Seni kendime sakladım.

2.6K 22 13
                                    

Elleri soğuktu. Burada kaç saat beklediğine dair hiçbir fikrim yoktu. "Geç kaldın." dedi mor dudaklarıyla. Ellerini daha çok sıktım. "Ama bak geldim. Ben verdiğim sözleri tutarım Kutay."

Soğuk dudaklarını saçlarımda gezdirdi. "Biliyorum meleğim. Biliyorum."

Sessizce kıkırdadım. Bu tanım beni güldürüyordu. "Melek olmak ve ben?" Mavi gözlerini üstüme dikti. "Hadi ama bebeğim hiçbirimiz cennetten düşmedik."

Hafifçe gülümsedim. "Demek öyle moruk?" Anlamsızca suratıma baktı. "Moruk?" Soğuktan morarmış dudaklarına baktım. Cildi bir bebek kadar hassastı. "Gel şunları biraz ısıtalım." diye fısıldadım. Dudaklarına baktığımı anlayınca sırıttı. "Bakıyorum da bu gün çok yardımseveriz."

"Hayır sadece kendimi düşünüyordum."

Tekrar sırıttı. Dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Şu ana kadar kullandığım tüm uyuşturucuları bir saniyede unutturan dudaklar. Biliyordum birbirimizi yakıyorduk. Ama bu soğukta birbirimize o kadar ihtiyacımız vardı ki... Suyun altındaydık ve sadece birbirimize sahiptik. Yanarak hayatta kalmaya çalışıyorduk.

Ve bu oldukça zevkliydi.



Herkese kocamaaan merhaba! Uzun süredir bahsettiğimiz yeni hikayemiz Seni Kendime Sakladım'ı en sonunda yayınladık. Bu hikayeyi beğeneceğinizi umuyoruz. "Good girls love bad boys" a ters takla attırdık. Bizim açımızdan yeni bir deneyim olacak. Siyahlara bürünmek.

İlgi arttıkça bölüm koyacağız. Umarız beğenirsiniz! Hepinizi kocaman öpüyoruz! :)

Seni Kendime Sakladım (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin