La marginea orasului locuia o fata alaturi de parintii ei! Pe fata o chema Elisabeta! Aceasta avea zambetul curat si ochii albastrii ca cerul! Avea foarte multi prieteni! Pe una din prietene o chema Ana . Aceasta era prietena cea mai buna a Elisabetei!
Intr-o zi cele doua au plecat prin padure deoarece auzise o poveste :
" in casa din mijlocul padurii exista o fantoma ! cine indrazneste sa calce in acea casa va murii pe loc"
Dar cele doua fete nu credeau in aceasta poveste! Ele vroiau sa arate ca nu exista nicio fantoma in acea casa!
Peste jumatate de ora sa aflau in fata casei ! Cand vazu peisajul inspaimantator Ana fugii si isi lasa prietena acolo!
Dar Elisabeta isi lua inima in dinti si intra!
Nu era nimeni in casa!
Dar dupa ce merge putin .. Elisabetei ii sari in ochi o camera cu usa deschisa!..
A intrat acolo iar pe o bancuta statea o fata palida la fata si speriata ! Statea acolo muta si cu privirea in jos!
Elisabeta cand o vazu nu se speriase dar dupa cinci secunde fata dupa banca nu mai era!
Elisabeta fugii cat o tinu picioarele pana ajunge acasa!
Si acum se gandeste ce o fi fost cu fata acea? De ce era speriata? si alte multe intrebatu isi punea Elisabeta!
Cand le spunea prieteniilor ei povestea ii spunea fetei dupa banca ! : "Fata Misterioasa"