Da, opet ležim u dnevnom dok mama gleda tv i neki čudni film koji nikako ne razumijem i ne progovara ni jednu riječ sa mnom. Nakon dugo vremena sam pokušala da popravim odnos s njom nakon svega što sam joj napravila i polako sam uspijevala do jutros. Kad sam opet sjebala stvar. Ali to je sad manje bitno. Želim da znam da li iko može da bude toliko sjebana i loša osoba da nema nikoga ko će da je oraspoloži. Iako je tu najbokji drug kome je sve zezancija, najbolja drugarica kojoj je samo do furanja i do toga da nekoga ponizi i sva neozibljna? A da ste vi u bilo kojem trenutku bili uz njih kad su bili jako povrijeđeni ? Znam taj osjećaj. Upravo se dešava. Nakon svega sam sama. Nakon toliko pokušaja da imam najboljeg druga, drugaricu i momka iz svih tih filmova i serija koje su u svakom slučaju savršene dok realnost nije ni približna tome? Želim da se vratim pre 5 godina kad sam počela iz početka život sa mamom i bratom kada smo se preselili iz jedne države u drugu. Samo želim da promijenim svoje dkbro ponašanje i moju pažnju koju sam usmjeravala osoba koje to ne zaslužuju i da posvetim pažnju osobama koje to zaslužuju. Želim da budem sretna. Sigurno se pitate zbog čega ovolika patetika i svo ovo pisanje na ovakav način? Polako doći ćemo do svakog dijela mog života i moje istinite priče.
______________________________________
Votujte, komentarišite, pratite me i šta god ostalo. Jer ovo mi je prvi dan na ovoj aplikaciji i još nisam upoznata sa svim. Pa poželite mi sreću.💞