Kapitel 66

1.6K 52 18
                                    

Det var en vild aften i går. Jeg var totalt oppe at køre hele aftnen. Jeg dansede konstant, og drak utroligt meget. Jeg fik snakket med alle der var i vores camp ikke kun Anthon og Thor som jeg plejer. Jeg aftalte vidst med Teo at vi en dag skulle en tur på resturant og spise sammen. Vi er ihvertfald blev virkelig gode venner. Jeg gik i seng omkring 03:45 hvilket måske ikke er specielt godt, da mor kommer og henter Anthon, Thor og jeg kl. 12. Nu er kl. Næsten 11 og vi er næsten færdige med at pakke det hele. "Jeg glæder mig faktisk lidt til at komme hjem" siger jeg. "Same" siger Anthon og Thor i munden på hinanden. Når jeg kommer hjem skal Karl, Krista, Mor, Thor og jeg hygge os sammen derhjemme. I morgen skal jeg ingenting bare slappe af og i overmorgen skal Karl, Krista, Thor og jeg til Belgien. Det bliver dejligt at komme lidt væk, og ned til far og resten af familien. Da vi er blevet færdige med at pakke sammen, er der ca. Et kvarter til mor kommer. Vi sidder allesammen på græsset. Thor, Teodor, Alfred, Maximillian, Maria, Emma, Anthon og jeg. Jeg ligger med mit hoved på Anthons skød. Pludselig begynder Maria at grine. "Hvad?" Spørger vi andre. "Det ligner altså Anthon har boner på" griner Maria. Jeg skynder mig at flytte mit hoved, og ser at det har han. "SOS" siger jeg, og sætter mig op. Anthon holder flovt foran så man ikke ser det. "Det er også fordi der lå en meget smuk pige på den!" Siger Anthon. "Ved siden af" retter jeg. "Ellers ville jeg kunne mærke den var rejst" siger jeg. "Mor er her nu" siger jeg til Thor og Anthon. Vi siger farvel til de andre, og tager vores ting og går hen mod bilen. "Åh Gud den er stadig rejst" siger Anthon irriteret på vej hen til bilen. Jeg kan ikke lade være med at grine, og det kan Thor heller ikke. "Du bliver køresyg. Gør du ikke Anthon?" Spørger Thor. Anthon nikker spørgende. "Når jamen så er du jo nød til at sidde forrest" griner Thor. Jeg flækker af grin. "Ej det er ikke sjovt!" Siger Anthon. "Rolig, hvis bare du lades som ingenting ser man det ikke" siger jeg beroligende, og tager Anthons hånd. "Det håber jeg da" siger Anthon, og giver min hånd et klem.

Da vi kommer til bilen løber jeg direkte hen til mor, og giver hende et kæmpe knus. "Hej moar" siger jeg. "Hej skat, hvor har jeg dog savnet jer!" Siger mor. Nu kommer Thor også, og krammer os. "Hej mor" siger Thor. Da vi har krammet noget tid, ligger jeg bagagen i bagagerummet. Thor giver mor et kys, og sætter sig ind på bagsædet. Jeg sætter mig også bagi og Anthon sætter sig foran oppe ved mor. "Har i så haft en god tur?" Spørger mor. "Ja" siger vi. Mor skifter gear. "Hva' Anthon har du hygget dig?" Spørger mor. "Ja?????" Spørger Anthon meget forvirret. "Det kan jeg se" siger mor. Anthon kigger flovt ned af sig selv. "Ej" siger han, og ligger sin jakke over. Mig og Thor flækker af grin. "Det er ikke noget at grine af" siger mor. "Jo det er mor!" Griner Thor. "Nej" siger mor. Thor og jeg stopper med at grine men kan ikke lade vær med at smile helt vildt. Pludselig går det op for mor. "DN har i haft sex?" Spørger mor. "Nej!" Siger jeg. Nu er det kun Thor der griner. "Det er ikke sjovt Thor!" Siger jeg. "DET ER SGU DA VILDT GRINEREN!" Siger Thor. Resten af vejen hjem i bilen er det mega akavet. Det er kun Thor der havde det sjovt. Anthon kiggede flovt ned i sin mobil, og jeg sad med min trøje over hovedet.

