Kız kalbim yanıyor!

221 8 7
                                    

Evet gençler ben meltem bu kitabımda size başımdan geçen bazı olayları anlatıcam
Ama bazı konuşmaları değiştirmek zorunda kaldım kusura bakmayın canlar başlığa kendi resmimi koydum çünkü beni seven kişiler benim çok güzel olduğumu söylüyorlar ama ben o kadar güzel olduğumu düşünmüyorum neyse iyi okumalar gençler

Öff anne ya gene bayramda amcamlara gitmek zorunda mıyız?
Dedim çünkü annem amcamları değil amcamın paralarını ziyarete giderdi.

Oğlum yarın bir gün evleneceksin o zaman altının en büyüğünü amcana aldırtmam lazım.
Dedi annem elindeki kravatla beni boğmaya çalışırken.

Hem benim daha sevgilim bile yok off anne ya yeter bu kravat denen şeyi kim icat ettiyse var ya onun gelmişine geçmişine dicektim ki babamın bağırıp daha doğrusu (böğürüp) beni arabaya çağırmasıyla sustum ve arabaya bindim.

Yol çok şükür bitmişti ve benim ayaklarım oturmaktan dolayı iflas etmişti ,uyuduğum için ağzımdaki tüm tükürük salgıları cekete doğru yol almış ve diğer arkadaşlarının yanına yani ceketime akmış Ve iyice yayılmış olan diğer salyalara gidiyorlardı. Ağzımı silerek ceketi çıkardım e ceket olmayınca mal gibi duran kravatıda çıkarıp, Bu çileden kurtuldum.

Amcam kapıyı açtı ama arkasında duran ve evin en küçüğü olan 13 yaşındaki meltem büyümüş güzelleşmiş Ve içimdeki donmuş kalbimi alev ateş sarmıştı. Bu neydi böyle sürekli gülme isteği geliyor ve ona sarılıp öpmek istiyordum ki bayramlaşma sırası bize geldi kızın yanağını yutarcasına öptüm ve içeri oturdum meltem mutfağa girmişti ve hala çıkmamıştı heyecandan benim yanına gidesim Ve onun minik dudaklarını dudaklarıma hapsedesim vardı.neyseki güzelim geldi, elindeki tabakları sehpalara yerleştirirken bende onu izliyordum nasıl güzel saçları, nasıl güzel gözleri ve en önemlisi ne güzel gülüyordu. Tabağı önüme koyarken gözlerinin içini daha rahat görebiliyordum ve bu benim içimde onu öpme isteği uyandırıyordu.güzelimin annesi tatlıyı benim güzelimin o minik elleriyle yaptığını söyleyince tatlıyı bir anda yuttum Ve boğazımda kaldı güzhelim mutfağa koştu ben (öküz gibi yediğim için) boğulmayayım diye suyu bir anda içtim ve bardağı onun eline dokunabileceğim bir şekilde bıraktım bana iyi misin diye sordu ve bende ona iyi değilim dedim o da güzel o zaman deyip beni tersledi ve gitti ben de arkasından gittim ve ona iyi değilim çünkü kalbim yanıyor kız içimi eritiyorsun.
Dedim demez olaydım çünkü o tokat beni çok sarstı bünyem kaldırmıyor abi ya ben ona ne diyorum onun, yaptığına bak neyse
Güzelimin teyzesi geldi bunun alperen kuzeniyle bir iyi anlaşıyorlar bir iyi anlaşıyorlar bende bücürüğümü çok kıskandım Ve babamın arabasını alıp güzelimin alperen ve Beril kuzenini sahile götürdüm çok tatlıydı benim güzelim.güzelimin ı bir şeyler almaya gidince dedim ki içimden bak Serkan hazır bunlar gitmişken fırsat bu fırsat git kıza dobra dobra söyle sevdiğini. iç sesimin gazına gelip geçtim kızın karşısına ve ona seni seviyorum dedim ama güzelim bana Bende seni hiç sevmiyorum Serkan abi dedi ve gitti çok üzüldümüştüm hayatımda ilk kez bu kadar güçsüz ve kendimi ona aciz hissetmiştim küçükken beni çok severdi Serkan Abim der boynuma atlardı şimdi ne değişti 6 yaşından 7 yaş büyüyünce ne değişti belki beni sever diye düşündüm ama öyle olmadı gitti hemde seni sevmiyorum dedi.

Güzelimin evine gelmiştik ve az sonra kendi evime gidecektim Ne kadar istemesem de gidecektim ama güzelimi görmeye gelecektim tabiki bu iş burada bitmezdi ben vazgeçmezdim sevdamdan babam kalkınca bizde kalkmak zorunda kaldık ama giderkende öpebileceğim için mutluydum ve yine yutarcasına öptüm güzelimi

Canlar cananlar beğendiyseniz beğenme tuşuna basmayı unutmayın:)

Şapşal Sapığım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin