Dette er en norsk image jeg har laget. Det slutter brått på. Håper du liker den!
__________________________
One less lonely girl
Du går en tur ut rundt nabolaget.De sitter med kossa dine og hører på "One less lonely girl" av Justin Bieber på benken.Du tenker "skulle ønske jeg var One less lonely girl med Justin her"Du tenker å gå en tur bort til lekeplassen for se på småbarna,mens du går hører du på musikk og ser ned på bakken.Akkurat da treffer du noen noen på brystet uten vilje.Du ser opp og der står,rett forran deg står..
Justin Drew Bieber,kjendisen fra Canada.Du ser han dypt rett inn i øyene og glor.
-Aye:) Sier han
-He..Hee.Heey.. Svarer du,men klarer ikke å svare ordentlig.
-Sry for at jeg traff deg..Sier han
-Nei,det er jeg som skal si det..Dagdrømte litt
Du ser på Mobilen din.Han legger merke til at du hører på "OLLG"og bakgrunnen av han.
-Så du er en Belieber?Spørr han deg
-Eh...Ja:)
-Javel :) Vil du ta et bilde med meg?
-Ja!! Gjerne!!
Dere tar et bilde og han Spørr deg om mobil nummeret ditt.Du gir han det og du får hans.
-Jeg må dra nå.Snakkes sier Justin og drar.
Du skriker inni deg som en vill hest!! Han ga deg mobil nummeret sitt og ville ha ditt!! Du løper rett hjem med glede og legger deg i senga.Etter noen minutter sovner du.
[Lørdag Morgen]
Du våkner ved at du får en melding av Justin.
-Aye Cutee<3 Våkne nå :*
Du sender melding tilbake der det står:
-Heey Kjekken <3 Er våken ;)
-Jeg henter deg kl.10 ,så vær klar<3 Svarer han
-Ok:) Men hvor skal vi?<3 Spørr du spørrende
-Overaskelse<3 svarer han
Du tar på en neon rosa BH og over en Hvit synlig singlet.Du tar på deg en short og conversene dine.Du går til badet pusser tennene,steller håret,sminker deg.Du ser på klokka og legger merke til at den er 10.00.Du ser ut av vinduet .Og s Justin ,med den gråe ferrarien sin.Og venter på deg.
Du løper fort ned,sier Hade til moren din for hun skal reise og smeller døra etter deg.Du går bort til Justin som går ut av bilen sin får å klemme deg.
-Aye:)Kom nå <3 Sier han til deg og åpner døra til bilen får at du skal gå inn.
-Overaskelse ..Mhm sier du spent
Han kjører og stopper ved stranden som du elsker.
-Du elsker denne stranden eller? Spørr Justin
-Ja!hvordan visste du det? Svarer du
-Vel,søkte på deg over alt.Og fikk fakta Osv.. Svarer han
-HAh xD Smarting <3
Dere går ut av bilen og ned til stranden ,hånd i hånd.Han stopper og snur seg mot deg.Der står dere og ser hverandre iøynene til han bøyer seg mot deg og kysser deg.
Der står dere to og kysser helt til en Papaz kommer og tar bilder.Dere løper til bilen og kjører fort inn i skogen det tar noen timer for dere gikk helt inn.Dere stopper ved et lite hus som ikke er i bruk .
-Hva skal vi gjøre? Spørr du
-Vel,jeg er ikke sikker.Det er mørkt og sent.Så Kansje vi kan overnatte 1dag i dette huset? Svarer han
-Ja,det kan vi.Men hva med bilen din? De kommer til å legge merke til den?
-Neida.Den tar jeg bak huset,så de ikke ser den. Svarer han
Dere går inn i huset og ser et tomt hus,med alt det dere trenger.Tv,pc,mat,kjøkken,bad,seng Osv.Det var liksom et stort villa med alt.
Dere sitter i sofaen og ser på Tv.Justin begynner å kile deg uten at du vet det. Du begynner å le.
-Justin! Slutt.Hahaha .Slutt! Slutt!! Hahaha
-Nopp.Slutter ikke sier han og kommer nærmere ansiktet ditt og ?
_______________________
Hva skjer? Add meg på Snappchat EmineSK
❤
YOU ARE READING
One Less Lonely Girl ~Justin Bieber~
FanfictionThis is a Norwegian Image made by me! hope you like it! ❤ Justin Bieber❤