& 28 &

15.4K 576 111
                                    

EYLÜL" DEN DEVAM

Sesler geliyordu. Dinlemeye başladım çünkü ismim geçiyordu.

"Ya bakın ben uyanmadan gidiyim sinirlidir hala bana"dedi Gizem'in sesine benzer hatta Gizem idi.

"Ya bir şey yapmaz uyudu geçti siniri. Hem siniri geçmeseydi eğer bana patlardı. Ama yapmadı korkma"dedi Yiğit.

"Ya onun siniri bana, sana neden bir şey yapsın. Hem dün benim yüzümden bir şey olabilirdi."dedi Gizem

"Gizem kızım, Eylül sana kızmaz siz arkadaşsınız. Yapmaz öyle şey Eylül kızım."dedi sanırım Nuran hanımdı.

"İnşallah"dedi Gizem. Benden bayağı korkuyordu anlaşılan.

"Oğlum siz ne yaptınız Eylül kızım iyi mi? Dün gece ağrısı falan oldu mu?"diye sordu Nuran hanım

"Yok anne uyuduk daha da uyanmadı."dedi Yiğit.

"Uyuduk derkene"dedi Merve

"Ha sizin haberiniz yok neyse Eylül uyansın o anlatır size."dedi Yiğit mutlu çıkan sesiyle.

"Neyi anlatacak"dedi Betül

"Uyanınca"dedi Yiğit. Uyanma vaktiydi. Yeni uyanıyormuş gibi yaptım. Gözlerimi açtım içeride Merve ve annesi, Yiğit, Betül ve kafasını kaldırmayan Gizem vardı.

"Günaydın kızım nasılsın, iyi misin?"dedi Nuran hanım

"Evet bugün daha iyiyim, sağ olun."dedim.

"Eylül abim söylemedi inatçı, dün gece ne oldu?" dedi Merve meraktan sorusuna cevap ararken.

"Hiç bir şey olmadı."dedim

"Nasıl olmadı ya iyi hatırla "dedi Yiğit.

"Yo hiçbir şey olmadı."dedim tekrar.

"Sevgili olduk ya sinirlendirme beni Eylül, hatırlamamazlıktan gelme."dedi Yiğit. Başardım Yiğit sinirlendi.

"Gerçekten de mi çok sevindim."dedi Merve sevinirken. Gülümsedim ne diyebilirdim ki

"Eğer bu kızı bir üz eşek sıpası, oğlum falan demem evden atarım seni."dedi annesi.

"Kendimi üzerim onu üzmem merak etme sultanım" dedi Yiğit. Bir hıçkırık koptu Gizem idi, onun tarafa baktım.

"Gizem"dedim. "Hııı"dedi Gizem

"Su versene"dedim Merve

"Ben veri..."der demez kaşlarımı kaldırdım. Hayır anlamında.

"Ben mi? "dedi Gizem eliyle kendini göstererek

"Başka Gizem olmadığına göre"dedim. Hemen ayağa kalktı şişeden bardağa su koydu bana geldi, boynumdan hafif bana destek oldu. Daha sonra suyu içmeye başladım birkaç yudum aldım geri durmaya başladım. Çekildim Gizem bana bakıyordu gözleri kızarmıştı.

"İki dengesiz birbirimizi bulduk tencere kapak"dedim Gizeme. Hemen bana sarıldı.

"Özür dilerim benim bir anda ağzımdan çıktı Eylül üzgünüm."dedi Gizem.

"Bu konuyu bir daha açma"dedim eliyle ağzına fermuar çekti.

"Harbi siz sevgili misiniz ya"dedi Gizem eski haline dönerek

"Her şey bir anda oldu Mert, Özgür, sen, Yiğit kendimi kabul ederken buldum."dedim.

"Zaten edecektin başka şansın yoktu."dedi Yiğit kendinden emin şekilde

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA'NIN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin