deel 15

91 1 0
                                    

Pp lina

Pff ik deed me open oogen en keek om me heen ik was even vergeten waar ik was maar herrinderde me toen dat ik  in een hotel kamer met Amir was.Ik strekte me uit en zag Amir vrolijk de kamer in komen hij had ontbijt bij zich"ewa sbah el kheir hbiba lekker geslapen het is al 2 uu ye bolle".Zij hij terwijl hij lachte ik keek geschrokken naar de tijd en pakte de dienblad met ontbijt en begon rustig te  eeten."uhm lina we blijven hier nog 1 nachtje dan kan je goed uitrusten en ben je klaar om jaar huis te gaan ik heb je broer al gezegd dat je gevonden bent en dat je veilig bij mij bent de rest leg je morge maar ana ze uit ik breng je morge avond daar naartoe". Ik knikte dankbaar naar hem maar ik kon me oogen niet van hem af houden hij is eigelijk best mooi en lieff wieliee zou ik hem leuk vinden.Nee Kanniet het is pas klaar met anass maar hij ging vreemd ens telt dat ?.

Pp amir
We hebben besloten om te gewoon binnen te blijven we hadden nog genoeg snacks over gwn ff keihard chillen .Eigelijk wil ik het vooral om met haar te zijn alleen haar ik wil niet dat andere mannen naar haar kijken ik weet echt niet wat er met me is maar toen brahim aan me zat voelde het als een kogel in me rug ik kon het niet aanzien haar pijn deed mijn pijn haar lach kan mijn hele dag goedmaken ik houd gewoon van haar.Ik zal haar beschermen als geen ander.Ik keek naast me en bewonderde haar haar schattige gezichtje en me oogen gleden voorzichtig naar haar lichaam oeff...... ik duwde haar zachtjes tegen me aan en begon met haar baar te spelen .Ze kwam nog dichter tegen me aan en legde haar hoofd op mn borst ik streelde zachtjes over haar lieve gezichtje en mijn onder hasr kin en trok haar gezicht iets meer omhoog ik kwam steeds dichter bij haar gezicht ik voelde haar ademhaling sneller gaan ik kuste haar rustig maar vol liefde op haar zachte lippen.Ik was bang dat ze wat zou doen maar ze zoende me terug ik duwde haar gezicht van me af en glichlachte naar haar en knuffelde haar stevig.Ik fluisterde nog allemaal dingen in haar oor."je bent vanaf nu mine ik zal je beschermen als iets ik kan je niet verdrietig zien dan voel ik jou pijn ook ik houd van je een  glimlavh van jou kan mijn hele dag maken".zij ik terwijl ik haar verliefd aan kijk ze werd helemaal rood en ik zag dat er een traan over haar wang rolde ik werd lijkbleek."Heb ik iets verkeerds gezechd?" Vroeg ik  ze glimlachte naar me en zij; "Ik voelde mr zo leeg en eenzaam ik dacht dat niemand meer van me hield maar als jij me niet bevrijd had woelah ik weet niet dan dan was ik nu mijn eer verloren of was ik nu dood..".ik keek haar vol medelijde aan en pakte haar stevig vast we zo vielen we inslaap.

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu