deel 16

89 2 2
                                    

Pp amir

Pfff ik werd wakker en zag lina naast me ik wil elke dag zo wakker worden. Ik maakte me klaar en liet mijn prinsessje rustig uitslapen.Het was al half dus ik besloot snel naar buite te gaan croisantjes drinken en lunch te halen ik stuurde haar snel een bericht voordat ze schrikt dat ik weg ben.

A:schatje ik bn ff weg eeten voor ons halen ben zo back bel me als er iets is.

Ik liep snel naar de winkels en kocht van alles ik liep langs een juwelier en bleef naar de etalage kijken.Ik wilde doorlopen maar ik liep weer terug .Ik kocht een supper mooie ring voor lina natuurlijk.weetje ik ga haar hand zo snel mogelijk vragen het liefst volgende week ik wil haar zo snel mogelijk de mijne maken.

Back in het hotel*
Ik zag dat die dikzak nogsteeds sliep,deze houd van slapen woww ik liet haar slapen en hing maar op mobiel spelen.

Het was al vijf uu en ze werd nu pas wakker.Ik moest lachen waatdoor ze me ze3ma boos aan keek ze ging gelijk doushen en maakte zich klaar ik zou haar daarstraks weer naar huid brengen .Ze liep de badkamer uig pff ze zag er zo mooi uit alles staat haar goed.Toen ze het eeten zag begin ze gelijk te eeten. Ik maakte snaps en stiurde die naar haar ze ging helemaal stuk omzichzelf. Maar nu moesten we weer trug naar amsterdam.Wellou zin ik wil haar vooraltijd bij me hebben ik houd van haar.

Back in amsterdam*

We zijn bij haar thuis geweest en hebben alles uitgelegd aan haar ouders.Farah was daar ook en ze gaat zo snel mogelijk het proberwn goed te maken met haar broer en hem alles uit te leggen.De broer van anass belde lina nog om zijn excuus aan te bieden over wissal en anass ze zijn zwaar aan de coke en drank ze zijn slecht bezig elke x lounge ens. Ik heb ook haar broers en haar vader snel gesproken over de hand vraging het word vilgende week donderdag en het was nu woensdag .Dus over 8 dagen ben k een stap dichtrrbij.Ik ga zelf kijken of ze zaterdag met me kan afspreken zodat ik haar huwelijks aanzoek kan doen nu hopen dat ze ja zegd.

Pp lina

Hamdoulah praten met me oudera ging goed maar mijn gevoelens voor miloud zijn steeds sterker voor hem ik voel me echt goed bij hem.Ik bleeg tijdje liggen denke tot dat me mobiel afging. Het was amir.

A:schatje heb ik je wakker gemaakt.
L:nee nee woelah niet klag gwn te denkenn was al wakker.
A:niet teveel denken laat je hoofdje een keertje rusten eh dikzak.
A:maar hbiba kan je zaterdag afspreken?
L:ja denk het wel
A:isgoed 4 uu sta ik voor je deur slaap lekker prinsesje ik houd van je.
L:2 schatje beyee.

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu