Luke pov
"Hmm" otevřel jsem oči.
"Kde to jsem?" vedle mě seděli kluci i s D' a Zuzkou.
"U nás" zašeptala Zuzka.
Všichni měli zarudlé oči. Nevěděl jsem proč. "Neuvěříte mi co se mi zdálo" zasmál jsem se.
"Normálně že přišla policie a řekla že Kim umřela že měla nehodu na motorce" uchechtl jsem se mému snu.
"A kde je ... Kim?" usmál jsem se.
"Luke?" ozval se potichu Louis.
Podíval jsem se na něj a on vrtěl hlavou. "To nebyl sen"
"Co, cože ? Tohle není vtipný lidi. No tak Kim vylez ven !" stoupl jsem si s úsměvem.
"No tak . Vylez vím že tu jsi" najednou Calum vstal a odešel pryč z domu.
Ještě za sebou pořádně zabouchl dveře." Konečně pro ní Cal jde" nikdo se neozval.
"Luku, přestaň. Nebyl to sen .Je to pravda, když jsi to uslyšel zhroutil ses" zakřičela D' a začala brečet.
"Ne to nes ... nesmí to být pravda. Nemůže být mrtvá, nenechala by mě tady. Ne to .... to nejde " spadl jsem na kolena a začal hystericky brečet.
..........................................................
Už uběhly asi dvě hodiny a já nemohl přestat brečet. Kim mi odešla a už se mi nevrátí ,nikdy.
"Luku možná to nebyla ona" zašeptala u mě Zuzka.
"Našli se tam její věci" podíval jsem se na ní.
"Jo ,ale jen peněženka a klíče. Nenašel se mobil. A Kim má mobil vždycky u sebe" položila mi ruku na rameno.
"Mobil mohl shořet" utíral jsem si slzy.
"No jo, ale .........." přerušil nás zvonek.
Ash šel otevřít a vrátil se s jedním s těch policistů.
"Přišel jsem vám oznámit že jsme udělaly na místě menší rozbor z čehož jsme zjistily že to tedy bylo ženské tělo. Stáří okolo 18- 21 let. Zbytek ještě určit nemůžeme. Na místě se nenašlo nic jiného než to co jsme vám oznámily. Okolo dvou týdnů by jsme měli mít hotové testy kdo daná osoba byla"
"Děkujeme" ozval sem se potichu.
............................
Všichni jsme seděly na gauči a byli potichu. Nikdo nestál o jakoukoliv konverzaci. Cal se už vrátil a radši s náma vůbec nekomunikoval.
"Holky možná by jste na nějakou dobu mohl jít taky k nám než budou aspoň ty výsledky" ozval se Liam.
"Možná by to bylo lepší. Tady by nám jí všechno připomínalo" zašeptala D'.
Když to dořekla znova se ozval zvonek. Pomalu tam šla.
Dydy pov
"Ahoj D' potřebuju mluvit s Kim, co se stalo?" rozbrečela jsem se.
"Holka co se děje?" ozval se Mik.
"Kim měla nehodu a zemřela" odtáhla jsem se od nich.
"Cože?" oba jen vyjeveně koukaly.
"Bože" hned mě obejmuly.
Všimla jsme si že začaly brečet. "Zuzí!!" zakřičel Mik.
Přišla a jak nás viděla hned se připojila do objetí. "Není možný že je pryč. Že už se s ní nebudeme smát" zašeptal Harry.
"Radši pojedeme domů. Vidíme že společnost máte , jen se ozvěte kdyby něco" utřeli si navzájem slzy.
"Možná to nebyla ona. To se ještě neví ale všechno tomu nasvědčuje" zašeptala s nadějí Zuzka.
"Už si musíme připustit to nejhorší že to byla ona. Kdyby to ona nebyla tak kde by teď byla?" položila jsem řečnickou otázku.
"No jo, tak se držte holky a potom nám zavolejte" ještě jsme se objaly a odešly zpět.
"Běžte si sbalit nějaké věci" usmál se mile Niall.
Večer
Už jsme u kluků .Je to tu vážně pěkně zařízené, jen nám tady prostě něco chybí nebo spíš někdo.
Dohodly jsme se že rodičům to řekneme a blízkým až to bude potvrzené že to bylo její tělo.
"Bez ní to je všechno tak prázdné" ozvala jsem se.
"To jo. Vždycky nás dokázala rozesmát" ozval se Cal.
"Její úsměv vždycky všechny povzbudil i v tom nejhorším" přidala se Zuzka.
"Její objetí bylo pro všechny jako od maminky" usmál se Ash.
" Vždycky se starala o ostatní a ne o sebe. Dbala na to aby všem bylo dobře i když jí to stálo kus sebe" pousmál se Luke.
"Dokázala poradit vždycky když jsme si nevěděli rady" opřela jsem se o Zuzku.
"Byla úžasná sestřenka" usmál se i Cal.
"Super kamarádka" vzala Zuzka Cala za ruku.
"Milovaná přítelkyně" zaleskli se Lukovi oči.
"Byla to sestra nás všech" ozvala jsem se.
"A hlavně naše rodina" pousmál se na mě Ash.
"To vždycky bude" podotkla jsem.
"Vždycky zůstane v našich srdcích . Navždy" ...........
-
-
-
-
-
- Někde tam se, ale ještě něco dělo.
-
-
-
-
- Něco o čem už nikdo nedoufal že by mohlo být.
-
-
-
-
-
-
-
-
- 18 hodin před tím z pohledu ...
......................... ( pokračování později)
........................................................................................................
Ahojte ! Snad se vám kapitola líbila a budete se těšit na další. ;)
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...