Влязохме вътре. Това беше една голяма зала. Оказа се, че тук са прекарвали по-голямата част от времето си.
Юнги: Хюра… седнете ей там, за да ви покажем нещо.
Анна и Рап Мон продължаваха да си говорят.Затова я дръпнах за ръката и отидохме в страни. Те пуснаха някаква музика и започнаха да пеят и танцуват. Бяха направо страхотни!!! Учудих се от факта, че оппа може да пее и танцува толкова добре. Когато спряха песента се затичах към Шуга.
Аз: Оппа защо не си ми казал, че можеш да пееш и танцуваш толкова добре.
Шуга: Хареса ти а? Ха ха, радвам се.
Докато аз говорех с Юнги, Анна и Рап Мон също си приказваха, смееха се… абе с две думи се обясняваха в любов. :D
Оставихме ги да репетират и се върнахме в училище, по желание на Анна, разбира се. По пътя си говорихме.
Аз: Май с Рап Мон се харесахте а?
Анна: Ами не знаам…
Аз: Я стига. Не виждаш ли как те гледа?
Анна: Както всяко нормално момче предполагам.
Аз: Нееее той те харесвааа..!!!!!
Анна: Не Хюра. Стига, че ако Су разбере ще стане много лошо.
Су: Ако чуя какво?
Аз: Нищо Су.
Су: О, Хюра аз не питам теб, питам Анна!
Анна: Су, говорим си, че ако разбереш, че ……… чее….. че ще ходим в мола без теб, ще се разсърдиш.
Су: Ахаам……значи така било.
Тя се завъртя и си тръгна. Ние с Анна влязохме в час и продължихме да си говорим, понеже бяхме в час по изобразително, а кой слуша в този час.
~След училище~
Като свършихме валеше, но и двете не си носехме чадъри. Излязохме от училище и тръгнахме към вкъщи. По пътя минаха Рап Мон и Тае с колата. Предложиха да ни закарат и разбира се ние се съгласихме. Тръгнахме и след 10 минути бяхме пред къщата. Предложих на момчетата да останат за обяд. Те приеха моето предложение и слязоха от колата. Приготвих кимпап, това беше любимото ястие на брат ми. Отново забелязвах, как Рап Мон гледа Анна.
След като се наобядвахме с Анна се качихме в моята стая и започнахме с домашните. На мен не ми се пишеха много много, затова си взех слушалките и си пуснах BigBang-Bang Bang Bang, много обичам тази песен. Неусетно съм заспала.
По едно време се събудих. Взех си телефона и видях, че е станало 19:53. Чувах силна музика долу, зачудих се какво става. Слязох, за да проверя защо е музиката. Всички от групичката на Юнги се бяха събрали, а Анна стоеше с Рап Мон и говореха.
-Юнги какво става тук?-попитах объркано.
-Нищо просто се събрахме.-ми отговори докато се хилеше насреща ми.
В същото време влезе Хае-Лон. Най-голямата кифла в цялото училище. Тя е бившата на Рап Мон, но все още не го беше осъзнала. Те скъсаха преди 2 месеца, но явно тя още го обичаше. За нейна мъка, той не изпитваше същите чувства към нея. Та… тя влезе и започна да го търси. Отиде при него и като видя Анна и стана лошо.
Хае-Лон: Коя е тази оппа?
Рап Мон: 1. Не съм ти оппа.
2. Това е Анна.
Хае-Лон: И как смее да говори с моето момче?
Рап Мон: Стига Хае-Лон, ние не сме гаджета вече, не съм твоето момче.
Хае-Лон: Оппа ела да поговорим, на страна от тази, там както и беше името!
Рап Мон: Тя си има име Анна и аз няма да ходя никъде…
Нам Джон се обърна към Анна, прокара ръка през косата си, хвана я за кръста, доближи се до нея и допря устните си в нейните. Обърна се към Хае-Лон и каза:
-Защото тя е моето гадже!!!------
Извинявам се за правописните грешки. Надявам се да ви хареса. 😊❤❤
BINABASA MO ANG
BTS: Just Stay With Me
FanfictionХюра живее с двамата си братя - Шуга и Дае. Дае отива в Пусан, а на негово място идва Анна. Двете момичета стават най-добри приятелки. Таехюнг един от приятелите на Юнги се влюбва в Хюра, а Рап Мон, отново негов приятел, в Ани. Какво става по нататъ...