Nowe FF

270 16 6
                                    

Jak już widzicie w tytule to nie jest rozdział ale i tak proszę was abyście to przeczytali/-ły.

Wiem wiem oczekujecie rozdziału no ale nadal nie widzę odpowiedniej liczby gwiazdek pod rozdziałami. Nie robię tego złośliwie tylko nie chciała bym udostępniać rozdziałów prawdę mówiąc ,,nikomu".

Podoba wam się?

Daj tą głupią gwiazdkę i zostaw komentarz.

Dla ciebie to tylko kilka sekund a dla mnie to coś w stylu wiadomości docierającej wprost o treści ,, No kobieto w końcu w czymś w życiu jesteś dobra więc nie zawiedź mnie i dawaj nexta :)".

~~~~*~~~~

Przechodząc do tematu który chciałam tak na prawdę tutaj poruszyć. Piszę nowe ff które już niedługo może nawet dzisiaj pojawi się na moim profilu. Nazywa się ono ,,Autograph? No problem." Jest ono także o 5SOS co nie powinno was dziwić. Jeżeli wierzycie w internetową przyjaźń, to coś dla was.

Już dawno chciałam to zrobić niestety bałam się, że nie poradzę sobie z pisaniem dwóch na raz. Może się zdarzyć tak, że jedno z nich będzie przez maksymalnie tydzień zaniedbywane ponieważ nie mam aż tyle czasu aby pisać. Staram się jak mogę, uwierzcie mi na słowo. Co nie zmienia faktu, że będzie ono wciąż pisane. Wystarczy być cierpliwym.

Odrazu mowię, że nie będzie to jedno z tych FF w których wszystko układa się jak w bajce. Życie to nie bajka, także  jeżeli lubicie bajki to wypad przed telewizor ponieważ tu ich nie znajdziecie.

Na chwilę obecną możemy umówić się, że jeżeli na obu FF będzie w miarę dobra aktywność (nie oczekuje wiele) to rozdziały będą dodawane regularnie (np. co tydzień albo co 2/4 dni zależy od was). Piszcie co ile dni chcieli/-ały byście rozdziały a ja postaram się do tego dostosować.

Nie męczę was już dłużej także no ten teges do następnego :)
PS: Rozdział przewiduję już niedługo...Zachęcie mnie trochę w komentarzach to może wstawię nawet jutro :D

Different than the other's.||5SoS|| W TRAKCIE POPRAWYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz