Част 8

440 36 7
                                    

Зачудих се. До сега никога не съм виждала това момиче, а тя изведнъж ми заявява, че е бивша на Тае. Той не се е местил, с Юнги се познават от деца и винаги си бяха заедно. Това беше невъзможно, но кой знае. Часът щеше да започне, затова влязохме в училище и си отидохме по стаите.

~След часовете~
Исеул искаше да излизаме, но аз си имах работа. Щях да ходя при Анна, за да я прибера в къщи. Тае излезе малко по късно и дойде да ме види.
-Хей джагия как си? –попитаме с широка усмивка.
-Добре съм, но от кога съм ти джагия?- попитах с интерес.
-Ох момиче. Виж сега…мислех, че след вчера ще ми е по лесно, но явно не е та..-прекъснах го.
-Виж бързам, ще говориш ли по бързо.?- измърморих оглеждайки се за Исеул.
-Ами добре… така….ами….аз.. хар..ами… харесвам те. Това е.- призна ми. докато гледаше надолу, но понеже той е по-висок(много по-висок-.-) от мен, видях срамежливата му усмивка.
-Ами…това е добре. Виж аз…същ…-бях прекъсната от някого. Обърнах се и…аххх Исеул.-Виж нека поговорим по-късно. Ела в къщи към 17 часа, но доведи и Рап Мон, за да може да се види с Ани.
Завъртях се и отидох към колата на Юнги, за да може да отидем и да вземем Анна.
~В болницата~
-Аниии - викнах от радост, когато я видях- как сии?
-Здравей Хюра. Чувствам се прекрасно. – зарадвано ми отговори- а ти, ти как си?
-И аз съм добре, а сега изчакваме доктора и тръгваме!!!- казах щастливо.
-Хюра…ще те попитам нещо. -тя свали широката усмивка от лицето си и започна да се оглежда.- къде е Рап Мон? Искам да го видя!
-Ани ще го видиш в къщи.- в момента, в който изрекох тези думи докторът влезе.- Докторе, нали ще може да я приберем?
-Ами ще е добре да остане, за да я наблюдаваме, защото си е одарила и корема, но не е толкова спешно, затова може. Обаче ако започне да се оплаква от стомашни болки, искам да я доведете.- след думите му, усмивката отново се появи на лицето на Анна.
С Шуга и помогнахме да слезе до колата, качихме се и тръгнахме. След време стигнахме, направихме си обяд и се наядохме. С Ани се качихме в стаята ми, за да си починем. Говорехме си и неусетно сме заспали.
Събудих се, някой ме буташе леко по рамото. Отворих очи, но първо забелязах, че Ани я няма помислих, че тя ме буди, но когато завъртях очи, погледът ми попадна върху…

-----
Здравейте ❤ благодаря, че четете историята ми❤❤❤

BTS: Just Stay With Me Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon