Parlak geçen kucuklugumden sonra,buyuyunce hicbir sey eskisi gibi olmadi okulda popüler
Olan ben insanlarin asagilayici bakislarina ve de sozlerine maruz kaliyordum insan bu kadar degisip cirkinlesir mi demeyin cirkinlesiyor...En yakin arkadasim iremin doğum gunu vardi ama isteydim o yuzden gec kaldim biraz,ve birbirimizi gorunce simsiki sarildik:)
Ve ben biraz atistirmak icin gittim...uzaktan insanlari izliyorum hic bir dertleri yok gibi gorunuyorlar..kredi karti borcumu haber veren telefonda gelmstiki irem bana doğru gelirken ayagi yakildi ve havuza dustu,etraftakiler onu kurtarmak icin havuza atlarken bana carpan birisi de benimde havuza dusmeme sebep oldu.Havuza dustugum o an dedim ki:Bir gun pencereden disari bakarken bir sey farkettim;hayat bir oyun degil dolayisiyla bende bir kahraman degilim...gozlerini ac ve gercegi gor Deniz!
Havuzdan ciktigimda farkettim hepsi iremin basindaydi kimse beni farketmemisti bile,kimseye gorunmeden eve gittim sacimi kuruttum bilgisayarima baktim bir mail gelmisti.Aa ne olabilir di ki?tabikide gine ise alinmadigim mail...Arkasindan bir mail daha okudum...
Olamazdi bu. Yiğit istanbula geliyordu gozlerime inanamadim ilk arkadaşim,ilk askim...huzurluca uyudum
Sabah olmustu en mutlu gunumdu 15 yildir gormedigim sisko yigit geliyordu.Muzigi son sese acip dans etmeye basladim.İrem de sarkiya uyanip yanima gelmisti.Guzel haberi soylemek icin sabirsizlaniyordum ve en sonunda soyledim ve ilk dedigi: Yigit kim?dombili yigit mi?:D İrem siradan bir arkadasim oldugunu soyledi ama aramizda baska bir bag oldugunu soyledim uykulu gozlerle esneyerek bana bakiyordu ama benim is gorusmesine, onun ise ise gitmesi lazimdi :DEn sevdigimiz sarkiyi arabada dinleyerek gittik ve o sabah yigitte yurt disindan geliyordu.Arabadan indim ve tam binaya dogru gidiyorken bir adama ayagim takildi ve fena dustum.disim yere dustu sanmisimtim ama dusen o adamin sakiziymis atip agizina saka gibi cignedi birde, naneliymis diye...Tam binaya girecegim bu seferde otomatik kapi acilmiyor saka gibi en sonunda binaya girdim ve bir kisim aksilik yasadiktan sonra mulakata girdim ve ise alindim :)Aksam oldu ve İrem beni bulusacagimiz yere birakti Yigit aradi neredesin diye.Kucuk fiskiyenin orada oldugumu soyledim ve karsilastk bana bakiyor du sanmistim goz goze gelmistik cunku ama el sallayarak yanimdan gecti...İkimizin elindede telefon. O kadar degismiski eski halinden eser yoktu...tamda o an dedim ki Yiğitin hatirladigi deniz bu degilki dedim ve kosarak uzaklastim bir yerin arkasina saklandim kizin o olmadigini ogrenince tekrar aradi ama kapattim sudaki yansimama bakarak dusundum gecmisimi dusundum o guzel şaşanli hayatimi...
İreme donup olanlari anlattim ve Yiğitle bulusmasini istedigimi soyledim cunku İrem cok guzeldi.İremin ikna ettim ve onlari uzaktan izledim Yiğit ireme sarildi ve ben yaptigimiz puzzl daki ikinci kiz olmustum...
Bır restuaranta gitteler arkalarindaki masadan onlari izlemeye basladim yemekleri bittikten sonra eve gittik...İreme denizi aramasini soyledim cunku ayrilirlarken İrem , Yiğite bir daha gorusmemek icin londraya gidecegini soylemis ama telefonda konusunca her şeyi daha da berbat etti sabah londraya gidecegini soylemis yanlislikla ee haliyle Yiğitte ugurlamaya gidecek halbuki Yiğiti atlatacakti. Sabah oluca bir valiz hazirlayip yola ciktik İreme bir kulaklik takip ne demesi gerektigini soyluyordum ve havaalanina geldigimizde Yigiti atlattik.İreme bir hediye vermis hediyeyi ben alip actim şemsiye almis...Bu benim icin cok ozeldi Yıgit yagmurdan cok korkardi ve şemsiyeyi actigimda alt tarafindaki deseninin birlikte yaptigimiz puzzlla ayni oldugunu farkettim ikinci kiz puzzle...Disariya ciktim yagmur yagiyordu semsiyeyi acip dusundum gine şemsiyenin tavanina bakarak,ağlayarak... Ne de olsa bir daha gorüşmeyecektik bu gece Yiğitle, vedalasiyorduk bu gece gidip yattim sabah is vardi ve koordinator geliyordu hepimiz karsilamak icin siraya girdik ve mudurum Yiğitin ta kendisiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyor Sevmiyor
RomanceKitabin yayimlanmasini isteyenler yorum yapsinlar ona gore yazacagim atv deki dizinin aynisini finalde dahil