'' Selam. Ben Emma. Sende Rac-,Rac-'' Evet,ismim saçma salak bir şey olduğu için insanlar çabucak akıllarına yerleştiremiyordu.
'' Rachel.''
'' Haa tam söyliycektim bende.'' Tabi,tabi. Eminim zaten. Emma'da benim gibiydi sanırım. Hani şu inek olanlardan. Kavanoz gözlükleri falan yoktu ama bunun yanı sıra hiç arkadaşıda. Aslında güzel kızdı ama bakımsız. Bıyıkları vardı,saçları dağınıktı ve uçlarında kırıklar vardı. Dip boyası gelmişti. Yüzü güzel olmasına rağmen '' Ben çirkin olmak istiyorum ! '' diyordu sanki.
'' Hangi okuldan geliyorsun ? ''
'' Söylesemde bilmezsin.'' diyerek kestirip attım. Ama o ısrarla devam etti :
'' Neden ki ? ''
'' New York'a daha yeni taşındık. Önceden Amsterdam'da yaşıyorduk yani Hollanda'da. Ondan önce de Almanya ve İtalya. Haa bide Fransa'da da yaşamıştık bir süre. Amerika'nın bütün şehirleri gezdim neredeyse.'' Niye bunları söyledim bilmiyorum ama söyledim işte. Emma oldukça şaşırmıştı.
'' Vay canına. Neden bu kadar çok yer değştiriyosun ? ''
'' Ben değiştirmiyorum,annemin patronu sağolsun.''
'' Neyse,umarın son durağım burası olur.'' diye gülümsedi. Ona benim işim hiç belli olmaz,bakışı attım.
'' Sana bir tavsiye Rachel. Adını öğrendin mi bilmiyorum ama Hayden yani yanında oturan çocuktan uzak dur. Sadece bir tavsiye. İster uy,ister uyma. '' Neden böyle bir tavsiye vermişti anlamış değilim. Tabi hemen bu soruyu kendisine yönelttim.
'' Neden ki ? '' diye bu sefer ben ona bir soru sordum.
'' Her okulun bir belalısı vardır. Bizim okulun ki de Hayden. Ama o bildiğin belalılardan değil. Ona karışmayanlara karışmaz. Ama ona karışırsan veya sinirlendirirsen işte o zaman bittin. Hiç kimseyle takılmaz. Hiç arkadaşı yoktur. Tabii çetesi de yok. Bir sürü düşmanı var okulda. Baş düşmanı ise Mike. Okulun öteki belalısı. O da hemen yandaki sınıfta. Hayden'ın aksine onun çetesi var ve sürekli Hayden'la kavga ederler. Tabii adalet olsun diye çetesi onların arasında geçen olaylara karışmaz. Bilgin olsun diye söylüyorum ikisinden de uzak dur.'' Bir soru sordum okuldaki tüm haberlere ulaştım,vay anasını. Bu kızın çenesi ne kadar da düşük böyle. En iyisi ondan uzak durmak. Bu kesin okul gazetesinde falandır.
'' Sen okul gazetesinde misin ? '' diye sordum.
'' Evet de ne alaka şu an ? '' Harbiden ne alaka şu an ? Amaan banane Hayden'dan,Mike'tan. Umrumda mı dünya ? Salla gitsin. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.