1. we need plan!

149 10 0
                                    

*z pohľadu Amber*

Bum.. Prebral ma až dopad na zem.

"Kurva!" zasyčala som trocha hlasnejšie ako som mala keďže sa zobudila aj Alli.

Hodila po mne vankúš a k tomu po mne kričala: „Ty piča jedna čo ma budíš .... o piatej ráno!“

„Nestačí, že som spadla na zem, ty po mne ešte hodíš vankúš? A mimochodom dobré ráno,“ začala sa jedna z našich vankúšových vojen.

Po pol hodine, keď sa po zemi váľalo perie sme sa odobrali do kúpeľne. Umyli sme si zuby, učesali sme sa a obliekli sme si niečo pohodlné v čom budeme môcť dneska pracovať. Čo predstavovalo z mojej strany tmavomodré kraťasy a voľne biele tričko. Alli si na seba hodila čierne dotrhané rifle a k tomu svetlo žlté tričko nad pupok.

Ako náhle sme vošli do obývačky začuli sme z chodby mrnčanie.

„Mali by sme vyvenčiť Beauty a Ginu,“ navrhla Alli a svoj pohľad namierila na dve biele mláďatá bieleho tigra.

Iba som sa pousmiala a spolu s Alli sme ich pripli na vodítka. Vyviedli sme ich von a spravili sme si dve koliečka okolo nášho „neveľkého“ domu.

Za všetky naše kšefty sme si mohli dovoliť dosť dobrý dom, keďže sme už pomaly nemali na čo utrácať. Tomu svedčia aj tie tigre. Po prechádzke sme ich zavreli do ich výbehu, ktorý sa rozprestieral vzadu na záhrade, hneď vedľa bazénu. Potom sme si to cez zadnú terasu namierili rovno do kuchyne, kde sme si urobili guličky s mliekom. Pri raňajkách sme začali rozoberať náš nový kšeft. Obidve sme vedeli, že to nebude také ľahké.

„Keď doraňajkujeme zájdem po ten kufrík s dokumentmi a bližšími informáciami o akcii,“ navrhla som a Alli iba prikývla.

„Mali by sme nakúpiť,“ zaiskrilo v očiach Alli.

S nezáujmom som sa nechala ťahať až k autu. Cestou Alli stihla zobrať kľúče, peňaženku a mobily.

Jediné šťastie je, že ma Alli vytiahla na nákupy už ráno a nebude tam veľa ľudí. Aj tak by som jej nevedela povedať nie, keď som videla ten jej žiarivý výraz.

Na našom nákupnom zozname bolo na prvej priečke oblečenie na akciu.

Zašli sme do Tom Tailora a hľadali sme niečo na seba. Alli si kúpila čierne kraťasy, biele tričko nad pupok s potlačou fialovo-modrého tigra a k tomu čierne conevrsy. Zatiaľ čo si Alli pozerala šperky ja som si vybrala čierne kraťasy, k tomu tričko nad pupok s kvetinovou potlačou a červené conversy. Alli sa ku mne rozbehla s úsmevom a ukazovala mi dvoje náušníc čo pre nás kúpila.

Ďalšia položka na našom zozname bolo jedlo na cestu. Zašli sme si do supermarketu a nakúpili sme všetko potrebné a niečo sladké na rozptýlenie.

Keď sme pokupovali všetko potrebné mohli sme sa vrátiť domov. V aute som sa pozrela na hodinky, ktoré ukazovali dvanásť hodín. Tak akurát na obed.

„Objednáme si pizzu?“ spýtala som sa Alli.

„Jasné, zavolám,“ vybrala som si z vrecka telefón.

Objednala som tú čo vždy. Objednala som margaritu a k tomu coca colu. Do 15 minút tu bol poslíček aj s pizzou. Obidve sme sa rozbehli k dverám a hádali sme sa kto otvorí.

„Ty si volala ja otváram,“ smiala sa Alli.

„Fááj, „ odfrkla som.

Alli otvorila dvere a milo sa usmiala na poslíčka s pizzou.

Bad people don't die!Kde žijí příběhy. Začni objevovat