פרק 2

3.4K 206 17
                                    

(בתמונה: ג'ונגקוק)

נקודת מבט: ג'ונגקוק

ישבתי בין טאה לשוגה היונג והסתכלתי על וי שמבטו פנה אל מחוץ לחלון. "היונג" אמרתי וניערתי את ידו, "מה" הוא אמר בשקט, הוא עדיין לא ער לגמרי הא? "מה אתה מתכנן לעשות היום בקניון, כילו יש לך משו מסודר בראש חנויות וזה?" שאלתי בתקווה שיגיד שאין לו כלום ונוכל להסתובב ביחד "לא יודע ואתה? " אז זה אומר שאין לו כלום? "גם לא יודע... רוצה להסתובב ביחד?" כי בסופו של דבר אני יודע שלא נישאר כולנו יחד כל הזמן... "כן ברור".

הוא אמר הרגע כן? מרוב התרגשות אני בטוח שהפנים שלי הסמיקו אז השפלתי את מבטי והסתכלתי על הרצפה, כבר הרבה זמן שאני פשוט לא יכול להפסיק לחשוב אליו, וכבר הרבה יותר זמן שאני השלמתי עם העובדה שאני אוהב בנים. אני לא יודע איך הם יקבלו את זה ובמיוחד איך היונג יקבל את זה, אז בעצם אני לא אומר כלום עד שאני אהיה בטוח בעצמי...

כל שאר הנסיעה עברה בשקט והרגע נכנסנו כולנו לקניון רגוע וקטן, רחוק מכל הרעש שהיה לנו בחודשים האחרונים "בשעה 8 כלומר עוד שעתיים כולם מתאספים בקומת האוכל ואז כבר נחליט מה נאכל" נאמג'ון היונג אמר וכולם התפזרו למקומות שונים "אז לאן אתה רוצה ללכת קודם?" טאה שאל אותי ואז קלטתי שרק שנינו עומדים עדיין במקום "לא יודע לאן אתה רוצה?" שאלתי כשפני מושפלות לרצפה, להיות איתו לבד בקניון... אני לא יודע אם אני אהנה יותר מידי מזה או שאני אשתגע מבפנים. "האמת לא איכפת לי, בוא מסתובב קצת"

~~~

אחרי בערך שעה שהסתובבנו ברוב הקניון נכנסנו לחנות קטנה שהכילה גם בגדי נשים וגם גברים. כל השעה הזו היינו קצת רציניים ואפשר להגיד שהייתי מטוח להסתובב איתו לבד הרבה, אז החלטתי לשבור את הקרח שנוצר בשעה הזו והרמתי את השמלה הראשונה שראיתי, "מתאים לי?" שאלתי בגיחוח והוא התחיל לצחוק, החיוך שלו הרג אותי מבפנים ואני בטוח שהסמקתי אבל יכלתי לתרץ את זה בצחוק שנפלט מפי באותו הרגע "אתה יכול להתחיל לקרוא לי אופה" הוא צחק ואני לא הצלחתי להפסיק. "אופה" אמרתי בקול גבוהה וילדותי. לאחר כמה שניות הוא הפסיק לצחוק אבל חייך חיוך קטן שהיה שווה מליון דולרים.

 לאחר כמה שניות הוא הפסיק לצחוק אבל חייך חיוך קטן שהיה שווה מליון דולרים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now