(Haluk güneşin kulağına fısıldadı)
Haluk: güneş ben seni istiyorum..!
(Güneş birden Haluk'u iter )
Güneş: haluk bu olmayacak..!
Haluk: neden..!
(Güneş önce bir sinir gülüşü atar)
Güneş: sen beni hayatında diğer kadınlarla bir tutuyorsun,ve sana baştan beri söylüyorum;senle gecelik ilişki kurmam..!
Haluk:bir kere seni hayatıma giren kadınlarla hiç bir zaman kıyaslamadım ve bir tutmadım,ben seni seviyorum ve senle olmak istememde gayet doğal..!
Güneş:haluk bey siz belliki alışıksınız öyle durumlara ama benim dünyamda yok öyle bir şey..!
Haluk:sen beni sevmiyormusun..!
Güneş: sen konuyu yanlış algılıyorsun..! Mesele seni sevmem veya sevmemem değil..!
Haluk: o zaman ne..!
Güneş: ben iki kız annesiyim ne olursa olsun ben kendimi 19 yaşında gençliğin verdiği cahillikle hareket edecek yaşta değilim, herşeyin bilincinde olmam gerekiyor..!
Haluk: bizler yetişkiniz güneş.ne istediğimizi ne istemeyeceğimizin farkındayız.. Ve sende benim seni istediğim kadar sende istiyorsun..!
Güneş: işte sorun burda..!sen benim ne istediğimi bilmiyorsun veya anlamak istemiyor yada işine gelmiyor..!
(Sınıfta güneşin bu söylediklerinden sonra haluk ta sessizliğe börünür.)
(Sessizliği tekrar güneşin konuşmasıyla son buldu)
Güneş:bu yüzden senin düşündüğün gibi bir ilişkimiz yok.. olmayacak.. Ve daha fazla bu sevgili olayı uzatmadan bitirelim..!
Haluk: ne yani bitti mi..?
Güneş: evet bugünden itibaren bitti..!
(İkisinin de yüzünde hüzün kapladı)
Güneş: yavaş yavaş toparlanalım burdan birazdan zil çalar..!
Haluk: tamam.güneş boynunda morluk gözüküyor..( dedikten sonra haluk cebinde güneş onun evinde düşürdüğü şalı çıkardı.
Haluk: boynuna sar gözükmesin..!bariz belli oluyor öpücükten olduğu o yüzden..!
Güneş:tamam,senin boynuna ne yapacaz..!
Haluk:ne olmuşki boynuma.
(Güneş utanarak söyler)
Güneş: seni öptüm ya.. Boynunu nerdeyse hepsini; morarmış...
(Haluk yine hafif tebessüm ederek)
Haluk:sen o kadar çok öptün mü beni..!
Güneş:haluk..! Espiri yapacak durum mu bu..! Ayrıca dudağında kırmızı ruj olmuş, gömlek yakanda öyle dudak izi olmuş..!
Haluk: boşver..! Takma sen..! Şu dudağımı sileyim bi diğerleri sorun olmaz..!
Güneş: sen niye bu kadar rahatsın..!
Haluk: rahat olmam gayet doğal..! Yakışıklı , karizmatik, başarılı biriyim tabiki yanımdaki kadın cazibeme dayanamaz öper beni..!
Güneş: hım öyle mi..? Artık cazibenin peşine takılanlar ne halt yiyorsan ye.. Umrumda değilsin..!
Haluk: ama ben seni kast ediyordum..!
Güneş: tamam haluk..! Artık biz yok..! Zaten öpücükte yok..! Sende bugünden sonra olmayacaksın..!
(Haluk dudağını ruj izi siler,gömlek yakasında olana dokunmaz)
Güneş:yakanda var onuda silsene..!
Haluk: bırak kalsın. Zaten ne kadar dokunsam daha fazla dağılır..!
Güneş: tecrübelisin..!
Haluk:her olaya böyle mi...Bakacaksın..?
Güneş: yo beni ilgilendirmiyor..! Bu arada boynunu sorarlarsa ne diyeceksin..?
Haluk: hem ilgilendirmiyorum..! Hemde boynumu soruyorsun..! Söyliyim; alarji yaptı derim. Zaten almam gereken bir hapı sabah almadım.. Birazdan arar buraya getirilmesini söylerim..!
Güneş: o evindeki ilaçlar mı..? Haluk sen ne ilac kullanıyorsun..? Bide üzerinde yazı olması gereken kutuların kağıdı bile yoktu..!
Haluk:sen onları gördün..! Şey onlar özel ilaçlar ben sinirli biriyim ya.. Strese karşı ilaçlar;stresli olunca daha çok sinirlenirim o yüzden onlar alınca daha kontrollüyüm..!
Güneş: öylemi..? Ama yanımda çok iyisin..!
Haluk: ben sena karşı öyleyim diğer insanlara değil.. Hatta ablamla konuşurken bile ilacı bugün almadım ya sinirlenmem gerekiyordu..!
Güneş:eee..
Haluk:sen beni öpünce ilaçtan bile daha iyi geliyor ve bugün ablam ilacım hatırlatmayana kadar hatırlamadım..!
Güneş:anladım... Çıkalım artık..! şu andan itibaren;siz haluk bey ben güneş hoca..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...