Evet arkadaşlar ilk röportajımı watpadd de en sevdiğim ve idolum olan kişiyle yapmak istiyorum. Tek melez ailesi olarak seni ço seviyoruz ahsen. Ve de sorularıma cevap verdiğin için ayrıca teşekkür ederim.
- Tek melez serisi kitap olacak mı ?
Ahsen : Soruların için teşekkür ederim burcu Tek melez serisi kitap olacak mı bu konuda şuanlık kesin bir bilgi veremem daha kesin birşey belli değil İnşallah olur diyelim.
- Tek melez İntikam Ateşinde Mida Rüzgar Mine ve Alparslanı tüm okuyucular görmek istiyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ahsen : Evet her bölümde bana ilettiğin tek istek kitap karakterlerinin geri gelmesi gerçek tüm Tek Melez ailesi olarak bunu çok istiyorsunuz. Peki tek melez kitap karakterleri geri gelirse üçüncü kitap nasıl gelicek ? Buda küçük bir spoi olsun o zaman.
- Tek melezi yazmayı seviyor musun ?
Ahsen : Tek melezi yazmayı gerçekten çok seviyorum. Tek melez benim için gerçek dünyadan tam bir Kaçış yolu oluyor.Sizlerinde isteğiyle yazmayı daha çok sever oldum . Bu konuda size ayrıca teşekkür ederim iyiki varsınız.
- Kendinizden biraz bahseder misiniz ?
Ahsen : Kendimi tanıtacak olursam. Adım Ahsen Merve. 19 Mayıs 1998 doğumluyum İstanbul'da yaşıyorum. Anadolu Meslek Lisesi Bilişim Yeknolojileri öğrencisiyim. Aslen Trabzon Of 'luyum.
- Tek melezi yazmak nerden aklınıza geldi ?
Ahsen : Tek Melezi yazma fikri aslına bakarsan can sıkıntısıyla aklıma geldi. Watpadd'de hemen hemen tüm vampir kitaplarını okudum ve (bazıları hariç) hepsi birbirine çok benziyor. Bende hem bunlardan ayrı olsun hemde can sıkıntım biraz dinsin diye bu kitabı yazmaya başladım. İnan bu kadar sevileceğini bilsem daha önceden yazardım. Bu arada tek melez bugün bir yaşına girdi birinci yılımız da burdan kutlayalım.
- Bu kitaba kendi fiziksel özelliklerinizi aktarıyor musunuz ? Ya da yaşanmış bir olayınızı değiştirerek bu kitaba aktarıyor musunuz ?
Ahsen : Tek melez benim özelliklerimi şöyle yansıtıyor . Gerçek hayatta da biraz hatta baya baya odun bir insanımdır ve ya tek bir sözden çok alakasız bir anlam çıkarabilirim. Karakterlerin o yönleri biraz bana benziyor. Hayatımda yaşadığım anlara malesef benzemiyor ama benzesin çok isterdim. Biraz adrenalin fena olmazdı ama yok malesef. Bana bu soruları sorduğun için teşekkürler . Bende sizi çok seviyorum. İyiki varsınız Tek Melez ailesi . Keyifli okumalar.
Watpaddeki hikayelerini gerçekten yaşıyormuşum gibi hissettirdiğin için çok teşekkürler. Yazarlıktaki en iyi idolum sensin. Seni hem tek Melez de hem görmesem de gerçek hayatta çok seviyorum. #görmesekdeseviyoruz ahsenmerveozdemir