Po škole:
"Konečně zkončilo to týrání mojeho malýho mozečku"řekla jsem nevinně. Viděla jsem jak se Em snaží zadržet smích. No nevyšlo jí to.. Za chvilku jsme obě vyprskli smíchem :D Ach jak já jí zbožňuju.
"Už jsem domáááááá" Jako odpověď jsem dostala ticho.
Alespoň mám čas na sebe.
Tašku jsem si dala do pokoje,tak jdu na notebook.
Přihlásila jsem se na Facebook a na Twitter.
Na facebooku mi napsala Em a Jason.
Oba dva mi k něčemu přáli štěstí a ať si něco užiju,ale já to absolutně nepochopila.
Stále jsem měla v hlavě jednu a tu samou otázku .
K čemu mi gratulujou..
Zapoměla jsem Vám říct o Jasonovi..je to můj kamarád už od narození a je o měsíc starší než já.
Chtěla jsem s ním chodit,ale to by nedopadlo moc dobře.Napsala jsem jim co tím jako myslí a ani jeden mi neodpověděl.
"Kašlu na ně" řekla jsem si.
Koukla jsem se na TT a okamžitě jsem si najela na Justinův profil.
OH MY GOD! On mě sleduje!!!!!!! Skáču po posteli jak debil a vřískam přes celej barák. Začala jsem ho spammovat zprávama a najednou mi napsal.
,,Hi honey"
OH MY GAAAAAAAAAAASH. Tyvoleeeeee on mi odepsaaaaaaaaaaal. Aaaaaaaaa.. najednou jsem uslyšela kroky k mému pokoji.Vešla do pokoje mamka
"Co tu tak vřískáš?" ... " Justin mě followl a odepsal mi!!! Ááááááááááá " Mamka se lyšácky ušklíbla. "Co se to tu dějě?" .. "Zlatíčko to je překvapení"
Jak já překvapení nesnášim "Tak mi alespoň poraď" zakňučela jsem a nasadila psí oči.
"Ne zlatíčko.. Sama to zjistíš"
Z pohledu Justina: /krátké/
"Dobrý den,moje dcera je Váš fanoušek a je do Vás úplně zblázněná,mohl by jste ji prosím udělat radost a alespoň jí něčím osobně překvapit? Samozdřejmě bych Vám zaplatila" říkala nadšeně matka jedné z mých úžasných Beliebers a já prostě nemohl říct ne.
" Pro mé Beliebers vše,nic platit nemusíte,jste podle mě sympatická žena, pozítří za ní přijedu a udělám menší překvapení" usmál jsem se sám pro sebe,měl jsem z toho radost.
Nadiktovala mi adresu a jeji twitter, Okamžitě jsem se přihlásil a followl jí
Jak jsem si myslel.
Hned jak se přihlásila mě začala spammovat všelijakýma tweetama jako třeba ,,I love u JUSTIN,,Koukal jsem se jí na fotky a musím říct je opravdu překrásná... má hnědé vlnité vlasy,rty,které bych tak strašně rád ochutnal a modré oči. Holka mých snů. Musel jsem se udržet abych neslintal nad tou její sexy zadnicí.
Připomínala mi Selenu,ale ta už je teď navždy pryč. Najednou ke mě vešel do pokoje a na fotky se koukal se mnou.
"Páni to je kost! Kde jsi jí našel. Tu bych hned vojel".. "FREDO!" zakřičel jsem
.Oba jsme slintali nad jejíma fotkama..nojono jsme nadržený prasata :DDDD "Hele tu mi musíš sbalit" usmál se lišácky Fredo. " Jedu za ní pozítří,nydlí v LA..volala mi její mamka,ta holka je Belieber.. a zjistil jsem,že se jmenuje Jasmine"
Usmál jsem se . Pořád mě spammovala tak jsem jí napsal ,,Hi honey,,
"Ale no ták Justineee teď probudí sousedy" Oba jsme vybuchli smíchem...
Jasmine:
Z toho jak jsem celou dobu křičela jsem začala být unavená,strašně mě zajíma co to bude za překvapení a mám takovej pocit,že to je spojený s Justinem.
Přemohla jsem se a ještě mu napsala
,,Jsem šřastná,že jsi mi odepsal.Doufám,že tě někdy potkám,jsem unavená z křičení po celém baráku,ale jsem strašně ráda,Dobrou noc,, pousmála jsem se a lehla jsem si,pořád jsem nad tím přemýšlela a byla strašně šťastná,ale únava nademnou vyhrála a já jsem usnula..