(17)

8 3 1
                                    

Deodată o frică adâncă şi tulburătoare mă cuprinde văzând că are în mâna dreaptă un topor.
Ridică pătura .

-hei,Kim.

Eu scap un ţipăt scurt şi asurzitor.

-şşşşt. Mai încet, trezeşti vecinii!

-cine eşti? Pleacă!

-măi, sunt eu, Bill.

-pleacă! Ce cauţi aici?! Lasă-mă!

Bill ridică toporul.
Eu fug din pat trântind ușa și văzând
cum toporul face gaură în aceasta.

Elena aude toate zgotele şi iese în faţa mea.

-ce se întâmplă?

-vino! Zic eu luând-o de mână .

Fugim afară. Un scaun a ieşit din casă pe geamul din bucătărie.
Fug la Andreas acasă pentru ai cere ajutorul.

Ajunse acolo

Dăm busna în casă şi trântim uşa de la intrare.
Când să intru în camera lui, un afiş ciudat îmi sare în ochi. Nu ştiam că Andreas are aşa ceva în casă.
Când să intru în cameră Bill a spart un geam din hol.Eu cu Elena fugim în baie.
Mai aveam un pas şi intram în baie, dar înainte să o fac din cauza beznei din casă m-am împiedicat şi am căzut pe bucăţile de ciob de la geamul spart.

Elena mă duce la baie. Mă lasă pe toaletă şi începe să caute prin sertare.
Intr-un sertar a gasit droguri iar în celălalt , care era mai încăpător, a văzut   un pistol, două seringi folosite pline cu sânge. 

-eu nu mai continui să caut, nicăieri! A zis elena foarte scârbită.

-dă-te să caut eu.am zis ridicându-mă de pe toaletă. 

Mă îndrept spre oglindă.  Pe aceasta era un dulăpior lung.

În el avea un pansament plin cu sânge  şi încă trei curate. Alături de cele patru pansamente se afla o cutie cu bandă de lipit pansamentul ,două aparate de ras şi un tub cu gel pentru păr.

Eu am luat pansamentul şi banda. 
Elena  mă  bandajază cât poate de bine . Ar trebui să o facă perfect pentru că vrea să dea la medicină.  =l

După ce m-a ajutat să mă bandajez la mână, ne-am cărat în cameră la Andreas.

Închid uşa încet. Văd că Andreas nu e în dormitor.

"Poate fii în sufragerie?! "Zic în mintea mea.

Noi nu am mai apucat să ieşim pentru că se deschise uşa.

Eu cu Elena intrăm sub pat. Paşii intră în cameră.  Se îndreaptă incet spre pat. Se urcă in pat şi aprinde  televizorul .
Eu am scos capul de sub pat.  Am aruncat o privire în pat.
Era o fată suspectă cu un pisicel alb pe umăr...  -_-

  -_-

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Totul e doar razboi ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum