Larissa's POV
'Laar, laat me nooit van me leven meer zo schrikken.' Ik probeer te lachen, maar stop er al snel mee. Een gebroken rib is niet fijn. 3 om precies te zijn. En een gebroken neus. En- laat ik maar ophouden. Even kort samengevat: ik zie er verschrikkelijk uit. En dat is precies hoe ik me voel...
'Laar?' Er zwaait een hand voor me gezicht. 'Hm?' Ashton begint te lachen. 'Hou je aandacht er lang genoeg bij, dan stel ik je voor aan me vrienden.' 'Ik doe me best.' Auw... zo min mogelijk praten. 'Okay. Dit zijn, Liam, Zayn, Niall, Louis, Harry, Jade, Danique, Esther, Lisa en de rest ken je al.' De rest... 5 mensen... Agh ja, ik ken ze inderdaad. 'Hey.' mompel ik. De rest groet vrolijk terug. Ik laat me achterover vallen en zucht dan. 'Ik was serieus, hoor. Laat me nooit meer zo schrikken.' 'Ik zal het proberen.' Ashton drukt een kus op mijn voorhoofd en kijkt me dan aan. 'We kunnen beter morgen terug komen.' Ik grijp Ashton's hand. 'Volgens mij zit jij hier vast As, wij komen morgen wel weer.' Ik heb niet de kracht om te reageren en doe dat dus niet. 'Okay.' mompelt hij. de rest zegt vrolijk dag en lopen dan weg. Ik sluit mijn ogen. 'Laar?' 'Hm?' Ashton zucht even. Ik knijp in zijn hand. 'Waarom was je daar eigenlijk?' 'Ik hielp pap.' Mijn vader is politie agent en was al langer met deze zaak bezig. Ik heb aangeboden hem te helpen. Mijn examens waren net voorbij en ik weet toch nog niet wat ik wil doen.
Ik open mijn ogen en wil hem aankijken, maar hij kijkt de andere kant op. 'Je ouders hebben gevraagd of ik op je let, nu je hier bent.' 'Ga je niet terug naar huis?' 'Jawel, maar ik blijf voorlopig hier.' (A/N Ik geloof dat 1D nu in Australie is? Ik hou het even niet meer bij... Sorry, dit speelt zich trouwens ook af in australie. Dat wisten jullie nog niet) 'Kay.' 'Ga slapen.' Ashton zoekt oogcontact en ik knik. Dan sluit ik mijn ogen. Binnen een paar minuten slaap ik.
*2 weken later*
'Klaar?' Ik knik. Vandaag mag ik eindelijk naar huis. Nou soort van. Ik ga de jongens op hun tour vergezellen. Helaas moet ik het nog rustig aan doen, maar ik denk niet dat het goed gaat met hun. Niall pakt mijn tas over en loopt voor me uit. In de afgelopen weken ben ik veel met de rest opgetrokken. We hebben best een hecht vriendengroepje. Ik loop achter Niall aan en rol met mijn ogen als ik de rest ook zie staan. Zo onverwacht, noteer het sarcasme... Luke loopt richting mij en trekt me mee. 'Kohom, ik wil hier weg.' De rest knikt instemmend. Ik knik. 'Okay.' Luke grinnikt en komt naast me lopen. 'Blij om weg te gaan.' 'Echt wel.' Luke grinnikt en pakt mijn hand. Er stroomt een warm gevoel door mijn lichaam. What the hell was dat? Luke kijkt me even aan en glimlacht. Ik glimlach terug en voel mezelf nog warmer worden dan. What the hell is er mis met me? 'Gaat het wel?' 'Jawel.' Luke trekt me dichter naar zich toe. Louis draait zich om en knipoogt, dan richt hij zich weer op Thirza. Die tegen hem aan het praten was.
'Jij vindt Luke leuk, hé?' 'Wat, nee.' 'jawel, geef maar toe. Ik zag wel hoe je naar hem keek.' Louis port me in mijn zij en ik werp hem een dodelijke blik toe. Hij stopt ook gelijk. 'Ik weet niet of ik hem leuk vind.' zeg ik in een keer. Louis is duidelijk verrast dat ik antwoord geef en het duurt ook even voor hij wat zegt. 'Hoezo niet?' Ik haal mijn schouders op. 'Ben nog nooit verliefd geweest.' Louis' ogen worden groot en zijn mond valt open. 'Hoe kan zo iemand als jij nou nooit verliefd zijn geweest?' Ik haal mijn schouders weer op. 'Weet ik veel. Hoe zou iets moeten voelen?' 'Da's moeilijk uit te leggen, maar je wilt de hele tijd bij hem/haar zijn. Iedere keer als je hem/haar ziet of hij/zij je aanraakt gaat er een warm gevoel door je heen. Je kan niet meer normaal nadenken omdat je alleen nog maar aan hem kunt denken. Als je bij hem/haar bent voel je je veilig. Je zou voor eeuwig bij diegene willen zijn. Je voelt vlinders in je buik en het is gewoon geweldig.' Ik frons. Dat heb ik allemaal niet, behalve dat ik warm word als hij me aanraakt. 'Ik ben niet verliefd, I guess.' Louis zucht. 'Je hoeft het ook niet allemaal in een keer te hebben.' Ik haal mijn schouders alweer op. 'Zeg schouderophaler, ga jij me nog vertellen wat je voelde toen hij je hand vastpakte?' Ik voel mezelf rood worden en natuurlijk moet Luke op dat moment binnenkomen. 'Ik kom ongelegen, zie ik.' Hij draait zich om en loopt weg. 'Je bent wel verliefd. Weet je wel hoe teleurgesteld je nu kijkt.' 'Ik ben helemaal niet verliefd.' Ik trek mijn benen op de bank en zucht dan.
'Laar, alles oké?' 'Ik ben gewoon een beetje moe, niets bijzonders.' glimlach ik naar luke. Hij glimlacht terug en ik voel een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik heb vanmiddag nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik misschien wel verliefd ben. Zoals ik al tegen Louis zei, ik ben nog nooit verliefd geweest. 'Laar, misschien kan je beter even gaan rusten.' 'Nee, het gaat wel.' Luke zucht en tilt me dan op. Bruidssteil. 'Luke, ik was serieus.' zeg ik en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik ben ook serieus.' Ik zucht en verstop mijn gezicht in zijn shirt (A/N erg verwarrend... hier word het winter & daar zomer..).
Luke laat me los en ik val op het bed. 'Ik blijf alleen als jij ook blijft.' mompel ik. Luke zucht en komt naast me zitten. Hij kijkt me aan en buigt wat voorover. 'Wat doen jull... Ik kom straks wel weer terug.' Luke komt oovereind en ik werp een blik op Ashton, die als een idioot glimlacht. 'As, rot op.' mompel ik. Hij zucht even, maar loopt dan toch weg. Luke staat ook op. 'Het lijkt me geen goed idee als ik blijf.' Hij loopt weg en ik laat me zuchtend achterover vallen. What the hell? Eerst zoent hij me bijna en dan.... dan niks. Wat had hij moeten doen? Ik zucht. Why is life so freaking difficult?
'Laar, gaat het?' Liam staat in de deuropening en kijkt me bezorgd aan. 'Jawel, het is gewoon... Iets stoms, laat maar.' 'Liam loopt naar binnen en gaat op het randje van het bed zitten. 'Vertel me dan, wat is er?' 'Gewoon een... meidending.' 'Je vindt Luke leuk. Louis had gelijk.' 'Ik weet niet of ik hem leuk vindt!' 'Jawel, je bent rood mens.'
'We zoenden bijna.' zeg ik in een keer, als het te lang stil blijft. 'Jullie hebben wat?' 'we zoende bijna, maar toen kwam Ashton binnen en ging Luke weg.' Liam glimlacht. 'Ik weet wel iets.' 'Li, jij doet niks. Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb nog nooit... gezoend.' dat kaatste komt er zo zacht uit dat hij het niet hoort. 'Je hebt nog nooit ge wat?' 'Gezoend.' zucht ik. Liam's ogen worden groot. Is dat hun ding of zo? 'Meid, je weet niet wat je mist!' Ik zucht, maar reageer niet. 'Laat maar gewoon zitten, oké?' Liam schud nee. 'Jij moet toch wel ooit van je leven gezoend hebben?' Ik schud nee. 'Echt niet. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.' Liam's ogen worden weer groot. Dat is echt hun ding, zeker weten. 'Hoe kan iemand zoals jij nog nooit een vriendje gehad hebben?' 'Gewoon, niemand vond me echt leuk of ik vond hun niet leuk.' 'Jij moet nog zoveel leren. Een 17 jarige die nog nooit verliefd is geweest. Klinkt bijna eng.' 'Sorry Li, het is waar.' 'Maar nu vind je Luke leuk, toch?' 'Ik denk het wel.' Liam glimlacht, hij maakt me bang. 'Wat is er?' 'Niks, we eten over 5 minuten.' 'Ik sla over, heb geen honger.' 'Kom, of je nou verliefd bent of niet. Je gaat eten.' Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Kom nou gewoon. Het zal argwaan opwekken als je niet komt eten.' 'Oké, maar ik doe het voor jou.' 'Kan ik mee leven.' Ik kom overeind en volg Liam.
_____________________________________________________________________________
Aaaawh <3 Larrisa en Luke. klinkt schattig, of niet? Ik moet alleen een shipnaam voor ze hebben, maar die heb ik niet ~_~. Helpen jullie met verzinnen?
Jeej over een maand is mijn eerste wattpad verjaardag & ik zou het geweldig vinden als ik dan 1000 votes heb. Ik heb er nu 900. Eigenlijk ben ik al blij met iedere vote die ik heb.
Nu ga ik slapen, ben doodmoe.... Trusten iedereen... als je dit leest is het waarschijnlijk al morgen -_-... Dus goeiemorgen als je het 's ochtonds leest!
xxxxxxx
JE LEEST
Underneath your bruises (One Direction, 5 Seconds Of Summer) GESTOPT
FanfictionAsthon Irwin heeft een nichtje. Ze raakt betrokken bij een illegaal gevecht. De jongens van One Direction en 5 seconds of summer zijn er op dat moment ook, omdat hun beste vriendin ze had overgehaald om te gaan. Zo komen ze in een bijzondere vriends...