Teke, teke japonská velmi děsivá legenda, která má dvě rozdílné verze, obě jsou ale strašlivé.
1.) Podle první verze se jedná o mladou dívku, která v mládí spadla pod vlak. Ten jí přeřízl na dvě půlky, přesně v pase a její horní půlka od té doby chodí po japonských ulicích. Má sebou kosu, kterou si sama vyrobila a vydává zvuk, které zní jako „Teke, teke." I přes její znetvoření se pohybuje velmi rychle, na loktech nebo taky na dlaních. Pokud nejste dostatečně rychlí, přeřízne vás kosou na dvě půlky, přesně tak jako je ona sama.
Existuje příběh, kde se vyskytuje ona první verze. Jeden chlapec šel prý večer domů ze školy, když v tom spatřil krásnou dívku opírající se lokty o parapet u okna. Na chvíli se na sebe usmáli. On se divil, co dělá dívka v chlapecké škole, ale než se o to mohl nějak více zajímat, dívka vyskočila z okna a on uviděl, že jí chybí dolní část těla. Vystrašený stál na chodníku, ale než se mohl pokusit utéct, dívka ho přesekla na dvě půlky.
2.) Existuje ale i verze číslo dvě. Podle ní dívka jménem Kashima Reiko spadla pod vlak a krom toho, že zemřela, také přišla o nohy. Kashima straší na toaletách na nádražích. Vždycky pořádá cestujícího, aby jí řekl, kde jsou její nohy. Pokud odpovíte špatně, o své nohy přijdete. Abyste se zachránili, musíte říct, že její nohy jsou na nádraží Meishin a odpovědět, pokud se zeptá, na to kdo vám to řekl.
Na toto téma najdete i morbidní stejnojmenný film...
ČTEŠ
Japonské legendy
ParanormalJaponsko je jedna z mála zemí, které mají spoustu děsivých legend a historek. Já jsem si jich pár našla... 12# místo v paranormalní