Nu er vi hjemme. Mor kørte Anthon hele vejen hjem, jeg steg ud af bilen, og gav ham et farvel kys, og gik derefter ind i bilen igen. Mor har lige lavet popcorn, og nu sidder vi alle i sofaen. Karl og Krista valgte hvilken film vi skulle se, og de havde valgt min søsters børn. Klassisk familie film. Jeg sidder ved siden af Thor som bare sidder med sin mobil, og næsten ikke følger med i filmen. "Hvor er du kedelig" hvisker jeg til ham. Han kigger kort på mig, og kigger derefter ned i sin mobil igen. Han må være meget koncentreret.
Thors synsvinkel:
Filmen er igang, men jeg har travlt med at skrive med Veneda. Det startede med at hun spurgte om jeg var kommet godt hjem, det svarede jeg så ja til og spurgte hende om hun også var kommet hjem. Nu venter jeg til hun svarer. Jeg ligger ikke engang min mobil ned, jeg venter ivrigt på at hun svarer. Endelig har hun svaret. "Ja... Jeg sidder på mit værelse og slapper af😅 Hvad laver du?" Står der. Jeg bliver helt varm i kroppen når hun spørger ind til mig. "Jeg ser film med min familie. Savner dig❤️" svarer jeg hurtigt. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle skrive at jeg savnede hende, men jeg gjorde det. Kort tid efter kommer der svar. "Ej hvor hyggeligt! Savner også dig! Kan du være sammen i overmorgen?👍🏼" står der. Jeg havde egentlig håbet hun ville lave hjerte tilbage, men det gjorde hun ikke. "rejser til Belgien i overmorgen dsv. Kan du i morgen?❤️" skriver jeg. Nu håber jeg virkelig hun laver et hjerte tilbage. Ellers er det ret akavet! "I morgen skal jeg til min mormors fødselsdag dsv.😞 Hvor lang tid skal du være i Belgien?" Skriver hun. Okay nu dropper jeg de hjerter så det ikke bliver alt for akavet! "3 uger😁" skriver jeg. "Det tyder på vi først ser hinanden om 3 uger så..." Skriver Veneda. "Så er det første vi gør når jeg kommer hjem, at være sammen, okay?" Skriver jeg. "Okay. Vi kan tage på café måske? Hvis du altså har lyst" skriver Veneda. "En slags date?" Skynder jeg mig at svare. Ventetiden på den næste besked hun sender føles længere end de andre, men endelig svarer hun. "Jo. Vi kan godt kalde det en date😂" står der. Glæden bruser frem i mig, og jeg kan ikke lade være med at smile. "Lyder godt! Så ses vi!" Skriver jeg. "Ja det gør vi hr. Farlov❤️" skriver hun. Nu sender hun et hjerte? Seriøst. Selvfølgelig når jeg ikke gør det. Jeg skal til at sende et hjerte, men så føler jeg mig for ivrig. Ligepludselig er filmen slut. "Når jeg går i seng" siger DN. "Det gør jeg også" siger jeg.
Normal synsvinkel:
Thor har siddet med sin mobil under hele filmen. Men jeg har set hvad han har lavet. Han har skrevet med Veneda. Jeg er glad for at jeg ikke ødelagde det de havde. Nu ligger jeg i min seng. På den anden side af værelset kan jeg se Thor som ligger i sin seng. I morgen er det sidste nat jeg har i det her værelse. Mor vil få hjælp af en af hendes venner, som kommer og deler værelset op, så Thor og jeg kan få hver vores værelse. Jeg glæder mig, men jeg vil nok på en måde savne Thor. Jeg lukker øjnene og falder i søvn.
___________________________Huhu langt kapitel! 1240 ord! Hvad synes i om de lange kapitler? Er de til at overskue?

Min berømte storebror - CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang