Witam Was, drodzy uczniowie, w szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart.
Kojarzycie internetowe szkoły magii?
Nasza szkoła będzie funkcjonować na nieco innyc zasadach, ale w sumie podobnych :)
Rok szkolny zaczyna się, kiedy uzbiera się odpowiednia ilość uczniów i nauczycieli (Dla uczniów - dziesięciu, dla nauczycieli - czterech)
Formularz zgłoszeniowy ucznia:
1. Imię i nazwisko postaci (Nie może być takie samo, jak jednego z bohaterów książki)
2. Status krwi (Czysta, Półkrwi, Mugolak)
3. Krótki opis postaci (charakter, zainteresowania, rodzina, wygląd)
4. Inne informacje (Znaki szczególne, dodatkowe umiejętności)
5. Zwierzę.
6. RóżdżkaFormularz dla nauczyciela:
1. Imię i nazwisko postaci (Również nie może występować w kanonie)
2. Status krwi.
3. Krótki opis postaci.
4. Inne informacje.
5. Przedmiot, którego ma uczyć wasza postać.
6.* Dom, którego chcecie być opiekunami.
*opcjonalnie
Każde zgłoszenie musi zostać zaakceptowane przez dyrektora.Podczas ceremonii przydziału uczniom zostaną przydzielone domy na podstawie opisów postaci.
W czasie roku szkolnego publikowane będą lekcje, prowadzone przez poszczególnych nauczycieli.
Lekcja będzie wyglądała tak: post, zawierający temat lekcji i wstęp do omawianego tematu. Nauczyciel zadaje pytania i zadania, które uczniowie mogą wykonać, by zdobyć punkty. Pod koniec trwania lekcji zostaje podana punktacja.Jest możliwość pisania klimatycznych postów z perspektywy uczniów!
W razie niejasności, proszę zadawać pytania w komentarzach.
Czekam na zgłoszenia,
Dyrektor Temeria Lancaster
CZYTASZ
Szkoła Magii I Czarodziejstwa Hogwart
RandomSzkoła Magii! Zapisy już trwają! Dołącz, jeżeli nie chcesz opuścić lekcji! Poznaj nowych ludzi, którzy podobnie jak ty są Potterhead! Ucz się i baw! Zostań nauczycielem, bądź studentem magii!