bro." potľapkal ho po chrbte.

,,Maj sa Rose." objal ma Harry a ja som mu zakývala. Chcel odísť no ja som ho zastavila. ,,Prečo si mi hneď nepovedal že sa nestalo nič vážne?"

,,Nepustila si ma k slovu." uchechtol sa.
,,Ale keď si rozčúlená a vyhrážaš sa, si sexy." zasmial sa a žmurkol na Nialla ktorý sa mračil.

,,Kľud len žart Niall, len žart." dal ruky do obranného gesta. Keď odišiel preč, zozadu ma Niall obchytil okolo pliec a zamrmlal:

,,Aj toho exota prizabijeme, čo ?"

___________________________

Noo.... Ako začať ? Prepáčte za čakanie. Naozaj. Je mi to trápne vkuse rozprávať ale vlastne neviem ako sa inak ospravedlniť takže..
Prepáčte.
Dúfam že sa časť páčila ( ,,istooo")  :D
Čo si myslíte o takomto zakončení drámy ? Dakujem vopred za všetky votes a komentíky ❤️Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Donde viven las historias. Descúbrelo ahora