19

1.4K 57 31
                                    

N I A L L
Ik zit bij Liam op schoot en Perrie hangt tegen Zayn aan met haar voeten op mijn schoot, 'neeeheee Harry laat me los' roept Louis 'Harry!' klinkt er weer gevolgt door een beledigde miauw. Harry komt de kame binnen met een tegenstribbelende Louis ove zijn schouder hangend. Harry gooit Louis voorzichtig op de lege bank, Louis staat op om weg te rennen maar Harry houdt hem tegen 'ik dacht het niet kleintje'.

'Ik ben niet klein, ik ben gewoon niet zo groot' we schieten in de lach. Als iedereen is uitgelachen kijkt Harry ons serieus aan 'Louis en ik moeten iets vertellen' zegt hij onzeker, 'is Larry real?' stuiter Perrie 'Please laat Larry echt zijn' stuiter ik. 'Wat is Larry?' vraagt Louis met grote verbaasde ogen 'Larry is een mengeling tussen jouw en Harry's naam' en Louis knikt.

'dat wist ik niet, Oops!' 'maar zijn jullie samen?' vraagt Liam en Harry en Louis knikken.

'O my god yes!' Gillen Perrie en ik en blij springen we luidruchtig door de kamer, tot we zacht gejank horen.

H A R R Y
Ik trek Louis op schoot en knuffel hem en druk kusjes op zijn oren 'shhhhh baby shh, de geluiden zijn gestopt stil maar' sus ik hem, ik veeg Louis' tranen weg. 'Ahw' zegt de rest in koor 'maar guys hadden we niet vanavond een concert?' zegt Zayn opeens.

'Sh¡t!'
‘fūck’
'Kūt'
'Ha Lekker voor jullie'

Moe en bezweet komen we backstage, zodra we in de kleedkamer komen zien we Louis en Perrie knuffelen 'shhhhh hij slaapt' fluistert Perrie, ik haal Louis voorzichtig van Perrie af en wikkel hem in een dekentje.

Met alleen een boxer aan en een handdoek in mijn nek loop ikde douche uit. Ik trek net als de rest een joggingsbroek en sweater aan, ik til de nog steeds slapende Louis op en we lopen naar buiten.

Q: favo hoofdstuk tot nu toe?

A: uhm het hfd waar Harry Louis vroeg om zn vriendje te zijn



Hey guys,
Ik ga zaterdagochtend heel vroeg op vakantie naar Oostenrijk en ik heb daar geen wifi dus er komen dan drie weken lang GEEN updates, natuurlijk schrijf ik wel vooruit. Zondag 7 augustus ben ik weer thuis

Dusse uh ja fijne vakantie allemaal en tot over drie weken

XxJess

I Have To Hide It (Larry+Niam+Zerrie )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu