Cap. XI

47 8 2
                                    



Autor pov:

Funerariile lui Brad trecuse cu mare durere pentru toata lumea. A fost ocazia in care gasca veche de prieteni s-a reunit...cea mai trista ocazie pe care o puteau avea. Rachell a stat alaturi de prietena ei pe tot parcursul ceremoniei de inmormantare si lacrimi amare au curs pe obrajii fiecarei persoane prezente. Toti il stiau pe Brad, toti il indrageau si felul in care a fost ucis, facea durerea si mai mare.

In jeep-ul negru parcat la umbra statea el. Statea si privea cum Mike, o strangea in brate, o saruta pe frunte si o mangaia, mult prea familiar pentru gustul lui. Il ura... il ura pentru ca isi tinea mainile pe ea, ca era varul lui cel care o consola, si nu el.

Nu ii placea Mike, desi ii era var. Stia ce fel de om e si ce teatru joaca, dar se aveau ca fratii, crescusera impreuna sub acelasi acoperis si fusese o perioada cand se intelegeau chiar bine. Dar in ultimii ani, Mike devenise misterios, se apropiase prea mult de Christofer Redlight si stia ca asta nu insemna decat un singur lucru...Mike ii facea treburile murdare, tatalui sau. Nu il deranja asta, il deranja doar prietenia dintre acesta si iubirea vietii lui. Nu suporta sa il vada langa Rebecca , nu doar fiindca era al dracu de gelos, ci  fiindca simtea ca nu e o prietenie sincera, nu din partea varului sau.

Dupa o perioada

-Rebecca, am reusit, striga Amanda si da buzna in biroul meu. Procesul a fost redeschis, cazul Whitemore este din nou in atentia judecatorilor. Suntem cele mai tari, si continuua sa topaie ca un copil ce primise jucaria mult dorita.

Ma luptasem saptamani la rand sa prezint probe suficiente pentru proces, desi acum avocatul de caz era tatal meu. Eu eram avocat secund, si asta pentru ca ma implicasem direct in distrugerea celor pe care ii uram mai mult decat orice si nu puteam fi prezenta in permanenta la procese. In ultimii doi ani ma antrenasem cu cei mai buni oameni si imi facusem o echipa, cu oameni de incredere si bine pregatiti, gata sa riste orice pentru scopul misiunii. Misiunea? Distrugerea familie Redlight. Multi dintre ei erau fost colegi de-ai lui Brad si asta ii ambitiona si mai mult pentru a ma ajuta.

- In sfarsit o veste buna, raspund dupa ce imi revin din reverie. Suna-l pe Collin si spune-i ca are verde pentru diseara. Anunta-l ca voi fi si eu prezenta si ca nu are drept la comentarii. Stiam ca urmeaza sa vina un transport de arme important pentru cei din mafia Redlight si aveam de gand sa le stricam planurile. Trimisesem déjà politiei un pont anonim, dar unde mai era distractia. Vorbisem cu baietii sa ne bagam putin nasul in depozitul lor principal, chiar daca era extrem de bine pazit. Stiam ca sunt extrem de concentrati ca marfa sa ajunga fara probleme si voiam sa ii lovim din toate partile. Procesul era un prim pas, déjà credeau ca ne-am retras din joc, nu stiau ca de fapt pregatisem terenul de joaca amanuntit.

-Baieti stiti ce aveti de facut, intreaba Collin echipa. Eram opt oameni, eu si Amanda fiind singurele femei. Amanda era sora lui Brad si actuala iubita a lui Collin. Era o satena, frumoasa si plina de energie. Ni-i se alaturase dupa tragedia de acum o luna, si isi transformase toata durerea pentru pierderea fratelui ei, in ura, ura ce avea sa loveasca dusmanii nostri comuni.

- Vreau ca Raul si Vladimir sa urmareasca transportul si sa ne tina la curent cu tot ce se intampla, nu vrem surprize. Amanda si Collin voi vreau sa intrati prin lateral, au o singura intrare acolo, John si Tom, pe voi va vreau la intrarea din spate, eu voi intra prin fata. Ramai tu Max, tu esti omul IT, vreau sa deconectezi sistemul video si alarma, dupa care vi prin fata dupa mine. Verificati-va sistemul de comunicare, vreau sa tinem legatura in permanenta, avem fix 30 minute sa intram, sa cautam ce avem nevoie, sa facem putina dezordine si sa iesim in siguranta. Nelamuriri, intrebari acum. Mai tarziu va fi...ei bine, va fi prea tarziu. Nu vreau sa risc viata niciunuia, asa ca va vreau innarmati si sa nu va lipseasca vestele antiglont., le zic totul dur si autoritar.

Tainele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum