Leon uyandığında öğlen saatleriydi mutfağa gidip kendine bir kahve doldurdu ve koltuğa oturdu ve televizyonu açtı.
"Bugün sabah yapılan açıklamayla tüm deney yapılan insanlar sokağa bırakıldı ve vatandaşlarımıza saldırıyorlar onları parçalıyorlar şehirde tam anlamıyla bir kaos var insanlar ordan oraya kaçışıyor..." diyordu haber kanalındaki adam.
"Bu da ne şimdi?" dedi Leon elindeki kahveyi sehpaya bıraktı hemen tableti eline aldı internetteki haberlere ve insanların yorumlarına baktı. Haberler ve insanlar deney insanlarının çıldırıp diğer insanları yediklerini söylüyordu.
"Ne yani bir zombi faciası mı? Sikik bir dünya olduğu yetmiyormuş gibi bide sikik aksiyonlu bir dünyaya mı uyandım!" hemen ailesini aradı. Telefon çalarken odasına doğru ilerledi.
"Alo, Leon?"
"Anne haberleri izledim şimdi, iyi misiniz?"
"İyiyiz canım, sen nasılsın telefonlarına bakmadın sanırım yeni uyandın"
"Evet yeni uyandım. Babam ve amcam plan yapmaya başladılar mı?"
"Evet planlarını yaptılar gözden geçiriyorlar hemen buraya gel" dedi annesi
"Hayır anne gelemem ben burada kendim idare ederim siz kendinize dikkat edin"
"Leon buraya ge....." annesinin konuşmasına izin vermeden telefonu kapattı ve kıyafet dolabını açtı. Kıyafetleri cıkarıp arka duvara gizlenmiş kasanın şifresini girdi. Kasa açıldı silahı ve şarjörünü aldı. Hazırlanıp doğru yola çıktı.
Ada neler olduğunu hala anlayabilmiş değildi. Aklına Sherry'yi aramak geldi. Hemen numarasını çevirdi onu aradı.
"Alo, Sherry ne yapıyorsun?"
"Silahları kontrol ediyoruz Jake ile sen ne yapıyorsun?"
"Bende hazırlanıp çıkacağım ne yapacağız?"
"Okulda buluşalım, planımızı yapalım." dedi Sherry aceleyle.
"Tamam hemen çıkıyorum" dedi telefonu kapattı. Hemen üzerini değiştirip bodrum kata indi. Babası onun için bir silah dolabı yapmıştı. Küçüklükten beri onu eğitmişti silah konusunda ama Ada hep ok ve yay kullanmayı tercih etmişti. Şuan yanına yayı alamayacağı için taşıyabileceği ve dikkat çekmeyecek bir silah alıp yuları cıktı. Bodrum kapısının 3 kilidinide kitleyip anahtarı aldı. evden çıktı evin kapısını iyice kitledi okula arabasını sürdü.
Leon okula vardığında tüm üniversiteyi bir telaş kaplamıştı. Bazıları deney insanlarını gördüklerini söylüyorlardı kendi aralarında ama herkesi bir korkuyla kaçışıyordu. Leon en samimi arkadaşlarını aramak istedi ama onlar böyle işlerden anlamazdı yola kendisi devam edecekti. arkadaşları silah kullanmaktan anlamazlardı.
Leon otoparka gidip arabasına binecekti ki kırmızı bir araba dikkatini çekti. hızla geçti. Bu Ada nın arabasıydı. Hemen arabasına binip onun okulunun otoparkına doğru sürdü. Hızla Ada'nın arabasına yaklaştı ve onu aradı.
"Alo" dedi Ada
"Hemen arkandayım okula mı gidiyorsun"dedi Leon.
Ada dikiz aynasından arkasındaki arabaya baktı Leon kendisine çok yaklaşmıştı.
"Evet okula gidiyorum orada görüşürüz" dedi telefonu kapattı.
"Bu telaşın arasında bu çocuk nereden çıktı ben şimdi ne yapacağım" dedi kendi kendine.
Otoparka arabalarını park edip birbirlerinin yanına geldiler. Leon telaşla
"Nasılsın Ada iyi misin? Her yer korkutucu görünüyor sana bir şey olmadı değil mi?"
"Ben iyiyim sakin ol. Evet bu şirket bozuntusunun yaptığı tüm herşeyi mahvettin. Peki sen nasılsın?"
"Bende iyiyim nasıl oluyor böyle şeyler anlamıyorum sürekli bir efsane olarak duyardım bu zombi hikayelerini şimdi ise..."
"Bir dakika! Ne dedin sen? Zombi mi? "
"Evet biraz araştırdım ve görüntülerinden de anlaşıldığı üzere bir zombi istilası"
"Aman Tanrım!!!"
"Sen anlamamiş mıydın? Böyle şeylerden uzak olur genelde insanlar."
"Ben o insanlardan değilim soyismim Argent. Yüzyıllardır avciyiz. Tanrım neden ben?" Dedi Ada alnını düşünceli düşünceli karıştırdı.
"Sen Argent ailesinden misin? Nasıl yani?" Şaşırmış gözlerle baktı Leon.
"Evet sen biliyor musun ailemi?"
"Tabii ki de biliyorum Kennedy ailesindenim bende zamanında beraber yendiler ailemiz o varlıkları" dedi heyecanla Leon
"Ahh.. ne varlıklar ama.." dedi Ada aldırış etmeyen bir tavırla. Yanlarında duran arabayla sohbetleri kesildi.
"Selam Ada " dedi Sherry ve ona sarıldı.
"Selam canım hemen bir plan yapmalıyız çıldırmak uzereyim." Dedi Ada iç çekerek.
"Merhaba gençler"diye selam verdi Jake.
Ada ve Leon bir ağızdan merhaba dediler.
"Sizi tanistirayim bu arkadaşım Leon, bunlarda en yakın arkadaşlarım Sherry ve sevgilisi Jake" dedi Ada.
"Merhaba arkadaşlar memnun oldum" dedi Leon el sıkıştı.
"Hemen planimizi yapmalıyız zaten Leon bu konulara hakim Kennedy ailesindenmis kendisi. "
"Ooo.. iyiymis tam bir takım olduk dedi Sherry ve Ada'ya göz kirpti.
"Lütfen Sherry dünyanın sonu gelecek ve sen bana hala ima ediyorsun ne düşünüyorsunuz söyleyin? Dedi Ada ciddi bir şekilde.
"Biz Victoria şehrine gidip buna bir son vermeyi düşünüyoruz peki ya siz?"
"Kendi adıma konuşayım bende bunu düşünüyordum. Tam son senemde bunu çıkarani bulup kafasını dağıtacağım!" Dedi Leon bakarak.
"Bana uyar benimde gidecek pek bir yerim yok bende şehre gitmeyi planliyordum dedi" Leon ellerini yukarı doğru kaldırarak.
"Tamam o zaman deponuzu doldurun gençler oyun başlıyor"dedi Jake.
"Bizim ikimizin de arabası var hep beraber cikariz yola dedi Ada
"Hayır öyle çok kopariz ve vakit kaybı olur siz Leonla aynı arabada biz Sherryle aynı arabada oluruz." Dedi Jake itiraz ederek.
"Haklisin Jake. Arabanın biri burada kalmalı." Dedi Leon Ada'ya bakarak.
"Tamam sizin dediginiz gibi olsun hadi arabalara" dedi Ada arabasına ilerlerken Leon peşinden geldi.
"Benim arabami kullanalım" dedi kendinden emin bir şekilde
"Niye senin arabani kullanacağız benimkiyle gidelim" dedi Ada küçük bir çocuk gibi.
"Hayır benimkiyle gidelim daha hızlı kullanırım ve daha çabuk gideriz onlara yetisiriz. Dedi
"Tamam sen istedin koca adam dedi ve kendi arabasının bagajını açtı silah çantasını çıkarttı Leona göz kirpti ve onun arabasına ilerledi.
"Yok artik! Sana inanmıyorum böyle bir kız cikacagini sanmiyordum dedi gulerek arkasından gitti. Arabaya bindiler. Sherry ve Jake i takip ettiler.Not: Olaylar başlıyor gençler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA'NIN SONUNA DOĞRU
Aksi(Günlük hayatınızda garip yaratıklarla savaşan karakterleri seviyorsanız bu kitap tam size göre) (...)Pazar sabahı Ada ailesinin telaşlı konuşmalarına uyandı. Hemen aşağıya inip onlara baktı. Annesi ve babası televizyona kitlenmiş savaş alanına döne...