Merhaba benim adım Scarlett. Saçlarım kahverengi, gözlerim mavi. 16 yaşındayım. Müzik dinlemeye bayılıyorum. Herkesin farklı bir tarzı var tabiki. Ben genelde Demi Lovato takılıyorum.Annem muhasebeci, babam ben küçükken bir trafik kazasında ölmüş. Küçükken pek yokluğunu hissetmedim ama bilirsiniz evi annem geçindiriyor ve o yüzden pek eve gelemiyor.Sinirli bir insan değilimdir.Herkesi anlayışla karşılarım. En önemlisi de ne olursa olsun aşka inanırım. Çünkü daha birine aşık olmuşluğum yok. Genelde sevgilisinden ayrılan insanlar aşka inanmaz da.
...
Her sabah olduğu gibi bu sabah da saçlarım berbattı o yüzden duşa girdim. Saçlarımı düzleştirdim ve açık bıraktım. Yeşil tişörtümü ve jeanimi giydim. Evet böyle daha iyiydi ne de olsa okulun ilk günüydü. Sevgilim yok ama süslenmeyi severim. Bir de bugün Lisa ile görüşeceğim. Yazın çok özledim onu. Lisa benim dostum, sırdaşım. Sırlarımı sadece ona anlatırım.
O kadar çok aynanın başında kalmıştım ki saate bakacak zamanım bile yoktu.Hemen aşağı indim ve hazırlanmış masanın üstünden bir seyler tıktım ağzıma. Koyu yeşil converselerimi de giyip dışarı çıktım. Telefonumu açtım ve saate baktım. Aah olamaz! 8,45 olmuş. Servisi kaçırmış olmalıyım. Yani tabana kuvvet demek bu.Geç kaldığım için biraz hızlı gidiyordum. Bir süre yürüdükten sonra birinin beni takip ettiğini hissettim. Arkama döndüm ve OMG! Çocuk çok yakışıklıydı. Pek fazla incelemedim ama saçları açık kahve, gözleri yeşildi. Dönüp bir daha bakmak isterdim ama vaktim yok gerçekten.
Okula geldiğimde doğruca sınıfa koştum ve en arka sıralardan birine oturdum(En arka her zaman tercihimdir). Telefonuma baktım 1 mesaj vardı, Lisa'dan. "Geldin mi cadı kız?" Tam cevap yazacaktım ki bir insan evladı üstüme atladı ve 40 yıl görmemişçesine sarıldı. Evet Lisaymış doğru tahmin.Sınıfın kapısı kapandı ve ilk ders başladı, fizikmiş, ıyy :( Sonra biri geldi sınıfa, o çocuk. İnanmıyorum bizim sınıftaymış. Seviniyim mi üzüleyim mi bilemedim doğrusu çünkü en gıcık olduğum kız Kate ona gözlerini dikmişti. Kate sarışın, sarışınlardan nefret ederim. Kate'i umursamayana kadar bizim çocuğa bakmamaya karar verdim. Ama çocukta bir tuhaflık vardı sanki insanlardan çekiniyor gibiydi.Ya da ilk gün olduğu için de olabilir.
Zil çaldı ve ders bitti. Lisa ile bahçeye çıktık. Bizim sınıf bahçeye çok yakındı. Ona çocukla yolda karşılaştığımı ve ondan hoşlandığımı söyledim. O da gülümseyerek cevap verdi. Sonra hocalar kendini tanıttı, cama daldım derken okul bitti. Erkenden eve gitmek istiyordum çünkü dizi izleyecektim. Kulaklığımı taktım ve servise bindim. Yolda giderken yine o çocuğu gördüm yürüyerek eve gidiyor herhalde diye düşündüm. Bir evin içerisine girdi, sanırım onun evi. Güzelmiş. Bu arada evimizin çok yakın olduğunu farkettim. Servisten indim, anahtarımla kapıyı açtım ve çantamı yere attım. Odama çıktım, laptopumdan dizi izlemeye başladım.
Uyuya kalmıştım kalktığımda sabah olmuştu. Üstüme bir şeyler geçirdim kahvaltı yapmadan servise bindim. Okula gittim.Aç olduğum için kantine indim, poğaça aldım. Bir grup oturmuş konuşuyorlardı. Lisa da oradaydı. Yanına oturdum ve poğaçamı yemeye başladım karşımda o çocuk oturuyordu. Hep beraber tanıştık. Çocuğun adı Skyler ve inanın gözleri yakından çok daha güzel.
Millet hafiften dağıldıktan sonra Lisa benim ve kendinin telefon numarasını verdi Skyler'a. Çatlak kız işte ne olacak. Lisa'ya kızdığımı söyledim ve tabi ki bunu ona ödeteceğimi. Eve dönerken Imagine Dragons takıldım biraz.Eve geldim kapıyı annem açtı, dün evde değilmiş uyuya kaldığım için anlamamışım.
Daha sonra annem komşulardan bahsetti. Çaya gitmiş falan(Yaşlı işleri işte). Biraz sonra kapı çaldı, tabiki de ben açtım. Gelen Skyler'dı.Her yerde bu çocuk. Kabul edelim bu kadarı da fazla bana. Elinde kek tabağıyla bir de : "Komşu olduğumuzu bilmiyordum" dedi.(Vay canına konuşamıyor zannetmiştim)Ben de anlamında kafa salladım. "Biraz gezelim mi ?" dedi.Sanırım Skyler sadece okulda konuşmuyor. Ve ben bu teklifi reddetemeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Pençesi
Hombres LoboBirden fazla kategoriye giren bir hikaye. (Werewolf, Romance, Vampire) Bir kurtadam ve bir kızın istediği hayatlara ulaşmak için yaşadıkları efsane. Bir göz atın pişman olmazsınız. İyi okumalar :D