Proolog

519 33 5
                                    

Salutare! Eu sunt Eveline Morgan. Nu sunt prea multe de zis despre mine. Am 21 de ani, sunt născută pe 26 Noiembrie , am un frate mai mic ca mine cu un an pe nume Matteo. Este blond, cu ochii căprui, și super enervant. Eu sunt zodia Săgetător , frate-miu e zodia vărsător. Sunt studenta în anul 2 la Facultatea de Geografie și cunoașterea mediului din Los Angeles. Fratele meu este un ratat, deci trebuie sa va obișnuiți cu el. Stau cu mama, tata și Matteo. Sunt un copil bun, am note bune, am avut un singur iubit până acum, care m-am despărțit de el pentru ca ma înșela cu prietena mea cea mai bună. Despre prietene, am una singura pe nume Ashley. Din copilărie ne înțelegem bine.
Într-o dimineață, ma trezesc ca sa merg la facultate, până plec mănânc un sandwich în timp ce fratele meu învață pentru un examen. Eram acasă doar cu tata.

-Copii, eu trebuie sa plec la servici.
-Bine tată.
-Aveți grijă de voi.
-Lasă totul pe seama mea, zise Matteo.
-De ce să ai tu grija de tot? Ca să dai foc la casa? Și pisica fuge de tine, zicând eu.
-Ce draga îmi ești.
-Prostule.
-Proasto.

În drumul meu spre facultate ma întâlnesc cu prietena mea Ashley. Mergem amândouă până la sala de clasa. Pe coridor îl văd pe Michael, băiatul de care m-am îndrăgostit. L-am salutat și am mers mai departe. Îmi e asa simpatic, la început când l-am cunoscut era atât de ciudat, dar acum m-am obișnuit. Suntem doar colegi. El nu trebuie sa știe ca îl plac. Totul va rămâne un secret,,dar până când ?!?!

Vampirii din Los Angeles Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum