Capitolul 2

204 10 1
                                    

Stateam in genunchi pe podeaua rece a aeroportului. Eram obisnuita sa plece o luna sau chiar doua, dar nu un an. Oamenii treceau pe langa mine, holbandu-se. Am aruncat o privire spre trandafir ce era plin de sange. Arata exact ca primul. Aceeasi nuanta de rosu, acelasi numar de petale. Cred ca sunt eu nebuna, nu are cum sa fie la fel.

Ma ridic incet de pe podea si ma indrept spre iesire. Cand am ajuns la masina vad un avion pe cer. Scria One Direction pe el. Este avionul lui Harry. Am inceput sa fug ca disperata spre el strigand "Harry, nu ma lasa aici!" Degeaba. Stiam ca nu ma aude, dar eram prea nebuna ca sa ma opresc. Ma intorcla masina, aprope tarandu-ma. Deja imi este un dor nebun de el. Cum o sa rezist eu un an fara el.

Ajunsa in masina ma uit la mana mea plina de sange. Pun trandafirul pe locul copilotului si incep sa imi sterg mana. Acum observ ca aveam inelul de logodna de la Harry pe deget.

 Flashback

- Rose , my first Rose, te intreb in fata tuturor, aici, de ziua ta, daca vrei sa fii sotia mea?

-Aww Harry, da, vreau Harry, vreau! Mereu am vrut!

Stand in genuchi in fata mea, imi da o cutiuta si un trandafir, miros trandafirul si deschid cutiuta. Era un inel!  Un inel minunat cu un diamant la fel de minunat. 

End flashback 

Conduc spre casa gandindu-ma ce as putea sa fac fara el. Harry a devenit nu numai logodnicul meu, ci aerul meu! Stand numai cu el si cu cei patru idioti mi-am dat seama ca eu nu mai am alti prieteni. Nu se poate, trebuie sa mai am vre-un numar de telefon de la o prietena. Macar una!

Ajung pe strada noastra si parchez masina in garaj. In jurul casei sunt cel putin 20 de bodyguarzi. Intru in casa si o vad pe... SELENA GOMEZ?! Statea cu Pupsy in brate pe canapea.

-Ahm... Buna! zic eu un pic comfuza.

-Buna! Tu trebuie sa fii Rose, nu?

-Da, eu sunt. 

-Eu sunt...

-Stiu deja cine esti, cine nu te cunoaste, Selena?

-Deci vad ca esti fana.

-Nu chiar dar imi place cum canti. Ai talent. Si deci ce cauti aici?

-Harry m-a angajat sa stau cu tine si sa fiu noua ta prietena.

Aha, deci Hary sa ocupat si de asta. Trebuie as il sun sa ii multumesc.

-Vad ca iti place cainele meu.

-Dulceata asta mi-a sarit in brate de cum am intrat.

-Asa a facut? Ce nazdravan! Nu am apucat sa il dresez. Ieri mi l-a luat Harry.

-Nu trebuie dresat. Sau poate decat un pic. Sa ii spui unde sa isi faca treburile si de unde sa manance.

-Stie de unde sa manance. Dar de ajuns cu Pupsy. Hai sa iti arat unde vei dormi. Daca era Harry aici il puneam pe el sa iti care bagajele, dar daca nu este... Bodyguard!

-Da doamna! spune un bodyguard de la usa.

-Du tu, te rog, bagajele Selenei.

-Imediat, doamna!

-Oh te rog, spune-mi Rose. Nu am nevoie de atat de mult respect.

-Da, doa... Rose.

-Acum, Selena, hai sa te conduc.

Am urcat scarile pana la etaj. I-am aratat camera Selenei si am lasat-o sa se schimbe. Am mers si eu in camera sa imi bandajez mana. Ce bine ca nu a observat ca sunt zgariata. Oricum o sa afle cand o sa imi vada mana bandajata. Am decis mai intai de toate sa imi fac un dus.

Three Roses //h.s.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum