Meraba ben Ada 17 yaşımdayım lise öğrencisiyim Şişman bi kızım hiç zayıf olduğumu hatırlamıyorum sanırım bu genetik çünkü annem babam kardeşim büyükannem hepsi şişman yani benden zayıf olmam beklenemez zaten bi insan o tatlılara nasıl hayır derki anlamıyorum. okula gitmem lazım hazırlanmalıyım okulun ilk günü özel bi liseye gidiyorum. Pantolon gömlek spor ayakkabı herzamanki gibi saçımıda at kuyruğu yaptım ve çıktım evden okula vardığımda direk panoda yazılı yerlere baktım sınıfımı ordan öğrenebilcektim sınıfmın 11-B olduğunu öğrendim tabi bu geçiçi çünki okulda ders notlarına göre ayrılıyoruz benim A şubesine geçmem lazım Mert orda aslında biraz korkuyorum o sınıftan çünkü hepsi popiler hepsp güzel ve yakışıklı ama mertle beraber olmam için onların arasına karışmalıyım haftaya sınav var yaz boyunca hep çalıştım A şubesine geçmek için sadece 1 hafta B de kalıcam o kadar. sonra hep mertin yanında.
Sınıfa gittim ve oturdum en yakın arkadaşım cansu geldi çok özlemişim hemen sarıldık.
"canım çok özlemişim seni " dedi cansu bende ona "bende seni bitanem" dedim. Cidden hiç anlamıyorum böle bir kız benimle nasıl takılıyo okuldaki herkez onun peşinde o okulumuzun popiler kesiminde bense ezik manken gibi sarı saçları mavi gözleriyle etrafındaki herkesi büyülüyo ve beni hep koruyo beni ezdirmiyo ondan başka benimle kouşanda pek yok. ben bunları düşünürken birden cansu " tatilde bir çocukla tanıştım çok yakışıklıydı numaramı istedi bende verdim konuştuk tatil boyunca meğer oda burda okuyomuş aynı okulda inanabiliyomusun A sınıfında yakışıklıların olduğu sınıf bende onun için A sınıfına geçmek istiyorum tatil boyunca çalıştm " " çocuğu merak ettim umarım bu sefer mutlu olursun bende A şubesine geçmeyi düşünüyodum o yüzden bende çalıştım" dedim oda "ozamn bu sende gene beraberiz " diyip sarıldı o mutlu olmayı hakkediyo çünkü bu güne kadar çıktıklarının hepsi ya sapık çıktı ya aldattı yada terk etti ve o çok masum benim tek dostum. " çocuğun adı ne cansu " dedim "gel" diyerek kolumdan çekiştirmeye başladı ve A şubesine götürdü bu sayede mertide görcektim. sınıfın kapısında bana mertin olduğu sırayı gösterdi "şu çocuk ada " dedi inanamıyorum benim en yakın arkadaşım benim 9. sınıftan beri sevdiğim merti gösteriyodu...
Arkadaşla bu benim ilk hikayem ve nasıl yazcağımı bilmiyorum umarım anlayışla karşılarsının yazım hataları olabilir. yorum yapmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman mıyım zayıf mı ?
RomansaZavallı ada okuduğu lisenin en yakışıklı en popüler çoçuğuna aşık oldu. Mertin etrafında hep manken gibi kızlarla doluyken bizim Adamız hayatı boyunca şişmandı. Ada aşkı için sevdiği yemeklerden vazgeçip zayıflayacak mı yoksa aşkından vaz geçip yem...