Rozdział 2 ,,Co będzie dalej?''

100 5 1
                                    


Bardzo miło rozmawiało mi się z Draco'nem odkryłam ,że mamy dużo wspólnego. Nareszcie dotarliśmy do Hogwartu gdy weszłam do Wielkiej Sali nie mogłam znaleźć sobie miejsca przy stole Slitherinu. Kiedy przechodziłam obok słynnej paczki Potter'a Weasley zaczął chodzić za mną i mnie podrywać .Nie mogłam tego dłużej wytrzymać więc obróciłam się wykręcając mu rękę i powiedziałam.

-Na przyszłość odradzam takich gadek do mnie, zrozumiałeś ?-powiedziałam

Pokiwał głową i wściekły odszedł . Nagle cały dom Slitherinu zaczął bić mi brawa.Widziałam też jak Draco się na mnie patrzy swoimi szarymi oczami wdziałam w nich podziw i zauroczenie. Podeszłam do niego bliżej i spytałam czy mogę się dosiąść .

Tak oczywiście -powiedział bez zastanowienia .

Po uczcie jak zwykle na początku roku szkolnego miała być imprezka w naszym pokoju wspólnym .Postanowiłam jeszcze przed przyjęciem zmienić cos w swoim wyglądzie. Razem z Amber i Marinette (przypadkowe imiona)  przygotowałyśmy się na imprezkę .Rozpusciłam moje brązowe włosy na ramiona ,założyłam miętowa obcisłą sukienkę przed kolana i pomalowałam swoje usta czarną szminką .Zeszłam z przyjaciółkami na dół , gdy zeszłyśmy wszystkie oczy były zwrócone na nas widziałam nawet jak Draco opadła szczęka. Zostawiłam moje przyjaciółki i do niego podeszłam.

-Super wyglądasz-powiedział.

-Dzięki-odpowiedziałam.

Wtedy zaczęła grać wolna muzyka .

-Chcesz zatańczyć ?- powiedział .

-Chętnie - powiedziałam ,a na moje policzki wkradł się rumieniec .

(Do tego kawałka radzę posłuchać Same Old Love Seleny Gomez)

Kiedy szłam z nim na parkiet poczułam pełne nienawiści spojrzenia wszystkich fanek draco ale także jednej mojej przyjaciółki...........

Draco POV

W końcu to zrobiłem odważyłem się zrobić pierwszy krok . Tańczyłem z nią do wolnej muzyki i nagle nasze twarze były niebezpiecznie blisko .......



Wiem polsatowe :) następny rozdział będzie jutro labo nawet dziś ...................

~~Pozdrawiam Wolfstar~~

Love Story - DracoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz