• 32 •

329 14 6
                                    



Vrhl se na moje rty. Jazykem se mi dostal do úst. Cukala jsem sebou.Jemu to bylo nějak jedno a postupoval na krk. Rukou mi vklouzl pod tričko.

"Pane..Pardon ale musíme jet.." přijde jeden z jeho ochranky. Díky bohu.

"Hned jdu." zamumle. Chlap odejde a Malik ze mě sleze. Z kapsy vytáhne nůž a  rozřízne provaz na rukou a potom na nohou.

"Vím kde bydlí tvá babička, tak být tebou o nic se nepokouším." zašeptá mi u ucha a skousne mi lalůček. Vytřeštím oči. On se zvedne a jde ke dveřím.

"Taylore zaveť jí ke mě do pokoje." řekne a zmizí kdo ví kde. Předemnou
se objeví hora masa. Přehodí si mě přes rameno a jde semnou do patra.

Na konci chodby otevřel dveře a mrsknul mě do místnosti jako bych byla nějaký hadr. Když zabouchne dveře rozhlédnu se po místnosti.

"Ehm.." spadne mi brada někam na zem. Mistnost je bíle vymalovaná. V jednom z rohů je křeslo a vedle knihovna ze světlého dřeva. Naproti jsou dvoje dveře asi koupelna a šatna. Uprostřed obrovská postel s milionem polštářků a naproti ní výhled na pláž.

"Pláž?" vyhrknu. Kde to kurva jsem?

Pohled Bruna

"Hele ozvala se ti?" přijde do obýváku Pezz.

"Ne.." vydechnu. Tu holku zabiju! Ví moc dobře že o ní máme starost ale ona se neoptěžuje ani zvednout mobil.

"Jak dlouho se už neozvala?" zeptá se Harold.  Vůbec netuším kdy se z nás stali kámoši ale je fajn mít na svý straně poldu.

"Skoro dva dny." zamumle Perrie.

"Ani ve škole nebyla...ani Horan." řekne Liam. A ten se tu vzal kurva kde?

"Jak to nebyli?" zbystřím. Tohle se jí nepodová!

"Nevim! Prostě tam nebyli!" zamrmle. Propaluju ho pohledem, když se mi v kapse rozezní mobil.

"Co je?" zařvu.

"Ale notak...seš nějakej podrážděnej měl by sis dávat pozor na pusu, když mám teď tu tvojí pusinu." uslyším ten nejhorší hlas co můžu a dostanu málem infarkt.

*****

Další díl je tu! :P tak snad se líbí :))

Děkuju za vote, komenty a že to vůbec čtete ❤️

Little girl  /1D CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat