Част 12

378 33 2
                                    

~Сутринта преди занимаването на Ани~
-Ани много ще ми липсваш!-казах, докато и помагах да си събере багажа.
-И ти на мен! Както и Рап Мон и Шуга, и твоя Тае и останалите също-усмихваше се тя.-Къде ми е телефона, че трябва да пиша на Рап Мон?
-На шкафа. Ей сега ще ти го подам.- в същия момент някой и писа и телефонът извибрира.- Ани някой ти писа.-казах подавайки и телефона с леко ухилена физиономия.
-Хееей*смее се*. Рап Мон е казва, че ще дойде след малко. Иска да се видим малко преди да тръгна.- тя се изчерви.
-Добре…едното гълъбче идва насам, а другото още е по пижама!-*смеят се* казах излизайки от стаята.
-Добре отивам да се измия и ид…-тръгна да казва, но затворих вратата и не я чух. Засмях се.
Отидох да направя палачинки. Това е любимото ядене на Ани. Приключих със закуската. Точно навреме Ани, Юнги и момчетата дойдоха.*Защо по дяволите и момчетата са тук? Няма достатъчно палачинки. Сега ще трябва да правя още, за да стигне за всички.* Всички отидоха в стаята на Юнги, а Ани и Рап Мон в моята стая. Ииии явно пак останах сама… еее голяма работа обърнах се да отида да си пусна музика. Насреща ми застана Таехюнг. Опитах се да мина покрай него, на той не ме пусна. Гушна ме и ме целуна по челото.
-Обичам те, Хюра!- каза ми той.
-И аз те обичам Тае!-прегърнах го силно, че чак чух сърцето му.
Той остана при мен, за да ми прави компания. След време палачинките бяха готови и повикахме останалите.

BTS: Just Stay With Me Où les histoires vivent. Découvrez maintenant