Kelionė į Niall namus neprailgo ir jau po pusvalandžio buvome prie namo. Tikrai matosi, kad šie vaikinai gerai uždirbą. Namas didžiulis ir tikrai nepalyginti su tuo, kuriame anksčiau gyveno. Lou paspaudus vartų pultelį atsivėrė dar gražesnė namo pusė.
-O jūs tikrai neblogai uždirbat,- nusijuokiau
-Čia dar paprastas, mums liepė pirkti namus su kuo aukštesne saugojimo sistemą, o su tokia nebūna namai prasti,- taip pat nusijuokė Lou ir vos tik sustojus automobiliui kieme mes išlipom iš jo..
-Nagi eime.. visi jau nekantrauja kaip nori su tavimi susitikti,- tarė El ir mes patraukėm link namo. Nespėjus mums atidaryti durų jos prasivėrė ir aš jau buvau blondino glėbį
-Niall, tu mane sutraiškysi,- nusijuokiau
-Atleisk, tiesiog aš tavęs taip pasiilgau,- paleido mane Nial ir nusišypsojo
-Mes visi jos pasiilgom,- tarė Liam ir taip pat mane apkabino. Po Liam sekė ir visi kiti. Aš tikrai jų labai pasiilgau ir džiaugiuosi galėdama vėl visus matyti ir sėdėti prie vieno stalo...
-Na tai pasakok. Kaip tau sekėsi? Ką nuveikei be mūsų?,- paklausė Zayn
-Iš tikrųjų nieko įdomaus, baigiau mokyklą kaip ir jūs ir įsidarbinau agentūroje, kuri mane atvedė pas jus,- nusijuokiau,- iš tikrųjų net neįsivaizdavau, kad būtent apie jūs vis tą laiką eina kalba. Geriau papasakokit kaip jums pavyko taip išgarsėti ir tapti merginų svajonių vyrais,- nusijuokiau
-Gal ir svajonių vyrai, bet jau turim savo svajonių moteris,- tarė Nial ir apsikabino Vika, tai buvo be galo miela ir man staiga suspaudė širdį pagalvojus, kad ir aš galėčiau būti laiminga su Harry ir dabar šypsotis jam, bet ne... viskas tiesiog per daug sudėtinga...
-O į grupę susibūrėm visai netikėtai. Tiesiog mus išgirdo vienas žymus prodiuseris ir nusprendė mus padaryti grupe,- Tarė Zayn
-Aš tikrai džiaugiuosi dėl jūsų visų,- tariau nusišypsojusi
-O tu geriau papasakok ar susiradai koki vaikiną?- paklausė Liam ir aš šiek tiek sutrikau dėl jo klausimo
-Ne, neturiu vaikino. Nors yra gerbėjų, neslėpsiu to,- nusijuokiau. Iš tikrųjų pasakiau, kad turiu gerbėjų tik dėl to, kad žinojau, kad kažkuris iš vaikinų būtinai tai pasakys Harriui
-O kaip dėl kontrakto? Tu jį pasirašysi?,- paklausė Niall
-Nuspręsiu paskutinę minutę, kai pateiksiu popierius jūsų vadybai,- šyptelėjau nors iš tikrųjų jau turėjau atsakymą tik niekam jo dar nesakiau
-Sutik, tu tikrai mums reikalinga, be to ir mūsų stilistei bus lengviau,- Tarė Liam nusišypsodamas
-Aš dar pagalvosiu,- tariau ir džiaugiausi, kad El pakeitė tema...
Harry*
Negalėjau rasti sau vietos. Liam žadėjo paskambinti kaip sužinos ar Megan dirbs su mumis. Kovojau su noru įsiveržti į tuos namus ir pamatyti Megan. Pasistengti su ja pasikalbėti, bet negaliu, nes pažadėjau vaikinam, kad leisiu jiems ramiai pabūti. Žinojau, kad jei mergina pamatytų mane susinervintu ir išbėgtų, o aš turiu palaukti ir vėl nusipelnyti jos meilę ir pasitikėjimą. Aš jaučiu, kad ji mane myli ir žinau, kad susigrąžinsiu ją.... Staiga mano mintis išblaškė suskambėjęs mobilusis ir aš nieko nelaukęs griebiau savo mobilųjį...
-Dar ilgiau kankinti manęs turbūt negalėjai,- tariau dar jam nespėjus nieko pasakyti
-Kada galėjau tada ir paskambinau, nebūk karštakošis,- tarė Liam
-Gerai, atsiprašau, sakyk ką sakė,- tariau nekantraudamas
-Sakė, kad sprendimą priims paskutinę minutę kai jau pateiks dokumentus mūsų valdžiai
-Ji taip specialiai elgesi, nes nenori, kad aš žinočiau,- tariau atsidusęs ir atsisėdęs ant lovos
-Nemanau, mes ją kamantinėjom, bet ji sakė, kad tikrai dar nežino, todėl ėmėm ją įkalbinėti
-O kaip dėl vaikino?- paklausiau ir nerimaudamas laukiau atsakymo
-Sakė, kad neturi, bet gerbėjų turi pakankamai,- vos Liam tai ištarė aš suspaudžiau kumščius,- klausyk, nusiramink ir eik miegoti, ryt popiet viskas bus aišku ir aš tikrai tikiu, kad ji sutiks,- tai taręs vaikinas atsisveikino su manim ir padėjo ragelį. Dabar, kaip ji gali būti taip arti manęs, aš tikrai nepraleisiu progos jos susigrąžinti....
Megan*
Vakaras buvo nuostabus. Su merginomis ir vaikinais apkalbėjom visus ir prisijuokėm iki valios. Džiaugiuosi, kad Harry nepasirodė, nes aš tikrai nenorėjau vėl su juo aiškintis santykiu, tik ne tokį vakarą. Kaip supratau jam griežtai buvo uždrausta rodytis Niall namuose ir nors jis ir labai norėjo ten pasirodyti, bet vaikinai su merginomis jam paaiškino, kad kol kas jis turi duoti man ramybę ir ačiū dievui jis paklausė... Jau vėlus vakaras ir ryt man anksti keltis. Reikės nunešti dokumentus ir pranešti apie savo sprendimą....
Rytas atėjo taip greitai, kad net nespėjau pajausti, jau stoviu šalia didelio pastato durų ir bijodama jas atidarau. Maloni sekretorė mane pasitinka ir palydi į reikiama kabinetą...
-Laba diena, panele Calder. Prašau prisėskit,- tarė malonus vyriškis,- tikiuosi apsisprendėt mūsų naudai?
-Sveiki, apsisprendžiau ir pasirinkau.....
1k vote, beveik 7k peržiūrų... Ačiū jums labai^.^ sekmadieni pranešiu ar rašysiu antra sezoną, per tą laiką žiūrėsiu ar skaitytojų vis daugėja :) Kadangi surinkot 1k vote, tą progą palepinsiu jus ir vakare įkelsiu dar vieną dalį :) Taip pat, kad paskatinti bent puse skaitančių paspausti vote mygtuką skelbiu: jei greičiau nei iki sekmadienio surinksit bent 1,5k vote įkelsiu naują dalį greičiau.. :)
BINABASA MO ANG
Bjaurusis ančiukas (Harry Styles fanfiction LT)
FanfictionHighest rank in fanfiction #1 Megan paprasta mergina kuri mokosi mokykloje ir stengiasi likti nepastebėta. Jai nesvarbu, kad jos išvaizda nėra tokia kaip kitų. Ji save vadina bjauriuoju ančiuku. Mokykloje iš jos šaiposi, tačiau ji nekreipia į tai dė...