~В болницата~
-Анна кракът ти е счупен ще трябва да останеш тук, за да те наблюдаваме! - каза докторът, влизайки в стаята.
-Ами... Аз.. - тя тръгна да казва нещо, но аз я прекъснах.
-Ани нямаш друг избор. Остани тук да те излекуват.Докторът излезе от стаята. Останахме само аз и тя. Рап Мон ни чакаше извън стаята.
-Анна ще ми обясниш ли в кой се загледа толкова, че не отдели очи от него и падна.
- попитах ядосано - виж сега до къде те докара.
-Това е Джънг Су, момчето за което ти разказах, като дойдох. - каза докато гледаше на долу.- не знам как ме е намерил, но е дошъл тук. Той беше в училище.- говореше с разтреперан глас.
В същото време Рап Мон влезе.
-Чакай малко я повтори. Той ли е виновен за състоянието ти в момента.- викна ядосано.- ще му счупя главата на този.- говореше, докато ядосан излизаше от стаята.
- Хюра какво ще стане сега?- попита ме тя на път да заплаче.- Ако Рап Мон му направи нещо, аз ще отнеса цялата ярост на Джънг Су.
- Успокой се. Нам Джон ще се справи и това момче няма да може да си каже името, камоли да дойде при теб.- казах опитвайки се да я развеселя.- а сега си почивай, аз ще дойда утре да те видя.~След училище~
Отидох при брат си.
- Юнги да си виждал Рап Мон? Търсех го навсякъде, но не го намирам. -попитах разтревожено оппа.
- Не Хюра. От както дойде в стаята да го повикаш, не се е появявал. Какво става?- попита ме той.
- Нищо ще ти кажа в къщи.- казах обръщайки се.
Тръгнах да търся Нам Джон, обикалях навсякъде, но никъде не се появяваше. По едно време се сетих къде мога да го намеря, поне така предполагах. Тръгнах към залата където репетират. След не много време стигнах. Отворих вратата и влязох вътре. Беше тъмно,виждах само една малка светлинка. Светнах лампите и видях Рап Мон да стои и да пуши една цигара. Отидох при него .
- Ходи ли при този Джънг Су?- попитах разтревожено, докато гледах право към посиненото му око. - Какво е станало?
- Да ходих. То си личи.- каза ми, без да отделя поглед от отсрещната стена.
- И какво стана??- упорито се опитвах да разбера.
- Като първо: не искам да виждам повече Анна.
Като второ: Този тип няма да я остави на мира.
YOU ARE READING
BTS: Just Stay With Me
FanfictionХюра живее с двамата си братя - Шуга и Дае. Дае отива в Пусан, а на негово място идва Анна. Двете момичета стават най-добри приятелки. Таехюнг един от приятелите на Юнги се влюбва в Хюра, а Рап Мон, отново негов приятел, в Ани. Какво става по нататъ...