Cap 8

110 7 0
                                    

A doua zi de dimineata , l-am gasit pe Harry stand pe scaunul de la birou , uitandu-se la o poza cu mine si familia mea .

- Neata ! Esti bine ?

- Brook , hei , nu am vazut ca te-ai trezit . Da , doar ma uitam la poza asta , e asa frunoasa , arati ca un mic ingeras cu parul acela blond si ochisorii albastrii sclipitori .. Se vede in ochii mamei tale cat de mult te iubeste ! Desigur... se gandea la mama lui care era in alta tara , incercand sa se faca cat mai bine posibil .

- Harry , mama ta o sa se intoarca sanatoasa tun , iti zic eu . Nu te mai gandi la ce se mai poate intampla rau .

- E o luptatoare , stiu asta . O sa se faca bine ..

- Da . Acum , hai jos sa mancam ceva , burta ta scoate niste zgomote foarte ciudate ! Am inceput sa rad in timp ce Harry si-a masat putin burta , stanjenit de ce i-am spus . Il iubesc atat de mult incat as face orice sa il vad fericit si orice ca sa uite de problema mamei lui asa ca in timp ce incercam sa adorm aseara , m-am gandit ca ar fi frumos sa plecam in vacanta pe care o avem peste cateva saptamani , undeva cald si frumos pentru ca aici deja s-a stricat vremea si chiar daca a trecut putin de cand s-a terminat "caldura" , niciodata nu apuc sa-mi iau "larevedere" cum trebuie .

- Pofta de ceva anume ?

- O sa-mi fac doar o cafea cu prajitura pe care am cumparat-o ieri , tu?

- La fel . Harry ? Sti ca peste 2 saptamani avem acea vacanta de 15 zile , nu?

- Da, de cand o astept ..

- A trecut doar o luna de cand a inceput scoala , crețule .

- Stiu ingeras mic dar chiar si asa , tot o astept cu nerabdare !

- Eu cred ca .. Ar trebui sa plecam pe o insula , la mareee , cald , tot ce e mai frumos!! Ce zici ? Harry se uita la mine confuz , nu credea ca o sa Zic asta pentru ca suntem impreuna doar de cateva saptamani , dar parca suntem de o viata intreaga . Stiu tot despre el , aproape , iar el la randul lui despre mine . Ne intelegem perfect .

- Ămm , da , cum vrei tu . Nu parea prea incantat de ce i-am spus , chiar deloc ..

- Deci nu vrei . Am inteles . Da-mi te rog laptele.

- Brook .. Nu am ..

- Laptele , te rog ?

- Sigur ..

- Mersi . Sti care e problema ? Am crezut ca o sa fii fericit ca o sa ne petrecem 15 zile impreuna , pe o insula superba , intr-un hotel romantic . Dar vad ca nu e asa .

- Cum poti sa spui asta ? Brook , as da orice sa mergem acolo , sa stam impreuna 24/24 , nu e ca nu vreau , doar ca ..

- Doar ca ce !?

- Tatal meu este cu mama la acel centru , iar eu cu Gemma , noi .. Ne-am decis sa mergem sa vedem ce face , daca sa se simte mai bine , cand ar putea veni inapoi si asa mai departe ..

- Ohh , imi pare asa rau , nu am crezut ca despre asta era vorba . Desigur . Trebuie sa mergi acolo .

- Nu vreau sa te superi . Putem sta 10 zile impreuna unde vrei , iar dupa as pleca la mama in cele 5 zile ramase .

- Esti sigur ? Harry , daca vrei sa te duci la centru , du-te . Mama ta o sa fie foarte fericita .

- Da , mama o sa fie , dar cand o sa ajung acolo , o sa stiu ca fata pe care o iubesc extrem de mult nu este .

- Aww Harry , te iubesc !

- Deci asa ramane ! Te las pe tine sa alegi totul : hotelul , ce insula , cate stele , luxul , tot ce vrei . Harry a inceput sa rada luandu-ma in brate . Eram foarte fericita ca o sa mergem impreuna undeva special , de abia asteptam !

- Sigur ?

- Da , gusturile tale , chiar daca sunt scumpe , zise acesta chicotind , imi plac , asa ca poti incepe de acum , ca sa prindem cel mai frumos hotel .

- Yeey !! Esti cel mai tare

!!

- Stiu , zise Harry , incantat de ce i-am spus .

Allison ma astepta in fata clasei , cu caietele pe care trebuia sa mi le dea , din cauza orelor la care nu am putut ajunge .

- Bunaa ! Ce mai face indragostitaa meaa ?

- Oh mai taci ! Sunt cea mai fericitaa si ghici ce !?

- Cececece ?

- In vacanta pe care toata lumea o asteapta , o sa plec undevaaa cu Harry .

- Si care e tara care o sa fie distrusa dupa ce ajungesti voi doi acolo ? Zise Allison incepand sa rada isteric , intinzandu-mi caietele .

- Asta inca nu stiu . Dar trebuie sa fie ceva extrem de frumos .

Orele au trecut repede , am stat numai cu Allison . Mi-a fost tare dor de ea , iar Harry cu iubitul ei . Vorbeau intr-una si daca nu ii stiai pot pune pariu ca ziceai ca sunt un cuplu . Se intelgeau foarte bine si radeau de fiecare data cand profesorul facea ceva amizant , iar asta numai ei doi . Ciudat.

Stateam pe o banca afara impreuna cu inca cativa colegi . Toti vorbeau dar eu ma gandeam la excursia pe care o sa o am cu Harry . O sa-mi fie dor de Allison si nebuniile ei . Nu am mai stat fara ea o saptamana intreaga asa ca o idee geniala mi-a trecut prin minte .

- Stiu !! Am tipat iar toata lumea a inceput sa se holbeze la mine . Ce va uitati toti ? Nu aveti altceva ce face !?

- Brook , usorr .

- Allison , stiu !! Tu cu iubitelu' tau pe care il iubesc , iar Harry cred ca face la el dupa cum am vazut in clasa , o sa veniti cu noi pe insulaaa perfecta !!

- Dadadada ! Dar trebuie sa vad ce face mama , daca pleaca eu trebuie sa am grija de casa ..

- Vorbesc eu cu ea , stai linistita .

- Brook , nu te purta de parca nu o sti pe mama ..

- Lasa-ma sa-mi fac magia si ai sa vezi tu .

- OkOk.

Acasa , i-am zis ideea mea lui Harry si parea fericit dar o parte din fata lui nu arata asta suta la suta .

- Deci ? Ce parere ai ?

- Ideea ta e foarte buna ! Ma inteleg super cu amandoi , dar vreau sa te am doar pentru mine toata vacanta .

- Si o sa ma ai ! O sa facem totul separat , numai ca seara la restaurant o sa fim cu totii . Lui Allison nu ii place sa stea la plaja , sa se bronzeze asa ca sigur o sa stea la piscina , pe de alta parte , noi mergem unde vrem , iar pe ei ii lasam unde vor .

- Asa mai merge .

Ne-am asezat pe canapea , iar filmul de groaza ales de Harry a inceput sa "ruleze" . Cand aparea o scena "urata" imi ascundeam capul in burta tare a buclosului . Acesta incepea sa rada de fiecare data cand faceam asta .

***Nu am mai putut posta din cauza ca am avut probleme cu Wattpad.ul si am fost racita toata saptamana , iar acum ca pot posta o sa ma revansez punand mai multe parti in acest weekend . Sper sa mearga !:3 ***

Forever youngUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum