Ειμαι η Stephani και ειμαι 20 χρονων ζω στον Καναδα αλλα τους τελευταιους 5 μηνες μετακομισα λογο της σχολης μου στην Ιταλια.Εδω ειναι πραγματικα υπεροχα και δεν μου λειπει τιποτα απο τον Καναδα.Απο οτι καταλαβατε εχω χωρισει με το αγορι μου τον Μartin και προσπαθω να τον ξεχασω αλλα δεν μου ειναι και πολυ ευκολο.Προσπαθησα πολλες φορες αλλα δεν ειχα κανενα αποτελεσμα.Μου φταινε ολα και τα παντα μου θυμιζουν εκεινον.Με πληγωσε με τον χειροτερο τροπο και δεν το αξιζα.Πανε 6 μηνες απο τοτε που εχω να τον δω..ειχε προσπαθησει να επανορθωσει αλλα εγω τον απομακρυνα για το δικο μου καλο.Ηταν το τελος και εκεινη τη φορα το εννοουσα.Τον τελευταιο 1 μηνα εχω παψει να τον σκεφτομαι και ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο.Η ζωη εδω στην Ρωμη με βοηθα αρκετα..δεν εχω και πολυ ελευθερο χρονο λογο της σχολης αλλα δεν με απασχολει και πολυ.Εχω δυο πολυ καλες φιλες την Samatha και τη Mikaelaπου ειναι διπλα μου και με στηριζουν σε ολα.Η Samantha ειναι ξανθια με γαλανα ματια και ξανθα μαλλια αδυνατη με ομορφα χαρακτηριστηκα.Η Mikaela ειναι καστανοξανθη και πρασινα ματια οχι και πολυ αδυνατη με ωραιο χαμογελο.Μπορω να πως πως και οι 2 ειναι πολυ ομορφες με διαφορετικους χαρακτηρες.Ας μην γινομαι αλλο κουραστικη.Ημουν σπιτι και χαζευα στην τηλεωραση εκεινη τη στιγμη χτυπησε το κινητο μου.
-Εγω:Ελα Sami τι κανεις;
-S:Καλα ειμαι κοριτσι μου εσυ;Σε πηρα να σου πω αν εχεις ορεξη να βγουμε για ενα καφε.
-Ε:Καλα ειμαι και εγω.Ναι εννοειται..ξερεις πολυ καλα οτι τρελαινομαι για μεσημεριανο καφε.
-S:Το ξερω για αυτο σε πηρα.Μιλησα και με τη Mikaela αλλα δεν μπορει εχει κατι δουλειες με τους δικους της.
-Ε:Αχα ωραια...δεν πειραζει ας παμε εμεις!
-S:Σε μιση ωρα να εισαι ετοιμη θα ειμαι απο κατω.
-Ε:Οκ..τελεια θα ειμαι ετοιμη..Που θα παμε για καφε στο Joy οπως παντα;
-S:Μπα δεν νομιζω βρηκα μια αλλη καταπληκτικη προχθες που απορω πως δεν την ειχαμε προσεξει τοσο καιρο.
-Ε:Ενταξει τελεια δεν εχω θεμα παμε και εκει.Αντε κλεισε τωρα γιατι δεν θα φτασεις ποτε.. :'(
-S:Χαχαχα...Μην με κοροιδευεις αντε φιλια τα λεμε σε λιγο.
-Ε:Οκ οκ...φιλακια
Η Samantha κανει πραγματικα 10 ωρες να ετοιμαστει και παντα αργει να ερθει στα ραντεβου μας.Τα 30 λεπτα για εκεινη ειναι σχεδον 1 ωρα :').Ειχα αγωνια να δω που θα με παει και πως τοσο καιρο δεν ειχαμε προσεξει αυτο το καφε;
Μου φανηκε λιγο περιεργο.Μπηκα γρηγορα στο μπανιο για να κανω ενα ντους η ζεστη ηταν αφορητη.Βγηκα γρηγορα εβαλα το τζιν μου σορτσακι μια ασπρη μπλουζα τα ασπρα μου All star επιασα τα μαλλια μου μια γρηγορη κοτσιδα και βαφτηκα ελεφρα καθως ομως εβαζα αρωμα χτυπησε το κουδουνι κοιταξα την ωρα και ειχαν περασει σχεδον 20 λεπτα...Ποιοσ να ηταν αραγε τετοια ωρα ειναι και μεσημερι...Οποτε χωρις να καθυστερησω πηγα να ανοιξω την πορτα....
Ποιος να ηταν αραγεεεεε.....????
Πειτε μου γνωμες ♥
YOU ARE READING
Για παντα;
Romance#Εισαγωγη ☺♥ Και εκει που λες οτι η ζωη σου εχει τελειωσει ερχεται κατι και ανατρεπει τα παντα.Σε κανει να ξεχνας ολα οσα σε εχουν πονεσει μεχρι τωρα και δινει νοημα στη βαρετη ζωη σου.Τελικα ο αληθινος ερωτας ειναι ικανος να σε κανει να φτασεις στη...