6 SKYRIUS. 6 DALIS

2.8K 282 24
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lukas? Kas per velnias? Apsidairiau tikėdamasi kažką pamatyti, bet deja neturiu šuns akių, kaip kai kurie.

-Lukas?-paklausiau nesuprasdama.

Noriu sužinoti kas jis toks, nes jau esu girdėjusi šitą vardą, bet ne dabar. Sprendžiant iš Zayn mimikos jis nėra labai lauktas svečias.

-Šūdas,-sumurmėjo.-Šok man ant nugaros ir užsimerk,-paliepė.

Mane kiek nuliūdino, kad jis vėl elgiasi šaltai, bet visgi paklusau ir priėjau prie jo. Vos pašokusi suinkščiau iš skausmo ir susiėmiau už pilvo. Dieve. Atrodo, kad bučiau sumušta.

-Aš negaliu, man skauda,-tyliai tariau.

Zayn nieko nesakė tik paėmė mane ant savo rankų. Užmerkiau akis prisiglausdama prie jo krūtinės. Jaučiausi lyg mes skristume ir tai nėra perkeltinė prasmė. Aš jaučiau, kaip jis pašoką ir nusileidžiame ant žemės ir taip kelis kartus. Jausmas geras. Ir tada aš prisimenu kas vyksta mano gyvenime. Dabar, kai turėjau tokį intymų dalyką su Zayn bijau, jog jis pasakys, kad tai tik klaidą. Ir visgi kažkas man neduoda ramybės dėl to Luko ir tos blondinės iš nuotraukų. Žinau, kad viskas nebus taip gerai, aš turėsiu kovoti. Tikiuosi, kad sugebėsiu. Pramerkiau akis pajautus, kad mes jau tvirtai ant žemės. Zayn švelniai mane nuleido ant žemės ir patvarkė mano susivėlus plaukus. Mes vėl buvome jo namuose. Įėjusi į vidų apsidairiau ieškodama jungtuko.

-Nejunk šviesos,-paliepė Zayn.

-Kodėl?-sutrikau pasisukdama į jį.

-Nereikia niekam žinoti, kad mes buvome išėję. Tavo tėvas mano, jog tu miegi. Jei jis sužinos, kad buvai išėjus su manimi pasiųs ir kentėsi tu.

-Žinau,-sumurmėjau.-Kas tas Lukas ir kodėl būdamas ten sakei jo vardą?

-Deqiun Lukas tavo praeitis, ateitis ir dabartis. Negaliu papasakoti tau visko, tai sužinosi jau labai greitai ir suprasi kodėl sakiau, jog tavo tėvas susimovė tau dar būnant mamos pilve,-priėjęs arčiau tarė.

-Lukas mieste?-su baimė sušnabždėjau.

-Taip,-atsiduso.

Daugiau jo nebeklausinėjau, nes žinau, kad viskas baigsis mano verkimu. Tylėdama užlipau laiptais į savo kambarį. Nežinau kokia priežastis yra dėl mano liūdnos būsenos, bet manau tai susiję dėl Zayn elgesio. Galbūt buvo kvaila tikėtis, kad po to kas tarp mūsų įvyko jis elgsis kitaip ir galbūt mes busime kažkas daugiau.

Nuėjau į vonią vis dar būdama su Zayn megztinių. Jis skaniai kvepia ir man akivaizdžiai patinka, kad jis juodaplaukio. Atsistojau priešais veidrodį nusišypsodama sau vos prisiminiau Zayn prisilietimus. Nusivilkau megztinį bei berankovius marškinėlius pamatydama kelias dėmeles ant savo kaklo bei krūtinės. Paliečiau jas prisimindama Zayn lupas, kurios ir paliko tai. Atrodau pasikeičiau po to įvykio: mano žandai rusvesni, akis spindi, o lupos švelniai rožinės spalvos.

-Grožiesi savimi?-krūptelėjau išgirdusi Zayn balsą.

Greitai užsidėjau jo megztinį nenorėdama būti prieš jį pusnuogė. Atsisukau visu profilių į jį jausdama, kad mano žandai dabar daug ryškesni dėl gėdos jausmo. Kodėl neužsirakinau tu prakeiktų durų?

-Kodėl nepasibeldei?-paklausiau.

Pabandysiu suversti kaltė jam ir galbūt jis daugiau taip laisvai neis į vonią, kai esu aš. O jei būčiau buvusi nuoga? Žinau, kad jis matė mane nuogą, bet tai neduoda jam teisės šitaip elgtis.

-Galbūt todėl, kad tai mano namai ir aš jau viską mačiau?-šyptelėjo prieidamas prie manęs.

Turėjau pakelti galvą, kad galėčiau jam pažiūrėti į akis. Jo veide atsispindėjo menka šypsena, kuria jau dabar mane erzino.

-Tai neduoda tau...

-Tai duoda man visas teises daryti tai ką noriu,-pertraukė mane.

-Grįžti prie buvimo mulkiu?-susiraukiau.

Turėjau tikėtis to. Dabar jaučiuosi lyg būčiau daiktas, kuriuo pasinaudoja ir padeda atgal į vietą. Pradedu gailėtis, kad iš vis dariau tai su juo.

-Negalvok net apie tai,-burbtelėjo.

Sutrikusi žiūrėjau į jį nesuprasdama apie ką jis šneką. Ne jau jis žino apie ką aš mąstau? Jau pirmiau jis man kėlė įtarimų dėl to, kad jis žino ką aš mąstau, bet dabar atrodo, kad jis tikrai turi tą sugebėjimą.

-Aš žinau ką tu galvoji, žinau net apie ką svajoju,-suurzgė.

Buvau išsigandusi dėl jo elgesio. Kodėl jis tai daro?

TAIGI TAIGI, grįžtu su nauja dalimi, kurioje labai daug paslėptu minčių, kurios išaiškės jau labai greitai! Laukiu jūsų komentarų! :)

MOONS (Z.M.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora