Утре започвам всичко отначало

21 0 5
                                    


Ще ми липсва Брадфорд защо трябва да се преместим колко спомени имам тук утре , ще замина за Холивод , ще ми липсват съученицте   утре започвам всичко отначало ще ми липсват  приятелите и най вече Кристиян той ми е гадже много го обичам но заради преместенето се разделихме какво да се направи утре започвам нов ден всичко ,ще е отначало ще трябва да търпя всичко пффф защо на мен не мога да повярвам утре ще  замина  за Холивуд днеска се сбогувам с всичките си приятели  ще ми липсват още от деца се познаваме със Найл Ру Ир Джо Луси Флора Блум Хейли и най добрия ми приятел Джей той ще ми липсва много винаги на него разчитах и най много ще ми липсва  Кристиян .
Обеждавах  родителите си , че мога да остана при леля ми и чичо докато тях ги няма щяха да се грижат за мен но не трябва да замина с тях всички в момента мълчим незнаем за какво да си говорим Флора е тъжна къкто и останалите имам чуството  , че Джей още малко , ще се разплаче колко много ще ми липсват .

Ще ми липсвате всичките много реших да наруша тишината .

И нас , ще ни липсваш много защо трябва да заминеш не можеш ли за последно да говориш със вашите попитаме Джей.

Джей колко пъти съм говорил с тях  но не искат да ме остават тук трябва да замина но никога няма да ви забравя.

Не вярно , ще ни забравиш , ще си намериш нови приятели не искам да заминеш остани Флора пропплака тихо  седнах по близо до нея и я прегърнах погалих косата и .

Недей да плачеш шшш тихо моля те , ще ме растроиш така и на мен ми е тъжно много .Тя леко се одръпна и ме погледна аз избърсах сълзите и .
Няма да ни забравиш нали .
Не как бих ви забравила колко много спомени имам с вас помнете ли как Джей бягаше из целия град само по боксерки .
Да помним казахме едновремено и всичките се расмяхме .Джей стана от мястото и  извади някаква кутийка и ми я подаде аз я взех и се усмихнахтой се дна до мен аз го погледнах .

Какво е това Джей .
Отвори го и виш какво е  .
Отворих кутийката не мога да повярвам в нея имаше една хубава грибна взех я и се усмихнах и го погледнах отново .

Харесали ти той ме попита .

Да много но нямаше нужда Джей и го прегърнах той ми отвърна аз се одръпнах от него леко и се усмихнах той взе кривната и се усмихна .
Искаш ли да ти сложа гривната и се усмихнах .
Да .
Той ми сложи гривната в лявата ръката и се усмихнах погелднах към грибната много хубаво седи на ръката ми  погледнах към кутията там имаше писмо взех писмото  от кутията и го отворих там пишеше .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ХоливудWhere stories live. Discover now