Matthew P.O.V.
-Mergem separat s-o cautam?-întreabă Mason putin confuz fiindca nu jucam jocul asta de obicei.
-Da.Haideți, au trecut cele cinci minute. -spun indreptandu-ma nerăbdător spre iesire.Vreau s-o prind primul,trebuie s-o prind.Amandoi avem nevoie de o discuție cu privire la sărut.
-Eu merg spre sala de sport.-spune Troy smulgandu-ma din gânduri.
-Nu.-spun eu,atrăgând niste priviri piezișe -Ma duc eu intr-acolo.-si plec fără să mai astept vreun răspuns. Nu stiu de ce ,dar presimt că acolo este.
Ryan P.O.V.
-Ok....sunt singurul care crede ca Matt se poartă ciudat?-întreabă Mason după câteva secunde.
-Eu cred ca stiu de ce.-spune Issac cu un zâmbet atotștiutor pe față.
-Uimește -ne.-ii cer eu şi Troy in acelasi timp.
-Shailley. -spune Issac si eu deja simt ca ma enervez. O fi Matt prietenul meu cel mai bun,dar Shay mi-e ca o soră...iar brunetul se poate purta si ca un tâmpit când vrea.
-Eu ce-am pierdut? !!-întreb supărat.
-Mai ții minte acum patru zile când amândoi au dispărut, când Matt o trăgea după el ca un disperat pe Shailley? -mă întreabă Issac.
-Da...-spun confuz.
-Sau acum câtva timp,când Matt a apărut în leaving ,iar Shailley s-a înroșit ca un rac? -mă întreabă si Troy.
-Ce naiba vreți să spuneți! ?-mă rastesc nervos.
-S-au cam îndrăgostit unul de altul.-spune Issac dând sugestiv din sprâncene. Jur că-l rad in somn!
-Pe naiba!-spun eu şi plecăm spre aerodrom.
Shailley P.O.V.
-Ok.-îmi spun eu când văd că au trecut 20 de minute de când băieții ar fi trebuit să înceapă să mă caute.Poate că nici nu ma caută şi ...exact acum a intrat cineva in sală. Mă fac cât pot de mică sub ringul de box şi sper să nu se uite aici.
-Shailley? -aud o voce şi îmi dau seama că este Matthew. Nemaipomenit,gândesc eu,iar apoi continuă -Stii că este evident că esti sub ring,nu?-şi mă trage de picioare, scotandu-mă din ascunzatoare.
-Aaa!-țip eu şi atunci când mă întorc, Matt alunecă şi cade deasupra mea.Rămânem aşa ceva timp,el sprijinit în coate deasupra mea,iar eu uitând să mai respir.
-Esti bine?-mă întreabă intr-un târziu.
-Sunt.-reusesc cu greu să spun.
-Bine, e bine atunci.-spune şi înainte să -mi dau seama,se ridică şi mă trage şi pe mine după el,scotandu -du-mi un țipăt usor de uimire. -Acum,hai spre băieți, jocul s-a terminat .-spune întorcându -se spre uşa pe care a venit.-Ce faci?-mă întreabă nedumerit când vede că stau pe loc.
-Cât de tare crezi că doare dacă te trântesc pe podea?-îl întreb aparent inocenta.
-Destul de tare,dar nu mi-as rupe nimic. -spune Matthew confuz.
-Perfect!-exclama eu în timp ce îl apuc de picior cu biciul şi îl trag până în partea cealaltă a sălii.
-Ce naiba!Aşa bine îl folosești după o zi?-întreabă surprins.
-Scuze!-îi spun şi fug înapoi pe holuri.
***
M-am uitat la ceas şi am văzut că au trecut 45 de minute, jocul este ca şi castigat.
-Să stii ca țin la masina mea.-îl aud pe Issac,iar apoi aterizează pe podea.
-Serios?Să stii că şi eu încep să țin la ea.-spun vrând să fug ,când îmi dau seama că a apărut şi Ryan în spatele meu.
-Cine te-a lăsat să pleci?-întreabă Ryan surprins.
-Nimeni,adică, Matthew m-a prins la un moment dat,dar am sters podeaua cu el.Hei!!-spun când îmi dau seama cât de slabă mă credea.
-Oh,drăguț. Ai antrenat-o o zi şi sterge podeaua cu Matt deja.-spune Ryan mustrător spre Issac.
-Nu-i vina mea.Putea să fie praf.-spune Issac-Cum ai sters podeaua cu el?-întreabă curios.
-Aşa! -exclam si îl apuc pe.Ryan De braț cu biciul, asigurandu-mă că Issac îi amortizeaza căderea. Fug si vreau să sar peste ei,dar Issac mă prinde de manecile puloverului meu.
-Nu aşa repede,boboaco!-spune blondul încrezător.
-O,dar te contrazic!-spun şi îmi trag mâinile din manecile,fugind.
***
Observ surprinsă că mai sunt două minute până la nouă, aşa că merg spre leaving.Când ajung,cinci perechi de ochi se uită la mine:
-Nici să nu vă gândiți! -le spun si fac semn spre ceasul de pe perete. -Este si cinci.
-Ne-am prins de asta.-se rasteste Issac supărat.
-Cred că m-ai invinetit!-se plânge Ryan ca un copil mic masandu-si brațul.
-Ia-ti masina.-îi spun oftand lui Issac şi îi arunca cheile pe masă.
-Stai!Ce?-exclamă surprins.
-Unu:nu stiu străzile din New Jersey si doi:ti-am rănit destul egoul. Eu mă duc să mă culc.Sunt terminată. -spun cascand la final.
***
După ce mi-am facut un dus lung care mi-a dezmortit mușchii,m-am îmbrăcat cu pijamaua mea alba formată din maioul si pantaloni scurți. Când să ma urc în pat ,aud o bătaie în usă.
-Hei Matt!-îl salut surprinsă.
-Ti-ai uitat puloverul. -spune în timp ce mi-l dă. -Maine te antrenezi cu mine la box,aşa că trezirea este la sapte,la opt începem.
-Ok..-spun indiferentă, iar apoi se lasă o tăcere ciudată între noi.-Despre ce s-a intamplat. ..-spun vrând să clarific sărutul, dar sunt surprinsă când Matt mă împinge în cameră sarutandu-mă. Închide uşa si mă împinge în perete punandu-si mâinile pe soldurile mele.Îmi înfig degetele în părul lui,iar după câteva secunde ne oprim pentru că avem nevoie de aer.
-Mi-a fost dor de asta.-spune Matthew la un centimetru distanță de buzele mele.-Mi-a fost dor de tine.
-Atunci de ce m-ai evitat? -îl întreb curioasă.
-Nu te-am evitat, am crezut că te-am speriat.-spune sincer uitându se in ochii mei.
-Puțin-admit facandu-l sa-si țină respirația-,dar incep să ma obisnuiesc cu sperieturile tale.-Noapte bună. -spune zâmbind si sarutandu-mă încă o dată si iesind pe usă.
M-am asezat in pat şi desi am încercat să dorm,am adormit spre dimineață.
CITEȘTI
S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -Finalizata
RomanceUltima vacanta de vara inainte de începerea facultății pentru Shailley Roberts . O zi monotonă petrecută cu cea mai buna prietena a ei si cea cu care locuieste ,Rosie Hamming. Totul este schimbat de un telefon si o vizită neasteptată din partea fr...